Wat een goed beargumenteerde reactie...quote:
Je zult mij dan ook niet meer in alléén die termen zien reageren. Het kan wel een onderdeel zijn van een reactie, maar wel altijd met een uitgebreide onderbouwing, zoals jullie van mij gewend zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 17:20 schreef RayMania het volgende:
Ook hier geldt alvast hetzelfde als in de Lazovic en Vitesse topics.
Gewoon ontopic reageren en dat 'jaloers', 'niet zo brutaal' begint behoorlijk flauw en irritant te worden.
Hoezo matige voetballer? Verklaar je nader...quote:Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef kollie het volgende:
Waarom een topic voor deze matige voetballer![]()
Nou, met hetgeen monsieur in de 1e seizoenshelft lijkt het me overbodig een topic aan deze jongen te wijden. Getuigt van weinig voetbalkennis, en een hoop domheid.quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Hoezo matige voetballer? Verklaar je nader...
Ik hoor nog steeds geen inhoudelijke argumenten. Je bent blijkbaar niet gecharmeerd van zijn kwaliteiten, maar je mag best met voorbeelden komen. In plaats daarvan speel jij op de man, wat ik persoonlijk nooit zou doen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef kollie het volgende:
[..]
Nou, met hetgeen monsieur in de 1e seizoenshelft lijkt het me overbodig een topic aan deze jongen te wijden. Getuigt van weinig voetbalkennis, en een hoop domheid.
Als verdediger hoef je ook niet per se op te vallen, dus dat is een goed teken. Overigens tekende hij vandaag voor de assist van de 2-2 van Fred Benson.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Didier Martel was een leuke Franse voetballer. Geen toppper, maar als hij de bal had keek je met belangstelling naar wat hij ermee ging doen.
Deze Fransoos is mij tot nu toe nog niet echt opgevallen.
-voetballend matigquote:Op zondag 31 december 2006 17:32 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds geen inhoudelijke argumenten. Je bent blijkbaar niet gecharmeerd van zijn kwaliteiten, maar je mag best met voorbeelden komen. In plaats daarvan speel jij op de man, wat ik persoonlijk nooit zou doen.
Dus ik wacht wel... Ben benieuwd wat jij wel en niet goed vind aan het spel van De Franse Slag.
- Oneens. Dat is zelfs zijn sterkste punt: de opbouw! Hij heeft niet voor niks enkele wedstrijden vanaf het middenveld gespeeld, zodat hij zich ook meer met het aanvalsspel kan bemoeien. Vandaag verzorgde hij de assist van het doelpunt van Fred Benson en hij heeft gescoord tegen FC Utrecht. Ook leidde hij bijvoorbeeld de 2-2 van Anduele Pryor tegen Roda JC in met een sterke inschuivende actie.quote:Op zondag 31 december 2006 17:35 schreef kollie het volgende:
[..]
-voetballend matig
-weinig aanvallende impulsen
-oogt dikwijls onzeker
-laat zich regelmatig door middelmatige spelers in de luren leggen
Dank u, ik wens u ook een prettige jaarwisseling. Maar daar zit ik hier niet voor.quote:Op zondag 31 december 2006 17:47 schreef kollie het volgende:
Beste voorbeeld is mijns inziens de manier waarop ie door Kone werd gepiepeld tijdens Vites-PSV voor de beker. Als een f-pupil werd ie gedold.
Kijk, het zal best een leuke speler voor een eredivisie-club als Vitesse zijn maar de wereldspeler die jij erin ziet: Never.
eens zullen we het toch niet worden, dus ik ga dit nutteloze topic verlaten![]()
Ik wens je alle goeds met Sansoni, en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Ja niet te geloven he....quote:
Hoezo niet te geloven???quote:Op maandag 1 januari 2007 09:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ja niet te geloven he....
Ik ben bang dat Sansoni er wel eens naast kan komen te staan na de winterstop. De Mos wil versterkingen en minimaal een centrale verdediger. Aangezien Sprockel het zeer goed doet kan Sansoni wel eens de klos worden.
Verder is Sansoni een redelijke voetballer waarbij ik het gevoel hebt dat hij verdedigend net iets te kort komt of te overmoedig is.
Zoals ik al eerder heb gezegd, over een paar jaar spreken we elkaar misschien weer en dan komen we even fijntjes op deze woorden terug.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had ook een goeie tackle in de 1e helft. Blijft een prutser.
Neen, ik ben geen familie van hem. Zijn manier van spelen en zijn kwaliteiten spreken mij aan. En aangezien hij bij de club speelt waar ik supporter van ben, is het logisch dat ik een grote fan ben van hem. Helaas zijn niet alle Vitessesupporters dat met me eens, maar dat lijkt me een kwestie van tijd.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Maar even serieus, hoe kom je er eigenlijk op om zo fan van die gast te zijn? Ben je verre familie ofzo?
misschien is hij fan van Vitesse? EDIT: te laatquote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Maar even serieus, hoe kom je er eigenlijk op om zo fan van die gast te zijn? Ben je verre familie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |