Petten ligt in de kop van Noord Holland.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:57 schreef barney74 het volgende:
Energievoorziening Centraal Nederland?
Nou op zijn Nederlands, waarbij de eerste twee woorden één woord vormen, en zonder komma.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Energy Research Centre, Netherlands
Energieonderzoek Centrum Nederlandquote:Op maandag 1 januari 2007 21:01 schreef barney74 het volgende:
Energieonderzoeks Centrum Nederland
Ben je mal...vraag stellen en snel een beetje.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:03 schreef barney74 het volgende:
hmm, voel me een beetje ongemakkelijk over dit puntje....wil jij hem hebben jojo?
Yep...als je een klein beetje in de buurt van haar naam komt, of een beetje over haar weet te vertellen, krijg je het puntquote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef ChrisJX het volgende:
Die Bollywoodster...
Ik weet alleen van d'r dat het dé Bollywoodster van het moment is (toch?). D'r naam weet ik niet, ben niet zo goed in het Hindoestaansquote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef barney74 het volgende:
Yep...als je een klein beetje in de buurt van haar naam komt, of een beetje over haar weet te vertellen, krijg je het punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |