nah ja, je kunt ook laten zien dat je al wel wat hebt geprobeerd te vinden, maar dat het daar niet bij staat. Geeft verder niet dat je het niet begrijpt hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 14:55 schreef Bolter het volgende:
Oké, nu dus over alles een topic openen en dan verwijzen naar Wiki. Chill.
nee, pur-schuim wordt hard.quote:Op zondag 31 december 2006 14:55 schreef IBAZ het volgende:
pur-schuim.
Nee dat wordt in de bijbal opgeslagen dacht ik.quote:
Sperma zit toch in alletwee zakken? Want sommigen met 1 zak spraken dat ze nog geluk hadden, anders hadden ze zich niet kunnen voortplanten.quote:Op zondag 31 december 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat wordt in de bijbal opgeslagen dacht ik.
In je ballen, niet in de zak.quote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef K33T het volgende:
[..]
Sperma zit toch in alletwee zakken? Want sommigen met 1 zak spraken dat ze nog geluk hadden, anders hadden ze zich niet kunnen voortplanten.
Spieren??quote:Op zondag 31 december 2006 15:09 schreef ralfie het volgende:
huid (klein beetje onderhuids bindweefsel/vet), spieren. Beetje weefselvocht zoals elders in het lichaam, en natuurlijk bloedvaten/zenuwen etc. Verder wat ligamentjes die je ballen op de plaats houden. No more, no less.
mja dat ging me toch weer iets te ver...quote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef Roquefort het volgende:
Dan check je toch gewoon even wat erin zit?
[afbeelding]
Hier in Amsterdam staat ie in seksualiteit.quote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef Pustasu het volgende:
waarom in R&P?
hier in enschede ook.quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam staat ie in seksualiteit.![]()
Volgens mij staat daar wat er in je zak zit.quote:
dat haal ik er niet uit hoor?quote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar wat er in je zak zit.
Je moet het er ook in laten zitten.quote:
ja, spieren ja. Je zak wordt groter als het warmer is, en andersom. nooit gemerkt ?quote:Op zondag 31 december 2006 15:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Spieren??
En wat moet ik me bij lagamentjes voorstellen?
er zal wel een beetje vocht/vloeistof inzitten. denk.quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef daanski82 het volgende:
volgends mij zitten de ballen in een soort lucht ledige zak.
Ja dat wist ik wel eigenlijk, besefte me alleen niet dat daar spieren voor gebruikt werden in je zak.quote:Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef ralfie het volgende:
[..]
ja, spieren ja. Je zak wordt groter als het warmer is, en andersom. nooit gemerkt ?
Ah kewl.quote:Verder, ligamenten zijn een soort touwtjes, waaraan organen zijn opgehangen. Je ballen zitten elk aan een touwtje vast dat de bal van de buik (waar je ballen gemaakt zijn) de balzak in te trekken (dit wordt indalen genoemd).
sperma is een mix van zaadcellen en prostaatvocht. Zaadcellen worden in de teelballen gemaakt en in de bijballen opgeslagen. Als je dan opgewonde bent gaan de zaadcellen via de zaadleider richting je penis. op hun reis gaaat ze langs de prostaat, prostaatvocht wordt dan in de zaadcellen toegevoegd, de mix van zaadcellen en prostaatvocht heet sperma die uiteindelijkuit via peristaltische bewegingen je penis komtquote:
Niet slecht voor een 4 VWO'erquote:Op zondag 31 december 2006 18:21 schreef duncannn het volgende:
[..]
sperma is een mix van zaadcellen en prostaatvocht. Zaadcellen worden in de teelballen gemaakt en in de bijballen opgeslagen. Als je dan opgewonde bent gaan de zaadcellen via de zaadleider richting je penis. op hun reis gaaat ze langs de prostaat, prostaatvocht wordt dan in de zaadcellen toegevoegd, de mix van zaadcellen en prostaatvocht heet sperma die uiteindelijkuit via peristaltische bewegingen je penis komt.
Vanaf mijn geboorte zijn, zoals bij zo veel jongens, mijn ballen niet ingedaald. Eentje hebben chirurgen terug weten te plaatsen, maar die andere was spoorloos. Blijkbaar een foutje van Moeder Natuur.quote:Op zondag 31 december 2006 18:47 schreef DDM het volgende:
[..]
Vertel!? Vanaf je geboorte of door iets ernstiger?
Die haakjes...auwquote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef DDM het volgende:
Even wat mooiere plaatjes:
http://www.bartleby.com/107/illus1143.html
http://www.bartleby.com/107/illus1144.html
http://www.bartleby.com/107/illus1147.html
Frappant dat je over die haakjes begint terwijl die hele zak en de rest van de boel er helemaal af ligtquote:
En bij mij een baal shag, aansteker en een mobieltjequote:
Lucht in je lichaam lijkt me niet al te jolijtquote:Op maandag 1 januari 2007 02:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht gewoon wat lucht. Geen idee verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |