Brian - mama Netty + broer Kennet en vrouwquote:Op zondag 31 december 2006 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie komen er eigenlijk?
Type het dan goed over ...quote:
anisubs quote om 16:35 een berichtje dat dgk_redactie op de talpa site had gezet... Dus wil ie zichzelf daar graag als bron onder zien staan.quote:
Dank u wel beleefd voor deze updatequote:Op zondag 31 december 2006 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Brian - mama Netty + broer Kennet en vrouw
Bart - Lesley
Ilona - Michel
Nathanael - Heeft iemand met de kerst gehad
Nena - Zus Tessy
Sylvia - Zus Margo
Huub - Broer Joris
Natasiaaaa - Heeft iemand met de kerst gehad
Astu veel plezier d'r meequote:Op zondag 31 december 2006 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dank u wel beleefd voor deze update![]()
Ik zeg ook wel eens "hi schat" als mijn zoon binnenkomt hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Gigageil het volgende:
Ik zie al dat ik tegen me moeder zeg "Hoe gaat het schat?" Of ben ik nou ouderwets?![]()
Mijn zoontje noemt mij "rotjong" met een heerlijk Spaans accent...quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Gigageil het volgende:
Ik zie al dat ik tegen me moeder zeg "Hoe gaat het schat?" Of ben ik nou ouderwets?![]()
Daar sprak Brian zijn moeder ook meteen over aan...quote:Op zondag 31 december 2006 17:23 schreef Gigageil het volgende:
Wat raar, de moeder van Brian kust Nena, maar geeft die zus van Nena gewoon geen hand .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |