Ze zullen best ergens talent in hebben (ieder mens heeft wel een talent) maar op cabaret gebied hebben ze absoluut geen talent. Ze hebben de lach niet aan hun kont hangen en de "grappen" zijn veel te voorspelbaar om dat manco nog enigszins te compenseren.quote:Op zondag 31 december 2006 15:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je kunt heel veel aan te merken hebben op Lebbis en Jansen, maar zéker niet dat ze geen talent hebben.
Je vergeet dat er zat mensen zijn die het wel goede humor vindenquote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zullen best ergens talent in hebben (ieder mens heeft wel een talent) maar op cabaret gebied hebben ze absoluut geen talent. Ze hebben de lach niet aan hun kont hangen en de "grappen" zijn veel te voorspelbaar om dat manco nog enigszins te compenseren.
Dat is een minderheid hoor. Kijk alleen maar naar de kijkcijfers bij eerder uitzendingen van Kwebbel en Gratenpakhuis, worden altijd slecht bekeken.quote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er zat mensen zijn die het wel goede humor vinden
Hahahaha.quote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is een minderheid hoor. Kijk alleen maar naar de kijkcijfers bij eerder uitzendingen van Kwebbel en Gratenpakhuis, worden altijd slecht bekeken.
kijkcijfers zeggen me weinig. Wat me wel wat zegt is dat beide voorstellingen van hun waar ik naar toe was geweest, uitverkocht waren. Dat lukken niet alle cabaretiers.quote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is een minderheid hoor. Kijk alleen maar naar de kijkcijfers bij eerder uitzendingen van Kwebbel en Gratenpakhuis, worden altijd slecht bekeken.
Lage kijkcijfers, slechte kritieken etc. etc. , nee ze zijn lekker bezig. Dat de voorstellingen soms uitverkocht zijn zegt niks. Iedere malloot die met z'n kop op tv is geweest trekt publiek. Overigens zijn veel mensen die er geweest zijn nou niet bepaald te spreken over (in dit geval) deze show. Er zal best hier en daar nog wel een verdwaalde boomknuffelaar te vinden zijn die ze geweldig vinden maar dat is de maatstaf niet.quote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef P8 het volgende:
[..]
kijkcijfers zeggen me weinig. Wat me wel wat zegt is dat beide voorstellingen van hun waar ik naar toe was geweest, uitverkocht waren. Dat lukken niet alle cabaretiers.
Nou is het wel zo dat de bekendere cabaretiers, door die bekendheid, altijd wel volle zalen trekken.
ik vind ze goed. En ik zie mezelf niet als boomknuffelaar. Ik stem wel SP though.quote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lage kijkcijfers, slechte kritieken etc. etc. , nee ze zijn lekker bezig. Dat de voorstellingen soms uitverkocht zijn zegt niks. Iedere malloot die met z'n kop op tv is geweest trekt publiek. Overigens zijn veel mensen die er geweest zijn nou niet bepaald te spreken over (in dit geval) deze show. Er zal best hier en daar nog wel een verdwaalde boomknuffelaar te vinden zijn die ze geweldig vinden maar dat is de maatstaf niet.
Ze hebben anders vorig jaar nog een goed woordje gedaan voor Rita.quote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef P8 het volgende:
[..]
YES, laten we dit topic veranderen in een bash-links topic![]()
Oh kom, als iemand van de makkelijke humor is is het Hans Teeuwen wel. Die vent heeft zo hard geen recht van spreken.quote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lebbis en Jansen dat is toch wel het dieptepunt op cabaret gebied. Zo niet grappig en makkelijk scoren op een laag niveau.
De omschrijving van Hans Teeuwen is nog wel het meest treffend om deze non talenten te omschrijven:
[..]
Jammer dat het oude jaar niet met een betere cabaret show wordt afgesloten.
Wie zegt dat ik het nieuws niet volg ? Ik volg het nieuws op de voet en toch blijven ze (L & J) waanzinnig slecht en goedkoop. Maar goed , dan kunnen we vanavond gezamelijk de oliebollen er uit kotsen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind ze goed. En ik zie mezelf niet als boomknuffelaar. Ik stem wel SP though.
Maargoed, als je het nieuws niet volgt, dan zal je niet veel van hun humor begrijpen
YES, laten we dit topic veranderen in een bash-links topic![]()
Jeetje, niet zo zuur doen hoor. Kijk dan gewoon niet.quote:Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nieuws niet volg ? Ik volg het nieuws op de voet en toch blijven ze (L & J) waanzinnig slecht en goedkoop. Maar goed , dan kunnen we vanavond gezamelijk de oliebollen er uit kotsen.
Was ik ook niet van plan hoor. Jij in ieder geval een prettige avond en een goed 2007.quote:Op zondag 31 december 2006 19:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Jeetje, niet zo zuur doen hoor. Kijk dan gewoon niet.
Ik twijfel nog.quote:Op zondag 31 december 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Slechter als Koefnoen kan het niet worden
Het zal de alcohol wel zijn, maar ik zit er wel aardig in.quote:Op zondag 31 december 2006 22:15 schreef Eightball het volgende:
Ik zit er gewoon niet in, zal wel aan mij liggen.![]()
Ik zit op mijn werk...quote:Op zondag 31 december 2006 22:19 schreef martinlutherking het volgende:
Het zal de alcohol wel zijn,
Heerlijk!quote:[quote]
maar ik zit er wel aardig in.
Bos was de lul bij die Guido ofzo, die kerel van SBS6quote:Op zondag 31 december 2006 22:22 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat JP even wordt afgezijkt.
Aan het werk in Grunn?quote:Op zondag 31 december 2006 22:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk...
[..]
Heerlijk!![]()
Het is toch ook een 'collegaatje'? Hij is pas professioneel bezig sinds 2000 ofzo. En het is zijn eerste oudejaarsconference.quote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef Remzz het volgende:
Zeer objectief nieuwsbericht trouwens
[..]
Goede grap.quote:Op zondag 31 december 2006 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind het tot dusver een beetje tegenvallen. Guido Wijers was beter eerder op de avond . . .![]()
Niet te harden, maar jij zit er blijkbaar ook niet in.quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op. Wat een kut zooi.
Jansen is toch in 2006 op reis geweest dus heeft zeker wel te maken met 2006quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef martinlutherking het volgende:
Waar de hell gaat dit over en wat de fuck heeft dit met 2006 te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |