Kennelijkquote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een raar verloop heeft de vlieger in de top 2000. Alle jaren in de top 100, maar in 2000 niet eens in de top 2000![]()
Hadden we in 2000 goede smaak ofzo![]()
ik ken het alleen bij "een vriend"quote:Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Wordt bij dit nummer toch ook vaak zat gedaan.
Die kwam gelukkig niet hoger dan 1799quote:Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De zangeres zonder naam verwacht ik ook nog![]()
Nederlands trots in bange dangen
Cult![]()
![]()
Ja daar ken ik em ook van, maar bij de Vlieger wordt het ook altijd gedaan in de gelegenheden waar ik kom en zelfs bij Hazes concerten (niet dat ik daar zelf geweest ben)quote:Op zondag 31 december 2006 16:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ken het alleen bij "een vriend"
hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wens jullie fijne jaarwisseling en een gelukkig , muzikale 2007![]()
Doei allemaal , have fun op fok![]()
![]()
![]()
JIj ook haaibaaike: een fijne jaarwisseling toegewenstquote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Jij ook een gelukkig 2007quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Ik ben wel bij een concert van hem geweest, in december 2001... 30 weken zwanger haha, vond het best wel leuk, al kende hij zn teksten niet zo goed, maar dat is bekend. Ooit vroeger heeft hij hier in een discotheek opgetreden, dat was ook leuk.quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ja daar ken ik em ook van, maar bij de Vlieger wordt het ook altijd gedaan in de gelegenheden waar ik kom en zelfs bij Hazes concerten (niet dat ik daar zelf geweest ben)
ook een fijn 2007quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
oeiquote:
Ik had het al gedaan, maar doe het gewoon nog een keer, teveel van het goede is nooit verkeerdquote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Van hetzelfde en tot volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk heiligschennis. Daarvoor moet je gestenigd worden . . .quote:
Heeft hij niet in de gaten nu, hij ligt boven even lekker in bed te slapen....quote:Op zondag 31 december 2006 16:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oeiPeaceman heeft nog wat werk te verrichten
Absoluut!!!quote:Op zondag 31 december 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het al gedaan, maar doe het gewoon nog een keer, teveel van het goede is nooit verkeerd: W
Hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en spetterend 2007!!!
VOlgende jaar weer??
quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft hij niet in de gaten nu, hij ligt boven even lekker in bed te slapen....![]()
Ow is het echt zóó erg....quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eigenlijk heiligschennis. Daarvoor moet je gestenigd worden . . .![]()
![]()
![]()
Ik vind dat een strak plan, maar ik vrees met grote vrees dat je daar bijna niet uitkomt met al die verschillende smaken/meningen hier.quote:Op zondag 31 december 2006 16:25 schreef 4-elements het volgende:
't blijft toch een rare lijst.. eerst Hazes en dan zo'n prachtnummer. 't wordt hoog tijd dat we onze eigen lijst gaan samenstellen.. of we plegen een zendergreep volgend jaar en we zenden 'onze' top2000 uit
quote:Op zondag 31 december 2006 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je niets aan, volgens mij ligt zn telefoon hier in de kamer![]()
![]()
Stuur me maar een lijstje en zal ik mn best doen... ik zoek ze dan wel op in onze playlist.quote:Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet je maar later opgevoed worden. Volgend jaar verwacht ik wel dat je je klassiekers kent . . .![]()
![]()
Ik denk dat we er globaal wel uit komenquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat een strak plan, maar ik vrees met grote vrees dat je daar bijna niet uitkomt met al die verschillende smaken/meningen hier.
Ja dat denk ik ook, mag iedereen een lijstje inleveren.quote:Op zondag 31 december 2006 16:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat we er globaal wel uit komen
Maar The Cure mag natuurlijk blijven![]()
Tuurlijk, gewoon de top 2000 exact gelijk houden als hij nu is en rare nummers als Rood en Hazes vervangen door Radiohead & Smiths. Verder nietsquote:Op zondag 31 december 2006 16:30 schreef 4-elements het volgende:
Ik denk dat we er globaal wel uit komen
Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hemquote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de top 2000 exact gelijk houden als hij nu is en rare nummers als Rood en Hazes vervangen door Radiohead & Smiths. Verder niets
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .quote:
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hem![]()
![]()
Ow dan ook nog even Pearl Jam toevoegen he?
In het februari komt een remaster van Out Of the Blue met wat bonus tracksquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .
Goeie vraag . . .quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Het is een plaag..quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en daar hebben we Blof weer..... het lijkt wel of ze elk uur voorbijkomen
Hier ben ikquote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Shame on youquote:Op zondag 31 december 2006 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind dit nummer van ze toch wel wat hebben . . .![]()
Ik vind eik alleen harder dan ik hebben kan, en dat live nr goed. (wat zou je doen)quote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaanquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
we misten je al
Mooi is dit trouwens Jacques Brel...
Oeh, lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Aha geen zin om te posten??quote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaan
beetje brakjesquote:
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
Deze doet nog mee in de Fok jaren 60 toernooi
Maar Bridge over Troubled water is mijn alltime favo song. Ook op gestemd
Past goed bij het weer...quote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
We zitten wel :[een beetje in de depri muziek nu..
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keusquote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..
Ow verhip... Peaceman mij niet op tijd gewaarschuwd... ik zal morgen ofzo eens kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |