Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hemquote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de top 2000 exact gelijk houden als hij nu is en rare nummers als Rood en Hazes vervangen door Radiohead & Smiths. Verder niets
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .quote:
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hem![]()
![]()
Ow dan ook nog even Pearl Jam toevoegen he?
In het februari komt een remaster van Out Of the Blue met wat bonus tracksquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .
Goeie vraag . . .quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Het is een plaag..quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en daar hebben we Blof weer..... het lijkt wel of ze elk uur voorbijkomen
Hier ben ikquote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Shame on youquote:Op zondag 31 december 2006 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind dit nummer van ze toch wel wat hebben . . .![]()
Ik vind eik alleen harder dan ik hebben kan, en dat live nr goed. (wat zou je doen)quote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaanquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
we misten je al
Mooi is dit trouwens Jacques Brel...
Oeh, lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Aha geen zin om te posten??quote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaan
beetje brakjesquote:
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
Deze doet nog mee in de Fok jaren 60 toernooi
Maar Bridge over Troubled water is mijn alltime favo song. Ook op gestemd
Past goed bij het weer...quote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
We zitten wel :[een beetje in de depri muziek nu..
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keusquote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..
Ow verhip... Peaceman mij niet op tijd gewaarschuwd... ik zal morgen ofzo eens kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |