Hij heeft gewoon een interne draaitafel met magneetkoppenquote:Op zondag 31 december 2006 21:29 schreef Zw0rld het volgende:
Alles is op de radio computer gestuurd.
Waar is de ouderwetse draaitafel. [afbeelding]
Waar ik er 2 van heb![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een interne draaitafel met magneetkoppen![]()
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op zondag 31 december 2006 21:35 schreef Zw0rld het volgende:
Zweef muziek...
Zweeft met Troel door de koude nacht......![]()
Goed uiteinde.quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ga sociaal doen
Fijne jaarwisseling
En dit ook! Wat is het leven mooi met deze muziekquote:Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef Radjesh het volgende:
Wow. Het blijft magistraal mooi dit!
Wat is datquote:Op zondag 31 december 2006 21:55 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie allemaal geen sociaal leven?
Jawel hoor. Kan wel beneden gaan zitten, tv kijken enzo , maar vind dit veel beter.quote:Op zondag 31 december 2006 21:55 schreef peaceman het volgende:
Wij moeten het met elkaar doen... dus vandaar dat ik hier weer benquote:
Waaronder de moeder der alle draken:quote:Op zondag 31 december 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
Herstel.... 2 draken....
Radiohead is nog niet geweest hoorquote:Op zondag 31 december 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij moeten het met elkaar doen... dus vandaar dat ik hier weer ben
Op Katie Melua na wel ja... De radio gaat dat ook uit bij die plaat!quote:Op zondag 31 december 2006 21:57 schreef nipeng het volgende:
[..]
Waaronder de moeder der alle draken:
[afbeelding]
Nee totaal geen.quote:Op zondag 31 december 2006 21:55 schreef peaceman het volgende:
Ik zal wel gek wezen, want ik vond de Vondeling van Ameland ook al mooi, maar ik vind Rood een supernummer!quote:Op zondag 31 december 2006 21:57 schreef nipeng het volgende:
[..]
Waaronder de moeder der alle draken:
[afbeelding]
Trek het je maar niet aan, wij zijn snobs.quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal wel gek wezen, want ik vond de Vondeling van Ameland ook al mooi, maar ik vind Rood een supernummer!
En toch geniet ik ook van de meeste andere nummers in de top 50.
Ik heb gewoon een idiote muzieksmaakquote:Op zondag 31 december 2006 21:59 schreef nipeng het volgende:
[..]
Trek het je maar niet aan, wij zijn snobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |