Bankhangen, biertje/wijntje/hapje enz.quote:Op zondag 31 december 2006 18:02 schreef Mojave het volgende:
Wat doen jullie vanavond/vanacht?
Welk deel van de TT begrijp je niet?quote:Op zondag 31 december 2006 18:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
Hoi. Is dit zoeen topic voor twentenaren?
Bestaat het uit delen danquote:Op zondag 31 december 2006 18:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welk deel van de TT begrijp je niet?
Dat maakt twee.quote:Op zondag 31 december 2006 18:45 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Ik kom uit Twente maar begrijpen doe ik het ook niet.. maar zal de schuld wel bij mij zelf neer leggen.
Beetje jammer als er nog mensen zijn die denken dat je daar nog pijnlijke geintjes over kunt maken. Lief en schattig te gelijk. Oja ga je vanavond eindelijk eens snuiven of hoe zit dat… ben nog gek op je borsten wat een Aktie toppie.!!!quote:Op zondag 31 december 2006 18:48 schreef JediMindTricks het volgende:
Enschede. Vuurwerk.
Waar blijven de dijenkletsers?
quote:Op zondag 31 december 2006 18:52 schreef JackRabbitSlim het volgende:
[..]
Beetje jammer als er nog mensen zijn die denken dat je daar nog pijnlijke geintjes over kunt maken. Lief en schattig te gelijk. Oja ga je vanavond eindelijk eens snuiven of hoe zit dat… ben nog gek op je borsten wat een Aktie toppie.!!!
lekkere gangbang met mij zat er toch wel in?quote:Op zondag 31 december 2006 21:16 schreef Neuk het volgende:
Thuis zijn enzo... kan moeilijk met een 2 maand oude koter gaan feestvieren in de stad he?
^^quote:Op maandag 1 januari 2007 11:54 schreef DrMarten het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:49 schreef Neuk het volgende:
Ook van hier een gelukkig nieuwjaar gewenst
Moj... bukt u maar!
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Q. het volgende:
Die tvp's gaan wel lang mee in dit topic.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Q. het volgende:
Wanneer gaan we het Eindhoven-topic inhalen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Mooi, dan moet het binnen een paar dagen kunnen..
zelfde hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
In dit deel van Enschede-West is natuurlijk niets te doen, ik blijf dan ook thuis. Het is ook te ver fietsen naar het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |