Dat plaatje staat er al heel lang.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vroeger had je leukere humor.
Nee, want daar zit niet zó'n boodschap achter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als snorretjes bijtekenen op Nachtwacht: vooral erg flauw![]()
Die periode daarvoor dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat plaatje staat er al heel lang.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want daar zit niet zó'n boodschap achter.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dit is intellectuele humor! De echte kunstliefhebber zou deze grap ten zeerste appreciëren!
Een grap wordt niet kunstzinniger of intellectueler op basis van hetgeen deze persifleert hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[edit]en het origineel geen eer aandoend![]()
Nha, het klopt wel zo'n beetje.quote:
Wel als achter datgene een andere, diepere boodschap zit (waar ik juist op inga met mijn plaatje). Wat dus niet het geval is bij de Nachtwacht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een grap wordt niet kunstzinniger of intellectueler op basis van hetgeen deze persifleert hoor![]()
Is de grap leuker omdat deze gebruik maakt van een reeds bestaand iets?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:49 schreef Bupatih het volgende:
Die vergelijking slaat gewoon als een tang op een varken. En laat zien dat je het blijkbaar toch niet snapt..
Die uit mijn sigquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die uit mijn sig
Daar had je al een keer om gelachen
Tofquote:
Daarom zei ik "kunstzinniger", om de vergelijking duidelijker te maken. Maar aangezien je met je inmiddels uitgeputte tang/varken--"argument" komt aanzetten, zal ik het duidelijker maken:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als achter datgene een andere, diepere boodschap zit (waar ik juist op inga met mijn plaatje). Wat dus niet het geval is bij de Nachtwacht.
Ik vind dat het een beetje pretentieuze grap is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als achter datgene een andere, diepere boodschap zit (waar ik juist op inga met mijn plaatje). Wat dus niet het geval is bij de Nachtwacht.
Nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is de grap leuker omdat deze gebruik maakt van een reeds bestaand iets?
Je snapt mijn vergelijking niet, maar daar doe je ook niet eens je best voor. Daarom is discussiëren met jou zo traag en weinig productief. Maar dat terzijdequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar je vergelijkt mijn grap met snorretjes tekenen op de Nachtwacht.
Maar die vergelijking slaat nergens op, aangezien mijn 'veranderen van een tekening' wel wat dieper gaat.
Magritte poogt te zeggen met zijn schilderij dat als je een pijp tekent, het nog geen pijp is, maar een tekening van een pijp. Hij geeft eigenlijk dus "kritiek" op alle schilderijen en het is mede daardoor een bekend schilderij geworden.
En ik teken daar tegenover heel droog een banaan en zeg dat dat ook geen pijp is.
Daar komt het uiteindelijk toch wel op neer, Bupatih kennendequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, gebruik je "Let's agree to disagree"-line!
Hoe geil is deze en-passent-sneer trouwens?!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je snapt mijn vergelijking niet, maar daar doe je ook niet eens je best voor. Daarom is discussiëren met jou zo traag en weinig productief. Maar dat terzijde![]()
En passant.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe geil is deze en-passent-sneer trouwens?!![]()
Je hebt de discussie gevolgd?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dit is idd alleen grappig in een onz topic met een goede titel.![]()
quote:
Dit was geen discussie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt de discussie gevolgd?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:18 schreef Paltos het volgende:
Ik heb niets toe te voegen maar wou even deze PI gebruiken om bij te dragen tot de sfeer.
Ja, of aan de kater die nu net uit aan het werken is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:27 schreef Svensational het volgende:
En dan te bedenken te danken is aanmij
!
Doeg Vlaamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:28 schreef Paltos het volgende:
Nou! Ik zie jullie binnen een weekje weer! Doei!
Ik niequote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:35 schreef static het volgende:
Zijn jullie nou nog aan het kissebissen?
quote:
Oepsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |