Ach in 1994 was ik nog blij dat ik van mijn vader midden in de nacht naar de wedstrijd nederland tegen Saoedi Arabie mocht kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef AminBen het volgende:
Maar Australie, dat zou toch een ramp zijn voor ons Europeanen?![]()
Japan/Zuid Korea kreeg bij mij al een hele grote min vanwege dat tijdsverschil![]()

Ik ook, maar toen was ik 10 jaar en had dus de volgende dag 0,0 verantwoordelijkheid...quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach in 1994 was ik nog blij dat ik van mijn vader midden in de nacht naar de wedstrijd nederland tegen Saoedi Arabie mocht kijken.

Bij mij is er nog niets veranderd hoorquote:Op zondag 31 december 2006 14:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen was ik 10 jaar en had dus de volgende dag 0,0 verantwoordelijkheid...

quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niets veranderd hoor![]()

Nou dat valt wel mee. Ze hadden wel wat leuks op papier staan(klik) maar de stadions die er nu staan zijn absoluut niet WK-waardig. Ook de organisatie, infrastructuur is belabberd. Al zou het voor mij als Marokkaan natuurlijk geweldig zijn als Marokko hem toch krijgtquote:Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef Ludacriss het volgende:
Tja liever zie ik het gewoon in Zuid-Afrika plaats vinden. Wel een harde naai naar Marokko aangezien daar de meeste stadions al zowat klaar waren.

Voetbal heeft in Amerika niks te zoeken. Net zoals bijvoorbeeld American Football hier niet thuis hoort en ook nooit voet aan de grond zal krijgen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop van niet. Allereerst is het tijdsverschil al een groot probleem, en een land als Amerika mist toch die echte voetbalsfeer.

Geloof er geen zak vanquote:Tot die tijd zal hij zich niet negatief uitlaten over de organistatie, omdat hij stemmen van de Afrikaanse landen nodig heeft.''

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |