abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45095153
Je kan ook tnt bellen om te vragen of het bij een kiala punt kan worden afgegeven zodat je het zelf kunt ophalen. Want na 2 of 3 keer sturen ze de boel terug naar waar het vandaan kwam.
  zondag 7 januari 2007 @ 01:08:47 #102
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_45097070
Wanneer komt er weer een nieuwe collectie?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_45100903
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag niet thuis en toen ik thuis kwam had ik een bonnetje van TNT in de bus. Er staat alleen niets op aangekruist. Nu weer ik niet of het paketje nou op het postkantoor ligt of dat hij nog een keer bezorgt wordt.
Op mijn mijn status overzicht staat bij gisteren; Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt. en bij vandaag; Zending zit in afleverroute en Chauffeur is onderweg. Betekend dat nou dat vandaag al de tweede keer was of komt er nog een keer? (gister was ik overdag ook niet thuis)

Ik ben erg nieuwsgierig dus ik hoop dat het op het postkantoor ligt, dan kan ik hem maandag direct uit mijn werk ophalen.
Ik heb ook zoiets meegemaakt. 1ste keer was ik niet thuis. Kreeg een tnt-briefje dat ze de volgende werkdag gingen leveren. Volgende dag was ik ook niet thuis. Dus kreeg een 2de briefje in m'n brievenbus dat ik er niet was en er stond een adres van het dichtbijzijnde postkantoor waar het was gebracht. Volgende werkdag na 10:00 kon ik het ophalen. Dus dat opgevolgd. Geen problemen dus.
pi_45101795
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef Roeji het volgende:
Nu heb ik toch aardig de pest in op h&m. In de eerste plaats beantwoorden ze mn mails niet. En ten tweede is mn bestelling ineens niet meer Manco bij track & trace, maar er is geen zending met die code oid. Alsof mn bestelling een stap terug in het hele verzendproces heeft gedaan. En ten derde, ze berekenen me verzendkosten voor een nalevering. Die ik dus mooi niet ga betalen.

Ik denk dat dit toch mn laatste bestelling is. Ik vind het allemaal heel leuk en aardig en wil best op een bestelling wachten. Maar ik wil niet opgelicht of voor de gek gehouden worden.
Mijn email beantwoorden ze ook niet.. Hier zijn 2 van de 2 bestellingen ookal niet echt om over te juichen, terwijl je toch wel meer van ze verwacht
  zondag 7 januari 2007 @ 09:39:25 #105
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45102048
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef Roeji het volgende:
Nu heb ik toch aardig de pest in op h&m. In de eerste plaats beantwoorden ze mn mails niet. En ten tweede is mn bestelling ineens niet meer Manco bij track & trace, maar er is geen zending met die code oid. Alsof mn bestelling een stap terug in het hele verzendproces heeft gedaan. En ten derde, ze berekenen me verzendkosten voor een nalevering. Die ik dus mooi niet ga betalen.

Ik denk dat dit toch mn laatste bestelling is. Ik vind het allemaal heel leuk en aardig en wil best op een bestelling wachten. Maar ik wil niet opgelicht of voor de gek gehouden worden.
Dat is niet netjes van H&M. Kun je ze morgen niet even bellen en om opheldering vragen? Het lijkt er nu inderdaad op dat je zending eerst is aangemeld bij TPG, maar nu weer teruggemeld is? Hoe staat je bestelling bij H&M op Mijn pagina?
Ja, ik zou echt even bellen. Laat ze het maar uitzoeken!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 7 januari 2007 @ 10:39:24 #106
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45102459
quote:
Op zondag 7 januari 2007 09:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat is niet netjes van H&M. Kun je ze morgen niet even bellen en om opheldering vragen? Het lijkt er nu inderdaad op dat je zending eerst is aangemeld bij TPG, maar nu weer teruggemeld is? Hoe staat je bestelling bij H&M op Mijn pagina?
Ja, ik zou echt even bellen. Laat ze het maar uitzoeken!
Op Mijn pagina staat ie "in behandeling". Maar dat stond ie ook toen het pakketje al op Manco stond. Daar is dus niks verandert.
Morgen ga ik zeker weer bellen, kost alleen steeds geld. Dus ik had gehoopt dat ze ook op mails zouden reageren. De klantenservice (telefoon) ook altijd goed geholpen, soms zit er wel eens iemand die niet zoveel zin heeft Maar goed, dat boeit me niet, zolang ik netjes behandelt word en een antwoord op mn vraag krijg.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45103946
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag niet thuis en toen ik thuis kwam had ik een bonnetje van TNT in de bus. Er staat alleen niets op aangekruist. Nu weer ik niet of het paketje nou op het postkantoor ligt of dat hij nog een keer bezorgt wordt.
Op mijn mijn status overzicht staat bij gisteren; Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt. en bij vandaag; Zending zit in afleverroute en Chauffeur is onderweg. Betekend dat nou dat vandaag al de tweede keer was of komt er nog een keer? (gister was ik overdag ook niet thuis)

Ik ben erg nieuwsgierig dus ik hoop dat het op het postkantoor ligt, dan kan ik hem maandag direct uit mijn werk ophalen.
Als je in totaal 2 briefjes hebt dat de postbode is geweest, ligt het waarschijnlijk wel bij het postkantoor.
Alleen kun jij met een briefje waar niks op is ingevuld geen pakket ophalen.
Beetje vreemd dat een postbode niks invult. Dat is namelijk gewoon verplicht.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:10:08 #108
57434 Marloes
Digital Love
pi_45105446
Weet iemand wanneer het in de winkels ligt.. de nieuwe collectie?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:11:56 #109
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45105491
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:10 schreef Marloes het volgende:
Mijn moeder zei dat ze een aantal dingen uit de gids al had gezien in de winkel. Ik heb haar aangebracht als lid en heb als kado die lange bloes uitgezocht, in het zwart. Ben benieuwd wanneer haar kleren komen (en dus mijn bloes )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 7 januari 2007 @ 13:15:53 #110
123170 alors
zlata1234
pi_45105603
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:10 schreef Marloes het volgende:
Nu al voor een deel. Ik heb al best veel zien hangen in de winkel
know'm sayin?
word? word.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:28:17 #111
123170 alors
zlata1234
pi_45105963
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn moeder zei dat ze een aantal dingen uit de gids al had gezien in de winkel. Ik heb haar aangebracht als lid en heb als kado die lange bloes uitgezocht, in het zwart. Ben benieuwd wanneer haar kleren komen (en dus mijn bloes )
Huh? Krijg je iets als je iemand anders lid maakt
know'm sayin?
word? word.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:35:01 #112
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45106146
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:28 schreef alors het volgende:

[..]

Huh? Krijg je iets als je iemand anders lid maakt
Staat in de gids. Als iemand anders wat bestelt met de kaart uit de gids, kun jij als "aanbrenger" op die zelfde bestelkaart een kado kiezen . Zit ergens middenin de gids.
pi_45106160
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:39 schreef Roeji het volgende:

[..]

Op Mijn pagina staat ie "in behandeling". Maar dat stond ie ook toen het pakketje al op Manco stond. Daar is dus niks verandert.
Morgen ga ik zeker weer bellen, kost alleen steeds geld. Dus ik had gehoopt dat ze ook op mails zouden reageren. De klantenservice (telefoon) ook altijd goed geholpen, soms zit er wel eens iemand die niet zoveel zin heeft Maar goed, dat boeit me niet, zolang ik netjes behandelt word en een antwoord op mn vraag krijg.
de klantenservice is ook op zondag open...
Persoonlijke service bieden we je:
maandag t/m vrijdag 08.00 - 21.00 uur en zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur
dit staat op de site dus als je wil kun je vandaag al bellen...
  zondag 7 januari 2007 @ 13:41:42 #114
63411 Roeji
pi_45106339
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:35 schreef EyesOpen het volgende:

[..]

de klantenservice is ook op zondag open...
Persoonlijke service bieden we je:
maandag t/m vrijdag 08.00 - 21.00 uur en zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur
dit staat op de site dus als je wil kun je vandaag al bellen...
Ja klopt, ik wacht alleen even of morgen misschien nog mn bestelling alsnog terug verandert naar Manco ofzo. Misschien dat er met de track en trace iets is fout gegaan ipv bij h&m.
Ik ben zo blij, zo blij
  zondag 7 januari 2007 @ 13:44:48 #115
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45106435
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:41 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ja klopt, ik wacht alleen even of morgen misschien nog mn bestelling alsnog terug verandert naar Manco ofzo. Misschien dat er met de track en trace iets is fout gegaan ipv bij h&m.
Als je nu meteen met H&M belt, weet je of het aan de track&trace ligt of bij de H&M
  zondag 7 januari 2007 @ 13:58:35 #116
123170 alors
zlata1234
pi_45106893
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:35 schreef MaLo het volgende:

[..]

Staat in de gids. Als iemand anders wat bestelt met de kaart uit de gids, kun jij als "aanbrenger" op die zelfde bestelkaart een kado kiezen . Zit ergens middenin de gids.
Oh nou dat ga ik meteen even doen dan Ik ken wel iemand die dat wil
know'm sayin?
word? word.
pi_45109502
Hoe zit dat nou met die levertijden? Ik had een vestje en een korte broek besteld en nu zie ik staan levertijd half maart!

Klopt dat ook daadwerkelijk of krijg je je bestelling meestal sneller?
  zondag 7 januari 2007 @ 15:19:36 #118
123170 alors
zlata1234
pi_45109695
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:58 schreef alors het volgende:

[..]

Oh nou dat ga ik meteen even doen dan Ik ken wel iemand die dat wil
Ik kan em niet vinden.. Bij zitten er alleen 2 dingen in om voor een vriendin de catalogus te bestellen en een bestelformulier voor mezelf.
know'm sayin?
word? word.
pi_45135400
Die aktie voor als een vriendin iets via jou besteld staat ergens in het midden van de brochure.

Wilde net gaan bellen om te vragen waar de bestelling van mijn vriend bleef en dacht laat ik toch eerst nog even checken naar de status nu. En ja hoor keurig in behandeling.
Gaat dus helemaal goed komen.
Gek op mooie kleding.
  maandag 8 januari 2007 @ 11:52:34 #120
123170 alors
zlata1234
pi_45138247
Hmm.. ik kreeg de catalogus wel voordat mijn bestelling in behandeling werd genomen, misschien ligt het daaraan? Ik heb em iig nu nog maar een keer besteld

[ Bericht 21% gewijzigd door alors op 08-01-2007 12:04:28 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_45145436
Das gek je zou toch denken dat alle catalogussen hetzelfde zijn
Gek op mooie kleding.
  maandag 8 januari 2007 @ 17:47:24 #122
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45149394
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:46 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets meegemaakt. 1ste keer was ik niet thuis. Kreeg een tnt-briefje dat ze de volgende werkdag gingen leveren. Volgende dag was ik ook niet thuis. Dus kreeg een 2de briefje in m'n brievenbus dat ik er niet was en er stond een adres van het dichtbijzijnde postkantoor waar het was gebracht. Volgende werkdag na 10:00 kon ik het ophalen. Dus dat opgevolgd. Geen problemen dus.
Ik ben net naar het postkantor geweest maar het pakje was er nog niet, er waren meer paketjes van de 6e nog niet daar. Ik hoop niet dat de bezorger mijn pakje heeft gejat.

Het trouwens wel vreemd, het papiertje van TNT is van de 6e maar op de 5e was er volgens de status info ook al een keer geprobeerd af te leveren maar daar heeft de postbode helemaal niets van achter gelaten. (en op die van de 6e had ie dus niets aangekruist) Op de status info staat trouwens wel dat het op het postkantoor ligt.

Ik ga morgen nog wel een keer
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:53:43 #123
70004 niksan
net een beetje meer
pi_45174447
Wat vreemd, ik kreeg vandaag mijn pakketje terwijl Track & Trace dat nog helemaal niet had aangegeven

Een uur geleden keek ik op Track& Trace en toen stond er dit:

Zending gesorteerd in sorteercentrum op 8-01-2007

Of is dit het teken dat ik de volgende dag bij mijn brievenbus moet liggen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_45174822
Ik kreeg net een mail dat ik m'n pakketje op kan halen
(alleen ik ben verkouden en het is niet zo'n lekker weer, dus ik weet nog niet of ik het vandaag wel ga halen )
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:21:50 #125
63411 Roeji
pi_45178526
Mijn pakket is inmiddels ook weer terug op weg naar mij!! Er was volgens mij iets gigantisch mis met het track en trace gebeuren de laatste dagen. Steeds foutmeldingen enzo.
Ben eens benieuwd wanneer het afgeleverd word.
Ik ben zo blij, zo blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')