Inderdaad Comfortably Numb!quote:Op maandag 11 december 2006 19:48 schreef Zw0rld het volgende:
Dat vind ik nou jammer, als er een mooie solo is zit er ook een einde aan.
Bij voorbeeld Comfortably Numb van Pink Floyd, die is tocj veels te kort.
Hij mag van mij wel 30 minuten zo doorgaan.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook met album Afterburner van ZZ Top.
Sharp dressed man mag ook wel 45 minuten duren.
Stages ook.
En dat prachtige Rough Boy.![]()
![]()
Zijn er ook andere gitaarliefhebbers die er zo over denken
Ik zou Gary Moore toch eerder blues-rock willen noemen. Maar het is wel erg tof. En Still got the blues mag sowieso nog langer duren, het is een erg tof nummer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:11 schreef Zw0rld het volgende:
En hoe kon ik het vergeten![]()
Gary Moore die speelt teminste echte r&b, niet die shit wat er tegenwoordig voor door gaat.
Wat haat ik dat.![]()
![]()
Still got the blues, wat gaat Gary hier heerlijk te keer.![]()
![]()
![]()
Heuquote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef Blivox het volgende:
Waarschuwing: In dit topic bevinden zich muziekverkrachters.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef SevenWonders het volgende:
Frozen Love van Buckingham Nicks
Go your own way - Fleetwood Mac (zelfde gitarist als hierboven)
Telegraph Road - Dire Straits
Hotel C. - Eagles
Zeker weten. Sultans of Swing op de Alchemy cd is echt een meesterwerk. Gaafste solo die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef Meike26 het volgende:
Sultans of Swing (Alchemy Live) mag voor mij zeker wel nog een minuut of 5 a 10 doorpingelen.
Nu ben ik sowieso al opgegroeid, doodgegooid en weer opgestaan met Dire Straits, dus ik kan alles van hen, en ook sommige nummers van Mark Knopfler (Wag the Dog en What it is ) zeker wel warderen. Maar ze moeten ook niet te lang duren. Bij het concert van Mark Knopfler in 2001 (Sailing tour) speelde ze een uniek outro van The Walk of life + een erg gaaf intro van Money for Nothing.
Aan entertainment was er wel wat tekort![]()
Alhoewel de vocalen hier en daar wat over the top zijn, vind ik Buckingham's solo op Come van het laatste FM-album erg erg sterk. Ik ben pas echt naar zijn werk gaan luisteren toen ik in een interview Jerry Cantrell (toenmalig gitarist van Alice in Chains) hem als zijn favoriete gitarist zag noemen en ik heel nieuwsgierig was wat Jerry precies als inspiratie eruit had opgedaanquote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef SevenWonders het volgende:
Frozen Love van Buckingham Nicks
Go your own way - Fleetwood Mac (zelfde gitarist als hierboven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |