Neil Youngquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie net dat ik tussen 16.00 en 17.00 echt MOET luisteren. Nr. 86 wil ik echt niet missen. Dat was mijn nr1
Dan bij deze een vraag: Hoeveel mensen zullen hun favorieten opgezocht hebben in dat stem-scherm op top 10 volgorde?quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.
Ik heb alleen de unplugged-versie op cd. Heb de originele versie op het moment niet op mp3quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan duw je die toch even in je cd speler
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef 4-elements het volgende:
Maar waarom wel Anouk in de Top2000 maar geen Pearl Jam?
En dan heb jij het nog over zijn relatief mindere werkquote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb je lief, papa, is dit nu later, hilton Barcelona...stuk voor stuk pareltjes![]()
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.
Kijk... het is onduidelijkquote:Op zondag 31 december 2006 12:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat alle tien nummers gewoon 1 punt waard zijn. Zelf heb ik daarom ook geen rekening gehouden met de volgorde...
Ik ook, voor de rest heb ik echt niks met Princequote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmenquote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .
Ben ook een beetje bang dat dat komt doordat radio2 een deel van zijn playlist inruimt voor NL meuk. Dus zijn dat soort dingen bekend bij het grote R2 publiek.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .![]()
Of een IQ test invoeren voor het stemmen?quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmen
Als er Blof, Anouk, Marco B etc in staat gewoon de lijst weigeren.
Daar kun je toch echt binnen 5 minuten verandering in brengen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb alleen de unplugged-versie op cd. Heb de originele versie op het moment niet op mp3
Kan nog wel ff doorgaan. Liedjes van zijn Zuid-Afrikaanse album zijn ook briljant. Suikerbossiequote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dan heb jij het nog over zijn relatief mindere werk
Eens. Radio 2 maakt zich schuldig aan competitievervalsing door nummers die gewoon in de keuzelijst staan totaal te negeren en anderen overdreven te promoten.....quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ben ook een beetje bang dat dat komt doordat radio2 een deel van zijn playlist inruimt voor NL meuk. Dus zijn dat soort dingen bekend bij het grote R2 publiek.
Margherita van Borsato vind ik anders wel een prachtnummer met briljante tekst.quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmen
Als er Blof, Anouk, Marco B etc in staat gewoon de lijst weigeren.
Mwah ík vind het gewoon kutnummers als ik iets 'heb' tegen een nummer die voorbij komt.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijn jullie toch zo enorm tegen Nederlandse muziek? Kijk, tegen Ali B en zo kan ik nog begrijpen...maar Marco Borsato, Anouk, Blof, Acda & de Munnik zijn toch gewoon Neerlands hoop in bange dagen? Zelf vind ik ze allen erg goed...Ok..ze staan wat hoog (vooral Rood) maar zijn jullie nou puur en alleen tégen omdat ze Nederlands zijn en té populair zijn???
Nee, ik ben tegen omdat het over het algemeen gewoon kutmuziek is.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
maar zijn jullie nou puur en alleen tégen omdat ze Nederlands zijn en té populair zijn???
Ik ben niet tegen bovenstaande artiesten. Ik vind alleen dat sommigen te hoog staan. A&dM overigens niet. Die horen in de top100quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijn jullie toch zo enorm tegen Nederlandse muziek? Kijk, tegen Ali B en zo kan ik nog begrijpen...maar Marco Borsato, Anouk, Blof, Acda & de Munnik zijn toch gewoon Neerlands hoop in bange dagen? Zelf vind ik ze allen erg goed...Ok..ze staan wat hoog (vooral Rood) maar zijn jullie nou puur en alleen tégen omdat ze Nederlands zijn en té populair zijn???
quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is dus 1 van de weinige nrs van Prince die ik niet trek
Dat was ook alleen maar een aanname hoor. Ik heb dat nergens gelezen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook niet begrepen dat er werd gewaardeerd zoals Scanman zegt.. ik heb ook willekeurige volgorde opgegeven.
Nee hoor, gewoon omdat ik ze niet zoveel vindt. Marco B vind ik een zeer leuke vent, maar niet als hij zingt. Met de andere ehb ik gewoon niets... ik ben meer van Doe Maar, De Dijk, Paul de Leeuw, Stef Bos etc. er is helemaal niets mis met de Nederladers hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
Dat heb ik dus ook....Ik heb zo ongelooflijk tyfushekel aan dat nummer gekregen....Maar als ik het dan nu hoorquote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef peaceman het volgende:
Heroes is minder mooi geworden door de reclame voor mij.. jammer.
Het is toch nog steeds hetzelfde numer?quote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef peaceman het volgende:
Heroes is minder mooi geworden door de reclame voor mij.. jammer.
Zelfs steengoede nummers kunnen niet tegen elke dag meerdere keren langskomen....quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds hetzelfde numer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |