Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?quote:Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel: Neem deze afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald. Bij contante terugbetaling kan een legitmiatiebewijs gevraagd worden.
Een beetje wel hè? Maar terug sturen kan ook?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weer iemand met een domme vraag
Ik had het zwarte jurkje van de voorkant van de catalogus besteld en een skinnyjeans. Het jurkje zit/staat geweldig, maar van de skinny heb ik eigenlijk een beetje spijt, vooral nadat ik in het vorige topic las dat ie nog wijder wordt. En ik heb m ook niet nodig, want ik héb wel een skinny. Anyway, ik wil m dus graag retourneren. Ik woon niet ver van de H&M, dus ik wilde het gewoon in de winkel terugbrengen (het postkantoor is veel verder weg). Nu is er iets wat ik niet helemaal snap. Op het afleveringsbewijs staat het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?![]()
Ze bedoelen dat je in de winkel puur het bedrag van het kledingstuk terugkrijgt, en niet de verzendkosten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of zijn zin 3 en 4 nogal tegenstrijdig?![]()
En als je het terugstuurt moet je een euro extra betalen he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat je in de winkel puur het bedrag van het kledingstuk terugkrijgt, en niet de verzendkosten.
Oeps, wat MaLo zegt dus.
Dan zal het wel goed zittenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef Roeji het volgende:
[..]
Divided valt volgens mij idd ongeveer een maatje of 2 kleiner. Wel geweldig dat je m nog gevonden hebt![]()
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
En als je het terugstuurt moet je een euro extra betalen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |