abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 11:17:27 #1
128220 Peter6000
pi_44883903
Kan je sturen naar:

Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM

http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
  zondag 31 december 2006 @ 11:35:31 #2
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_44884336
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Kan je sturen naar:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
quote:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Talpa
Tien
If it ain't Dutch... It ain't much!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:28:10 #3
128220 Peter6000
pi_44885815
Als je er een postzegel bij doet, krijg je misschien wel antwoord.

De mogelijkheid van post verzenden wordt niet op tv genoemd, zo heel veel vaste volgers zijn er niet via internet, en de miljonairs vervelen zich toch ook best wel eens.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 12:38:00 #4
128220 Peter6000
pi_44968893
De brieven worden wel door de redactie gelezen, en geselecteerd.

Natasia wil geen brieven krijgen die negatief zijn.
Negatieve brieven mogen van haar in de papierversnipperaar.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:46:18 #5
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44980599
Ik heb al een sms naar Nena gestuurd.
pi_45006369
Heb jij als die-hard streamer al een brief gestuurd naar DGK?
Zo ja aan wie?

En je mag natuurlijk ook zeggen wat er in stond...
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 15:25:28 #7
128220 Peter6000
pi_45006688
Dubbel

Post voor de miljonairs

En de mijne heeft een betere OP.
pi_45006886
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dubbel

Post voor de miljonairs

En de mijne heeft een betere OP.
Ik begrijp niet wat er dubbel is.
Jij doet alleen maar een oproep en geeft het adres. Als dat een betere OP is?
Dit topic is een vraag of er iemand heeft geschreven en aan wie.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:25:00 #9
130054 demins
We weten niks
pi_45008926
Jongens, geen ruzie maken, het gaat om een hoger doel!

Ik broei op een brief
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 16:40:31 #10
128220 Peter6000
pi_45009496
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb al een sms naar Nena gestuurd.
Sms-sen kan niet, maar een brief sturen natuurlijk wel.

En voel je vrij eea in dit topic te publiceren hoor, daar dit topic namelijk voor gemaakt.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:45:01 #11
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45009664
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Sms-sen kan niet, maar een brief sturen natuurlijk wel.
Ik heb dan ook geen reactie ontvangen.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
En voel je vrij eea in dit topic te publiceren hoor, daar dit topic namelijk voor gemaakt.
Vorige keer kwam er gezeik op het forum betreft het bekend maken van het mobiele nummer van Nena. Ik pas.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:46:24 #12
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45009716
Misschien dat ik in de toekomst wel een brief ga sturen. Lijkt me wel grappig. Redelijk serieus, anders komt die er niet doorheen natuurlijk.
pi_45009798
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Misschien dat ik in de toekomst wel een brief ga sturen. Lijkt me wel grappig. Redelijk serieus, anders komt die er niet doorheen natuurlijk.
Misschien een idee om de brief eerst hier te plaatsen, dan kan DGK-REDAKTIE meteen al zeggen of die er doorkomt. Kan je zo weer een postzegel schelen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:51:02 #14
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45009892
Misschien kunnen we gezamenlijk als FOK! streamers een brief voor alle bewoners sturen.

Wanneer we dit vrij serieus aanpakken en niet een aantal grenzen in de brief overschrijden kan het nog best een goede ludieke actie worden.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:51:45 #15
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45009918
Ik heb een demo opgestuurd met mijn ode op gitaar (+zang) aan Nena

Maar het zal vast wel 'niet aankomen'
If I had a Hammer...
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:53:37 #16
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45010006
Die brief die in het vorige topic stond moet je opsturen, die is echt goed
pi_45010355
Deze?

Tien Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. Natasja
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM

Beste Natasja of Natasia

Voordat je denkt dat je een diva bent en andere mensen loopt te dollen. Vergeet niet dat jij al lang en breed bent en wordt uitgelachen.

En het zou beter zijn dat je je een beetje inhoudt met je geschreeuw, daar zitten heel veel mensen niet op te wachten.

Ons advies is, niet meer lachen en vooral niet meer zingen, want zelfs Wilgo lachte je recht in je gezicht uit en je had het niet eens door.

Was het maar 10 januari. Dan ben je eindelijk het huis uit.

Geen groetjes,

Een streamer in Nederland, die alles LekkerSimpel houdt.
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:05:54 #18
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45010453
Nee, deze:
quote:
Lieve Bart.

Ik weet niet in welke hoedanigheid ik je nu moet aanspreken, dominee of boer.
Ik wil je even een hart onder de riem steken, hoe je nu bezig bent met Nattenel, ons "geheime" drankorgel.
Ik wacht op het moment dat jij alle drank weer eens gaat verstoppen voor je allerbeste maat.
Die snode plannen vallen wel mee hoor, beetje pesten meer is het toch niet. Die halfafgemaakte zinnen en insinuaties, och wie maalt daar nou om.
Je bent echt de royale, de gunner van de gouden kooi. Denk nog even aan die ton in het begin, jij niet dan niemand he...Karakter hoor.
Och je bent niet de beroerste van de twee, die NL maak ik maar even geen woorden aan vuil. Die gaat zijn zoon vast opvoeden tot een goed mens. De normen en waarden heeft hij al? Slingerend met een fles alcohol langs het zwembad....komt best goed toch??
Jij vindt dat wijngooien toch ook beneden je niveau en fysiek geweld( jouw letterlijke woorden).
Als er geen sanctie komt, dan gooi jij toch een fles wijn over ILona. En voor veel geld zet je toch je normen en waarden wel even opzij..niet?
Ja sex in de villa, ik vind het ook kan niet. Had dat als zedenmeester toch echt tegengehouden. Heb je ook heel hard je best voor gedaan, tenslotte wil je daar niet mee geassocieerd worden. Vind het prijzenswaardig hoor, zag je ook die ene staan in dat kantoor toen ze uiteindelijk kwam, dat doe jij niet he, jij houdt je weg. Vind ik echt verstandig van je. Zo blijf je toch gerespecteerd.
Vond je het ook zo raar die mensen die voor de ramen gingen kijken en zelfs de deur even openden om stiekum wat op te vangen?? Wees maar blij dat je er niet bij was.....
Ja, wat die HO* betreft, ik vind het ook die geef je geen badjas, minderwaardig volk toch??

Och iedereen wil wel eens sexreclames kijken.....toch?? Maar een hoer???

Bart ik zou toch weer eens optreden tegen dat roken in huis, kan echt niet he?? Als NL bij jou rookt, dan zegt je gewoon:"kan ook hier hoor"
Verschil moet er wezen, voor vrienden mak je graag een uitzondering, niet? En anders gooi je appels en peren vergelijken er nog een keer in. Die doet het goed bij jou
En die Huub he, die snapt het echt niet he.. ga ook niet met hem praten he, dat doe je gewoon niet met zo'n gast. Stel je voor dat hij nog argumenten inbrengt, of dat je iemand een kans geeft. Niet doen hoor. Gooi hem in het zwembad, of uit het raam, zoals je zei..Veel beter.

Ja ieder mens maakt fouten jij ook...begrijpelijk, wat jezelf al zei aan tafel, wij hebben aan tafel ook lelijke dingen gezegd over Michel. Niet erg jo.

Vind je heel leuk met Les, jullie lagen er echt charmant bij hoor met nieuwjaar, jurkje wel iets te hoog opgekropen, maar ja alleeen een moralist die zich daar aan stoort.

Ben heel blij dat iemand in de villa nog iemand wat gunt, grappig eh met Huub en de duik. Ook met nena vond ik je sterk, toen ze niet naar haar nichtje kon....ja wees nou eerlijk, wat zou ze allemaal niet gehoord kunnen hebben? nee vind ik ook kan niet en wat die moeder schreef, och hoe kan die dat nou weten. Ik zou jou geloven hoor, zonder twijfel!
Die punten ook he .. Syl geeft wel een motivatie en verdeling, maar ja ze is camerageil he. Nl wil niet echt de verdeling geven, maar ja dat is ook niet relevant toch. Hij gaat gewoon pesten, tenslotte zitten we daarvoor in de kooi toch. Moet je ook niet zeuren, we hebben altijd nog de appels en peren. Altijd bruikbaar evenals niveau.

Nou ik weet even niets meer, wens je toe dat je je integriteit kan behouden in de villa, met al dat gespuis om je heen.
En echt hoor je staat nu al op diverse polls bovenaan (wie is je minst favoriete bewoner). Al twee weken hoor of waren het er nou drie. Nou ja dat weet ik even niet meer.
Heel veel succes he. Groeten aan NL>
pi_45010583
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef Darklight het volgende:
Nee, deze:
[..]

Die had ik nog niet gelezen
pi_45010850
Nu gaan ze de post lezen.
pi_45022662
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef Darklight het volgende:
Nee, deze:
[..]

Lieve Bart.

Ik weet niet in welke hoedanigheid ik je nu moet aanspreken, dominee of boer.
Ik wil je even een hart onder de riem steken, hoe je nu bezig bent met Nattenel, ons "geheime" drankorgel.
Ik wacht op het moment dat jij alle drank weer eens gaat verstoppen voor je allerbeste maat.
Die snode plannen vallen wel mee hoor, beetje pesten meer is het toch niet. Die halfafgemaakte zinnen en insinuaties, och wie maalt daar nou om.
Je bent echt de royale, de gunner van de gouden kooi. Denk nog even aan die ton in het begin, jij niet dan niemand he...Karakter hoor.
Och je bent niet de beroerste van de twee, die NL maak ik maar even geen woorden aan vuil. Die gaat zijn zoon vast opvoeden tot een goed mens. De normen en waarden heeft hij al? Slingerend met een fles alcohol langs het zwembad....komt best goed toch??
Jij vindt dat wijngooien toch ook beneden je niveau en fysiek geweld( jouw letterlijke woorden).
Als er geen sanctie komt, dan gooi jij toch een fles wijn over ILona. En voor veel geld zet je toch je normen en waarden wel even opzij..niet?
Ja sex in de villa, ik vind het ook kan niet. Had dat als zedenmeester toch echt tegengehouden. Heb je ook heel hard je best voor gedaan, tenslotte wil je daar niet mee geassocieerd worden. Vind het prijzenswaardig hoor, zag je ook die ene staan in dat kantoor toen ze uiteindelijk kwam, dat doe jij niet he, jij houdt je weg. Vind ik echt verstandig van je. Zo blijf je toch gerespecteerd.
Vond je het ook zo raar die mensen die voor de ramen gingen kijken en zelfs de deur even openden om stiekum wat op te vangen?? Wees maar blij dat je er niet bij was.....
Ja, wat die HO* betreft, ik vind het ook die geef je geen badjas, minderwaardig volk toch??

Och iedereen wil wel eens sexreclames kijken.....toch?? Maar een hoer???

Bart ik zou toch weer eens optreden tegen dat roken in huis, kan echt niet he?? Als NL bij jou rookt, dan zegt je gewoon:"kan ook hier hoor"
Verschil moet er wezen, voor vrienden mak je graag een uitzondering, niet? En anders gooi je appels en peren vergelijken er nog een keer in. Die doet het goed bij jou
En die Huub he, die snapt het echt niet he.. ga ook niet met hem praten he, dat doe je gewoon niet met zo'n gast. Stel je voor dat hij nog argumenten inbrengt, of dat je iemand een kans geeft. Niet doen hoor. Gooi hem in het zwembad, of uit het raam, zoals je zei..Veel beter.

Ja ieder mens maakt fouten jij ook...begrijpelijk, wat jezelf al zei aan tafel, wij hebben aan tafel ook lelijke dingen gezegd over Michel. Niet erg jo.

Vind je heel leuk met Les, jullie lagen er echt charmant bij hoor met nieuwjaar, jurkje wel iets te hoog opgekropen, maar ja alleeen een moralist die zich daar aan stoort.

Ben heel blij dat iemand in de villa nog iemand wat gunt, grappig eh met Huub en de duik. Ook met nena vond ik je sterk, toen ze niet naar haar nichtje kon....ja wees nou eerlijk, wat zou ze allemaal niet gehoord kunnen hebben? nee vind ik ook kan niet en wat die moeder schreef, och hoe kan die dat nou weten. Ik zou jou geloven hoor, zonder twijfel!
Die punten ook he .. Syl geeft wel een motivatie en verdeling, maar ja ze is camerageil he. Nl wil niet echt de verdeling geven, maar ja dat is ook niet relevant toch. Hij gaat gewoon pesten, tenslotte zitten we daarvoor in de kooi toch. Moet je ook niet zeuren, we hebben altijd nog de appels en peren. Altijd bruikbaar evenals niveau.

Nou ik weet even niets meer, wens je toe dat je je integriteit kan behouden in de villa, met al dat gespuis om je heen.
En echt hoor je staat nu al op diverse polls bovenaan (wie is je minst favoriete bewoner). Al twee weken hoor of waren het er nou drie. Nou ja dat weet ik even niet meer.
Heel veel succes he. Groeten aan NL>

Ijzersterke brief. Op sturen naar Bart, hij is slim genoeg om de ironie daarvan te begrijpen.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_45025698
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ijzersterke brief. Op sturen naar Bart, hij is slim genoeg om de ironie daarvan te begrijpen.
Opsturen!!
pi_45026467
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef SKETSj het volgende:
Ik heb een demo opgestuurd met mijn ode op gitaar (+zang) aan Nena

Maar het zal vast wel 'niet aankomen'
ik hoor Brian net zeggen dat dvds, cds en cd-roms niet toegestaan zijn
(naar aanleiding van een brief die Bart heeft ontvangen waarin staat dat de schrijver een cd meestuurt)
pi_45027084
oh die brief aan bart moet echt verzonden worden hoor DGK is echt gek als ze die niet aan hem geven, geweldig geschreven.
pi_45028213
Die brief is wel erg goed
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')