Om het helemaal erg te maken, daarna gaat hier SBS6 op met het hele concertquote:Op zondag 31 december 2006 22:00 schreef nipeng het volgende:
Ik luister Rood gewoon helemaal uit.
*bikkeltijd*
It was me....quote:
Beste Troel... ook jij zal toch moeten toegeven dat:quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal wel gek wezen, want ik vond de Vondeling van Ameland ook al mooi, maar ik vind Rood een supernummer!
En toch geniet ik ook van de meeste andere nummers in de top 50.
Geen solo van Pink Floydquote:
Ik ben met je eens dat ie nog niet in de top 2000 thuishoort, maar ik vind het wel een supernummerquote:Op zondag 31 december 2006 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beste Troel... ook jij zal toch moeten toegeven dat:
1- een nummer uit 2006 het nog niet verdient om in de top 2000 van 2006 te staan
2- als ie er dan toch in moet staan, dat ie veeeeeeeeeeeeel te hoog staat
3- het geen beter nummer is dan een gemiddeld nummer van Pink Floyd, Beatles, Eagles, Stones, enz.
Of zie ik dat verkeerd?
Het is allemaal persoonlijke smaak. Discussies hebben weinig zinquote:Op zondag 31 december 2006 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beste Troel... ook jij zal toch moeten toegeven dat:
1- een nummer uit 2006 het nog niet verdient om in de top 2000 van 2006 te staan
2- als ie er dan toch in moet staan, dat ie veeeeeeeeeeeeel te hoog staat
3- het geen beter nummer is dan een gemiddeld nummer van Pink Floyd, Beatles, Eagles, Stones, enz.
Of zie ik dat verkeerd?
Rammsteinquote:Op zondag 31 december 2006 22:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een idiote muzieksmaak
Het ene moment zit ik Rammstein te luisteren en het volgende moment Westlife ofzo
Laat mij de illussie houden dat ik wellicht hier en daar nog een paar ogen weten te openenquote:Op zondag 31 december 2006 22:04 schreef nipeng het volgende:
[..]
Het is allemaal persoonlijke smaak. Discussies hebben weinig zin
Maar hij schrijft zijn teksten dan ook niet zelfquote:Op zondag 31 december 2006 22:05 schreef FritsFlits het volgende:
Marco Borsato mag qua zanger en performer wel groots zijn en best internationaal kunnen gaan, maar met teksten als: "zon, maar en sterren" en "ik hou van jou, blijf je trouw"-rijm moet je niet bij mij aan komen.
Zelfs nationaal is ie niet beter dan iemand als Boudewijn de Groot.... hij heeft meer succes dat wel, maar succes en kwaliteit lopen regelmatig uit de pas.quote:Op zondag 31 december 2006 22:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ie nog niet in de top 2000 thuishoort, maar ik vind het wel een supernummer
Ik denk dat je Marco als artiest zijnde ondertussen best een beetje mag plaatsen tussen de grote namen, ook al is hij voornamelijk nationaal bekend en niet zo zeer in de hele wereld zoals andere namen. Maarja, Queen blijft hoe dan ook mijn nummer 1 hoor
quote:Op zondag 31 december 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
Animals - The house of the rising sun (1964)![]()
Metallica - Nothing else matters (1992)![]()
Nog steeds John Ewbank? Het vroegere werk van Borsato kan wel waarderen: Margharita, De Waarheid, etc, maar dat waren ook covers van Italiaanse nummers.quote:Op zondag 31 december 2006 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar hij schrijft zijn teksten dan ook niet zelf
Des te ergerquote:Op zondag 31 december 2006 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar hij schrijft zijn teksten dan ook niet zelf
Jaaaaaaaa, laten we tomaten naar Borsato gooien!quote:
Ok cheers, gelukkig nieuwjaar.quote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Ik ga verkassen richting TV. Mensen, alvast een gelukkig nieuwjaar en geniet voor mij dubbel van Freddie
Ik dacht altijd dat het in Enschede een stuk rustiger zou zijn sinds 2000quote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Is het nog niet afgelopen, het is hier zo stil in huis, hoor alleen maar knallen buiten. Het is toch nog geen 12 uur
Doeg Doeg!!!quote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Ik ga verkassen richting TV. Mensen, alvast een gelukkig nieuwjaar en geniet voor mij dubbel van Freddie
Veel plezier nog en voor jou ook een heel gelukkig, gezond een spetterend nieuwjaarquote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Bij 285 ofzo. Maar fritsflits heeft al iets staan zie ik.quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef peaceman het volgende:
ik weet niet hoever we zijn Nipeng.... Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |