abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44895717
In het algemene Vitesse-topic en in het Danko Lazovic-topic hebben jullie al laten merken dat jullie me hebben gemist. Ik kan jullie nu dus verheugen dat ik weer terug ben en dus open ik gelijk het tweede gedeelte van De Franse Slag.

Hier nog een keer deel 1:
Sebastien Sansoni

Mijn mening over deze held is nog altijd niet veranderd en ik zal vast wel weer een hoop tegenspraak moeten doorstaan, maar binnen nu en vijf jaar spreek ik jullie graag weer als zijn naam in alle huiskamers ter wereld bekend is.

Sebastien Sansoni is een superheld!!!
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44895764
Niet zo brutaal met je topics
pi_44895817
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef snellejelle het volgende:
Niet zo brutaal met je topics
Wat een goed beargumenteerde reactie...

Gewoon jaloezie omdat jouw club niet over zo'n speler beschikt.
pi_44895995
Ook hier geldt alvast hetzelfde als in de Lazovic en Vitesse topics.
Gewoon ontopic reageren en dat 'jaloers', 'niet zo brutaal' begint behoorlijk flauw en irritant te worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44896137
Waarom een topic voor deze matige voetballer
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44896185
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:20 schreef RayMania het volgende:
Ook hier geldt alvast hetzelfde als in de Lazovic en Vitesse topics.
Gewoon ontopic reageren en dat 'jaloers', 'niet zo brutaal' begint behoorlijk flauw en irritant te worden.
Je zult mij dan ook niet meer in alléén die termen zien reageren. Het kan wel een onderdeel zijn van een reactie, maar wel altijd met een uitgebreide onderbouwing, zoals jullie van mij gewend zijn.

In mijn vorige reactie heb ik overigens de heer Jelle jaloezie verweten, omdat hij mijns inziens jaloers was op de kwaliteiten van Sebastien Sansoni en op Vitesse, dat deze goede verdediger in Griekenland opgepikt heeft. Maar ik kan er ook naast zitten, maar dan hoor ik dat graag. Ik sta altijd open voor tegenspraak.
pi_44896201
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef kollie het volgende:
Waarom een topic voor deze matige voetballer
Hoezo matige voetballer? Verklaar je nader...
pi_44896237
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Hoezo matige voetballer? Verklaar je nader...
Nou, met hetgeen monsieur in de 1e seizoenshelft lijkt het me overbodig een topic aan deze jongen te wijden. Getuigt van weinig voetbalkennis, en een hoop domheid.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 31 december 2006 @ 17:31:21 #9
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44896391
Didier Martel was een leuke Franse voetballer. Geen toppper, maar als hij de bal had keek je met belangstelling naar wat hij ermee ging doen.

Deze Fransoos is mij tot nu toe nog niet echt opgevallen.
pi_44896465
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef kollie het volgende:

[..]

Nou, met hetgeen monsieur in de 1e seizoenshelft lijkt het me overbodig een topic aan deze jongen te wijden. Getuigt van weinig voetbalkennis, en een hoop domheid.
Ik hoor nog steeds geen inhoudelijke argumenten. Je bent blijkbaar niet gecharmeerd van zijn kwaliteiten, maar je mag best met voorbeelden komen. In plaats daarvan speel jij op de man, wat ik persoonlijk nooit zou doen.

Dus ik wacht wel... Ben benieuwd wat jij wel en niet goed vind aan het spel van De Franse Slag.
pi_44896513
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Didier Martel was een leuke Franse voetballer. Geen toppper, maar als hij de bal had keek je met belangstelling naar wat hij ermee ging doen.

Deze Fransoos is mij tot nu toe nog niet echt opgevallen.
Als verdediger hoef je ook niet per se op te vallen, dus dat is een goed teken. Overigens tekende hij vandaag voor de assist van de 2-2 van Fred Benson.
pi_44896554
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:32 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Ik hoor nog steeds geen inhoudelijke argumenten. Je bent blijkbaar niet gecharmeerd van zijn kwaliteiten, maar je mag best met voorbeelden komen. In plaats daarvan speel jij op de man, wat ik persoonlijk nooit zou doen.

Dus ik wacht wel... Ben benieuwd wat jij wel en niet goed vind aan het spel van De Franse Slag.
-voetballend matig
-weinig aanvallende impulsen
-oogt dikwijls onzeker
-laat zich regelmatig door middelmatige spelers in de luren leggen

Je zult het toch niet met me eens zijn, maar ik vind Sansoni tot dusver niet goed. Misschien komt het nog.
Bobby Robson forever!
pi_44896853
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:35 schreef kollie het volgende:

[..]

-voetballend matig
-weinig aanvallende impulsen
-oogt dikwijls onzeker
-laat zich regelmatig door middelmatige spelers in de luren leggen
- Oneens. Dat is zelfs zijn sterkste punt: de opbouw! Hij heeft niet voor niks enkele wedstrijden vanaf het middenveld gespeeld, zodat hij zich ook meer met het aanvalsspel kan bemoeien. Vandaag verzorgde hij de assist van het doelpunt van Fred Benson en hij heeft gescoord tegen FC Utrecht. Ook leidde hij bijvoorbeeld de 2-2 van Anduele Pryor tegen Roda JC in met een sterke inschuivende actie.
- Zie hierboven.
- Dat zijn jouw woorden. Daarbuiten maakt het niets uit hoe iemand oogt. Hij ziet er inderdaad nonchalant en ongeinteresseerd uit, maar daarin schuilt juist zijn klasse. Aanvallers kunnen denken dat het hem niks interesseert maar ondertussen onderschept hij vele passes om vervolgens het spel goed voort te zetten.
- Oneens. Wat bedoel je met middelmatige spelers? Als je doelt op Klaas Jan Huntelaar, Afonso Alves, Lasse Nilsson, Arouna Koné en Jefferson Farfan, dan zeg ik dat dat wereldspitsen zijn. Hij had overigens slechts schuld aan 1 tegendoelpunt van een bovenstaande spits (Huntelaar), maar daarbij werd hij ook niet bepaald geholpen door Wapenaar.

Nee, ik vind dat je met betere voorbeelden moet komen, dit kan ik nog niet serieus nemen.
pi_44897004
Beste voorbeeld is mijns inziens de manier waarop ie door Kone werd gepiepeld tijdens Vites-PSV voor de beker. Als een f-pupil werd ie gedold.

Kijk, het zal best een leuke speler voor een eredivisie-club als Vitesse zijn maar de wereldspeler die jij erin ziet: Never.

eens zullen we het toch niet worden, dus ik ga dit nutteloze topic verlaten

Ik wens je alle goeds met Sansoni, en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Bobby Robson forever!
pi_44898192
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:47 schreef kollie het volgende:
Beste voorbeeld is mijns inziens de manier waarop ie door Kone werd gepiepeld tijdens Vites-PSV voor de beker. Als een f-pupil werd ie gedold.

Kijk, het zal best een leuke speler voor een eredivisie-club als Vitesse zijn maar de wereldspeler die jij erin ziet: Never.

eens zullen we het toch niet worden, dus ik ga dit nutteloze topic verlaten

Ik wens je alle goeds met Sansoni, en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Dank u, ik wens u ook een prettige jaarwisseling. Maar daar zit ik hier niet voor.

Kone scoorde inderdaad in de door jou gememoreerde wedstrijd, maar daar had Sansoni geen schuld aan.
pi_44900577
Deel 2
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44909894
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:03 schreef koningdavid het volgende:
Deel 2
Ja niet te geloven he....

Ik ben bang dat Sansoni er wel eens naast kan komen te staan na de winterstop. De Mos wil versterkingen en minimaal een centrale verdediger. Aangezien Sprockel het zeer goed doet kan Sansoni wel eens de klos worden.

Verder is Sansoni een redelijke voetballer waarbij ik het gevoel hebt dat hij verdedigend net iets te kort komt of te overmoedig is.
pi_44913428
quote:
Op maandag 1 januari 2007 09:20 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Ja niet te geloven he....

Ik ben bang dat Sansoni er wel eens naast kan komen te staan na de winterstop. De Mos wil versterkingen en minimaal een centrale verdediger. Aangezien Sprockel het zeer goed doet kan Sansoni wel eens de klos worden.

Verder is Sansoni een redelijke voetballer waarbij ik het gevoel hebt dat hij verdedigend net iets te kort komt of te overmoedig is.
Hoezo niet te geloven???

En ik weet niet of je Heracles-Vitesse hebt gezien maar daarin was De Franse Slag onze beste verdediger. Civard Sprockel oogde zeer onzeker. Dat wil niet zeggen dat laatstgenoemde het slecht doet, maar toch zeker niet beter dan Sansoni! In dit kader zijn we Excelsior uit ook nog niet vergeten. Ik verwacht dan ook niet dat Sansoni na de winterstop buiten de basis zal vallen, alhoewel theoretisch gezien natuurlijk niemand zeker is van een basisplaats bij meneer Mos, aangezien Van der Schaaf ook al een paar keer op de bank moest zitten.
pi_44914592
Hij had ook een goeie tackle in de 1e helft. Blijft een prutser.
pi_44915376
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had ook een goeie tackle in de 1e helft. Blijft een prutser.
Zoals ik al eerder heb gezegd, over een paar jaar spreken we elkaar misschien weer en dan komen we even fijntjes op deze woorden terug.
pi_44915392
Maar even serieus, hoe kom je er eigenlijk op om zo fan van die gast te zijn? Ben je verre familie ofzo?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44915506
Hoezo over een paar jaar? Die gast is al 30 ofzo
pi_44915555
Sansoni is volgens Aad de Mos ook geen topspeler ( heel de verdediging niet ). Snelheid ontbreekt hem laat staan de kracht van een Alex om een spits helemaal in te pakken. Technisch komt hij 100% te kort tegen iedere spits. Dat hij nu een bal erin legt en een assist heeft neemt niet weg dat hij voor Vitesse zelfs niet goed genoeg is. Ik vind een Saavadra type van Ado. Heeft af en toe een top pot waar hij alles goed doet om vervolgens daarna een grafwedstrijd te spelen.

Ik mag hopen dat Aad hem nog opstelt dit seizoen
pi_44916397
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Maar even serieus, hoe kom je er eigenlijk op om zo fan van die gast te zijn? Ben je verre familie ofzo?
Neen, ik ben geen familie van hem. Zijn manier van spelen en zijn kwaliteiten spreken mij aan. En aangezien hij bij de club speelt waar ik supporter van ben, is het logisch dat ik een grote fan ben van hem. Helaas zijn niet alle Vitessesupporters dat met me eens, maar dat lijkt me een kwestie van tijd.
pi_44916399
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
misschien is hij fan van Vitesse? EDIT: te laat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')