lief dat jij daar ook aan denktquote:
per ongeluk weer een foutje met de titelquote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Flippo
mooi hoorquote:
Ik zorg gewoon dat ik nooit de 300e post maak.. hoef ik tenminste niet zo'n kut openingspost te doenquote:Op zondag 31 december 2006 19:03 schreef lucina het volgende:
[..]
per ongeluk weer een foutje met de titel![]()
![]()
probeer ik vaak ook en ik was al soort van aan het aftellen maar was het perongeluk vergeten..quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik nooit de 300e post maak.. hoef ik tenminste niet zo'n kut openingspost te doen
2007: minder zuipenquote:Op zondag 31 december 2006 19:07 schreef lucina het volgende:
[..]
probeer ik vaak ook en ik was al soort van aan het aftellen maar was het perongeluk vergeten..![]()
[cub] vergeet wel veel de laatste tijd [/sub]
ik zuip niet!!!quote:
Dan doe je toch iets foutquote:Op zondag 31 december 2006 19:10 schreef lucina het volgende:
[..]
ik zuip niet!!!
heb al zo'n uhm... 3 weken ofso.. geen alcohol gehad..![]()
zozo... braaf hoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:10 schreef lucina het volgende:
[..]
ik zuip niet!!!
heb al zo'n uhm... 3 weken ofso.. geen alcohol gehad..![]()
uhm.. uhm.. ik werd afgeleid op msn !!quote:
Ja hoor, smoesjesquote:Op zondag 31 december 2006 19:12 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm.. uhm.. ik werd afgeleid op msn !!![]()
![]()
heel braafquote:
nee echt hoorquote:
hoiiquote:
nee hoor..quote:
dan verwacht ik een hoop creativiteit om die strenge ouders te ontwijkenquote:Op zondag 31 december 2006 19:12 schreef lucina het volgende:
[..]
heel braaf![]()
wat verwacht je van iemand die 15 is en heel strenge ouders heeft
echt niet hoor.. vandaag een keerjte niet zo heel erg..quote:
Zo moeilijk is dat niet hoor, neem gewoon mee naar vrienden en ga het daar opzuipen. Als je beetje genuchterd bent ga ja naar huisquote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dan verwacht ik een hoop creativiteit om die strenge ouders te ontwijken![]()
quote:
Ja mooi toch, eindelijk weer tempoquote:
weet ik...................................quote:Op zondag 31 december 2006 19:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor, neem gewoon mee naar vrienden en ga het daar opzuipen. Als je beetje genuchterd bent ga ja naar huis
Daar ben ik voorquote:Op zondag 31 december 2006 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja mooi toch, eindelijk weer tempo
quote:
Just a couple of hours.quote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou hoe moet de TT dan zijn?
Hoeft nietquote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef lucina het volgende:
[..]
weet ik...................................![]()
maar valt ook op als ik te vaak daarheen ga, en ik heb ook niet echt de behoefte om me helemaal lam te zuipen
Neen. Dat is alleen in jouw geval zo.quote:Op zondag 31 december 2006 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beter?
Dronken is leuker, maar volledig lam heb je niks aan neequote:Op zondag 31 december 2006 19:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoeft niet
Helemaal lam is ook niet echt leuk, aangeschoten FTW.
En vandaag ook al 3 oliebollen (lees: krentenbollenquote:Op zondag 31 december 2006 19:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ook
gebakken banaan is konijn koning
Je moet nog wel een beetje bij positieve zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dronken is leuker, maar volledig lam heb je niks aan nee
Ach, tis feestquote:Op zondag 31 december 2006 19:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet nog wel een beetje bij positieve zijn.
Ja, dat probleem ken ikquote:Op zondag 31 december 2006 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het is ook wel fijn als je weet wie je allemaal hebt lopen versieren enzo
Uhm..quote:Op zondag 31 december 2006 19:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
hoe ik nu ben.. ben ik vanacht iig nbiet haha
Mar ook jij bent vast wel eens een keer goed bezopen geweestquote:Op zondag 31 december 2006 19:27 schreef mstr het volgende:
Dus doe mij maar aangeschoten, vrij, maar toch bij bewustzijn.
18janquote:Op zondag 31 december 2006 19:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer was dat gala van jouw studievereniging ook weer?![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mar ook jij bent vast wel eens een keer goed bezopen geweest
Eeej bootjequote:Op zondag 31 december 2006 19:32 schreef booo het volgende:
Euuuhjs, hai.
Mag k ook komen XBM?quote:Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ah tof! Even kijken of dat uitkomt!
Moet je gewoon meer drinkenquote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef K-mail het volgende:
[..]
Ik ben kksomber, en ik weet niet waardoor![]()
Aww, kusje opquote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef K-mail het volgende:
[..]
Kweet niet, tgaat er niet in, en kheb dr ook geen zin in
je was gewoon jaloersquote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef K-mail het volgende:
Ohgod, moet er ook nog zo'n ex aan mn kop gaan zeuren...
BlaBla
Waarom sleurde je wouter elke keer weg als hij met mij was?
Mocht ik niet met hem dansen ofzo?
BlaBla
Wees volgend jaar maar wat aardiger...
trut
Het stomme is, ik heb hem helemaal niet weggesleurd, tis 1 van mn beste vrienden, maja, kzal t wel een keertje gedaan hebben ofzo, maar ik sleur echt niet iemand zomaar weg, dan vraag ik t nog welquote:
Kkkkkkkkkanker ouwequote:Op zondag 31 december 2006 20:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
w i l i e ! w a r t a a l !
kenkeerrrr
zuipenquote:Op zondag 31 december 2006 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Hai allemaal
Gaan we allemaal doen vanavond ?![]()
zuipe met spenky en nog wat mensenquote:Op zondag 31 december 2006 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Hai allemaal
quote:
Chillquote:
3FM jaarmix staat aanquote:Op zondag 31 december 2006 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zit ik voor jullie radio te maken luisteren jullie niet
wara kan ik luisteren danquote:Op zondag 31 december 2006 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zit ik voor jullie radio te maken luisteren jullie niet
ik zal is luisterenquote:Op zondag 31 december 2006 20:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://82.176.170.131:8000/listen.pls
Ik ga zo naar bedquote:Op zondag 31 december 2006 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Hai allemaal
Hoezo datquote:Op zondag 31 december 2006 20:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed![]()
Ik word om half 12 wel weer wakker![]()
Enquote:
slaaplekkerquote:Op zondag 31 december 2006 20:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed![]()
Ik word om half 12 wel weer wakker![]()
hoor niks meer?quote:Op zondag 31 december 2006 20:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://82.176.170.131:8000/listen.pls
Hij is best ok jaquote:
shit.quote:
ja hoorde jequote:Op zondag 31 december 2006 20:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
shit.
Werkt het nu wel weer?
Hoor je me praten trouwens?
Whaha, genaaidquote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef mstr het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mijn overbuurman (aka turk) 2 100.000 klappers heeft
Ja, kan je niet eens normaal vuurwerk afsteken zonder zo'n ding tegen je harses aan te kijken.quote:
En nogmaar een glas champagne nemen.quote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef mstr het volgende:
Ik ben naar beneden, paar pijlen de lucht in jakkeren voor het 12 uur is, zodat ik dan alleen nog 2 of 3 pijlen en een pot heb.
Idd, das echt kutquote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, kan je niet eens normaal vuurwerk afsteken zonder zo'n ding tegen je harses aan te kijken.
Heb je filmpjesquote:Op zondag 31 december 2006 22:44 schreef mstr het volgende:
Mijn heksenkring deed het fucking goed
De kanonslagen vlogen paar meter de lucht in
Wtf, waarom nietquote:
Ghehe, altijd lachen ondergrondse containersquote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef mstr het volgende:
Beetje slecht te zien, maar dat is dus de brandweer
Klopt, vooral al ze propvol zitten en er paar grondbloemen erin worden gegooidquote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, altijd lachen ondergrondse containers
Iddquote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, vooral al ze propvol zitten en er paar grondbloemen erin worden gegooid
Kom maar opquote:Op zondag 31 december 2006 21:30 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
voor wie zijn fobo ik niet heb gehad
Het was idd kenkersaaiquote:Op zondag 31 december 2006 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo dat![]()
Is het zo saai nu dat je maar naar bed gaat ?![]()
Hier ookquote:
Op je champagne ?quote:
Jij ook schatquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij ookquote:Op maandag 1 januari 2007 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gelukkiiiiiiiiiig nieuwjaaaaaaaar
De (gok ik) zo'n 5000 euro die onze achterburen de lucht in schoten was ook echt fenomenaalquote:Op maandag 1 januari 2007 00:28 schreef K-mail het volgende:
glukkig nieuwjaar
en... duur vuurwerk is echt veel beterde grote 40 euro kostende pot was echt fenomenaal!
Ik niet hoor, ik heb Rein gesmstquote:Op maandag 1 januari 2007 00:41 schreef mstr het volgende:
Wie mij een vaag smsje stuurde, wil diegene zich even melden?
Als ik het geld ervoor had, had ik het ook gedaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De (gok ik) zo'n 5000 euro die onze achterburen de lucht in schoten was ook echt fenomenaal
Maar die was vast zinvoller dan die ik kreeg.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb Rein gesmst
Oehquote:
Ik heb Rein een gelukkig nieuwjaar gewenst, en gezegd dattie spenky hetzelfde moest wensen van mijquote:Op maandag 1 januari 2007 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die was vast zinvoller dan die ik kreeg.
Ik kreeg een gelukkig nieuwjaartje van Laura.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb Rein een gelukkig nieuwjaar gewenst, en gezegd dattie spenky hetzelfde moest wensen van mij![]()
lief hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 00:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb Rein een gelukkig nieuwjaar gewenst, en gezegd dattie spenky hetzelfde moest wensen van mij![]()
Onze cava ook! Althans, er staat nog een fles of 30, maar die gaan we niet open maken gok ik zoquote:
Ze is een prinsesquote:Op maandag 1 januari 2007 00:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat is ze toch ook, tenminste wat jij dan allemaal verteld hebt
Wij hadden ook cava iddquote:Op maandag 1 januari 2007 00:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Onze cava ook! Althans, er staat nog een fles of 30, maar die gaan we niet open maken gok ik zo![]()
Care.quote:
Jezus... Ik denk dat m'n papa volgend jaar wel meer geld wil uitgeven aan goede shit... Nu was het een zeer magere 50 euroquote:Op maandag 1 januari 2007 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De (gok ik) zo'n 5000 euro die onze achterburen de lucht in schoten was ook echt fenomenaal
Mijnes van dezelfde collectie was echt super, dus die van hem vast ookquote:Op maandag 1 januari 2007 01:07 schreef seekfaM het volgende:
gelukkig nieuwjaariedereen!
mstr, beviel de 500 gram pot een beetje
Wij wonen vlakbij het kamp, die lui schieten echt voor duizenden euro's de lucht in, geweldigquote:Op maandag 1 januari 2007 01:14 schreef K-mail het volgende:
[..]
Jezus... Ik denk dat m'n papa volgend jaar wel meer geld wil uitgeven aan goede shit... Nu was het een zeer magere 50 euro
Oh, lijkt me echt tof!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij wonen vlakbij het kamp, die lui schieten echt voor duizenden euro's de lucht in, geweldig
Ja, was supersquote:Op maandag 1 januari 2007 01:15 schreef K-mail het volgende:
[..]
Mijnes van dezelfde collectie was echt super, dus die van hem vast ook
Ik aan het bier? Nu? Nee.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
aan het bier jij
ik ga nog ff langs vrienden, lekker even feestende beer
Jij ook hequote:Op maandag 1 januari 2007 14:51 schreef Zonnebril het volgende:
Gelukkig 2007 iedereen!!
Wat een fukcing mooi feestje was het!![]()
Het ging maar door en het hield niet op![]()
lag om half 8 in bed..![]()
Rickieeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallllooooooooooo mensen![]()
![]()
![]()
Gelukkig nieuw jaar iedereen
Wat een leuke nacht / ochtend zegOm 10 uur ging ik toch maar eens slapen
Lekker gefeest vannacht?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rickieeeeeeeeeeeeee![]()
Van hetzelfde he
Lisannnnnnnnneeeeeeequote:
daaaaaaaaaaaaaankjeee!!!! jij oooook!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
LisannnnnnnnneeeeeeeGelukkig nieuwjaar
LLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nee gekquote:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiii!!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
LLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hai
Heerlijk feestjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaankjeee!!!! jij oooook!!!
lekker gefeest? beetje uitgerust?
Haha, het is moequote:Op maandag 1 januari 2007 15:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiii!!!!
bartje
hoe isst?
Haha, relaxtquote:Op maandag 1 januari 2007 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heerlijk feestjeTot 6 uur kroeg, daarna pizzeria, en toen ik om 8 uur thuis kwam stonden er wat vrienden van mijn broertje voor op de stoep en toen ging ik met hun in de woonkamer zitten en biertjes drinken / nabrakken
Om 10 uur was iedereen opgerot
En ondanks dat ik maar 4 uur heb geslapen voel ik me prima nu
Jij dan?
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
middag
1) dronken, zo dronken ben ik al niet meer geweest sinds zomer 2004
2) black out
3) half 3 op bed
4) koppijn koppijn koppijn
Vertel.. wat is er allemaal gebeurd?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
idd mstr.. echt kenker..
had liever gehoused..
nu heeft het hele dorp me dronken zien liggen/zitten op de stoep
dunno.. me avond bestaat uit een puzzel.. waarvan ik maar 2 stukjes weetquote:
Vertel dan die 2 stukjes maarquote:Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dunno.. me avond bestaat uit een puzzel.. waarvan ik maar 2 stukjes weet
dit klinkt in ieder geval wel beter dan stro..quote:
Ja *puntje*puntje*puntje*quote:Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef lucina het volgende:
[..]
dit klinkt in ieder geval wel beter dan stro..![]()
Jaloers?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wheheheeh lucina waarom kreeg ik geen smsje en mstr wel!!!!!
omdat ik je nummer niet hebquote:Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wheheheeh lucina waarom kreeg ik geen smsje en mstr wel!!!!!
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef lucina het volgende:
[..]
omdat ik je nummer niet heb![]()
en heb het 7 keer proberen te versturen naar hem en wat vrienden..![]()
die van mijn oom is niet te zuipen.. hij trekt altijd die ene open die hij gratis heeft gekregenquote:
Alsof je alleen goedkope troep krijgt?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef lucina het volgende:
[..]
die van mijn oom is niet te zuipen.. hij trekt altijd die ene open die hij gratis heeft gekregen![]()
Alquote:
gelukkig nieuwjaar!!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]![]()
!!!
Ohja mijn nummer. Nou daar heb je wel een punt
Vast wel!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof je alleen goedkope troep krijgt?
Mooi,quote:
Die smoes gebruikte Merel ookquote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
!!!
Ohja mijn nummer. Nou daar heb je wel een punt
heb je meegedaan?quote:
Nee, boeit ook niet zoveelquote:Op maandag 1 januari 2007 17:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
ahanoiu heb ook van liiszle en borky gehad
dat wisten jullie niet
ja.. was wel raar, toen het 12 uur was bij ons stopte het met regenen en om half 1 begon het weer met regenen..quote:Op maandag 1 januari 2007 17:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bij men roeiclub wel, in de vliet,
die van in scheveningne ging niet door. ivm weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |