Het zijn de mensen die het hardst roepen vuurwerkjostie, zelf niks kopen maar wel profiteren om op 24:00 door ooooooooooooooooooooh en aaaaaaah wat mooi te zeggen naar het vuurwerk van de buren.quote:Op zondag 31 december 2006 10:16 schreef wobbel het volgende:
Vuurwerk josti, je avatar klopt dus al voor 50%
Duh, wie wilt er nou bakken met geld uitgeven aan een paar van die teringknallers? Wat is er überhaupt leuk aan dat geknal? *Boem* weg. En daar spendeer je dan je centen aanquote:Op zondag 31 december 2006 10:22 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die het hardst roepen vuurwerkjostie, zelf niks kopen maar wel profiteren om 12:00 door ooooooooooooooooooooh wat mooi te zeggen naar het vuurwerk van de buren.
Vind wel dat ze een beetje overdreven reageren ja. Maargoed, om 10 uur uit je bed geblazen worden neemt niemand je in dank af natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 10:31 schreef tonks het volgende:
Nieuwe buren zijn altijd kut. hier in het kamp laten we eerst even weten wie de baas is als ze hier komen wonen.
Neen niet het hele jaar, maar als het in Augustus eindelijk in bezit is, dan begint het wel te kriebelen.quote:Op zondag 31 december 2006 10:30 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben het met wobbel en woesteling eens. Jij bent het stereotype vuurwerk-mongooltje die het hele jaar toe naar deze dag toewerkt, omdat je geen verdere levensinvulling hebt.
Hoi chantyquote:Op zondag 31 december 2006 10:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vind wel dat ze een beetje overdreven reageren ja. Maargoed, om 10 uur uit je bed geblazen worden neemt niemand je in dank af natuurlijk.
Inderdaad, Hydrah zou zo mijn buurjongen kunnen zijnquote:Vind wel dat ze een beetje overdreven reageren ja. Maargoed, om 10 uur uit je bed geblazen worden neemt niemand je in dank af natuurlijk.
Is het wel gezellig in de volksbuurt verder?quote:Op zondag 31 december 2006 10:34 schreef hydrah het volgende:
[..]
Neen niet het hele jaar, maar als het in Augustus eindelijk in bezit is, dan begint het wel te kriebelen.
Maar als ik je buurjongen zo maar zou kunnen zijn, dan zou dat betekenen dat jij zelf in een volksbuurt woont met van die goedkope arbeidershuizen uit de jaren 60/70.quote:Op zondag 31 december 2006 10:36 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Is het wel gezellig in de volksbuurt verder?
quote:Op zondag 31 december 2006 10:22 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die het hardst roepen vuurwerkjostie, zelf niks kopen maar wel profiteren om 12:00 door ooooooooooooooooooooh wat mooi te zeggen naar het vuurwerk van de buren.
Touchéquote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef hydrah het volgende:
[..]
Maar als ik je buurjongen zo maar zou kunnen zijn, dan zou dat betekenen dat jij zelf in een volksbuurt woont met van die goedkope arbeidershuizen uit de jaren 60/70.
Neen liever niet.
Och ben jij er ook al zo eentje die oh zo trots is op zijn kilo's vuurwerk? Ga naar buiten rotjes afsteken ofzo, anders hou je over en hoef je volgend jaar niet zo veel te kopen dus sta je voor lul bij je vaste vuurwerkhandel.quote:
Ik weet nog steeds niet wat er zo leuk is aan dat geknal.quote:Op zondag 31 december 2006 10:42 schreef Bep het volgende:
Kom op zeg , niet zeiken , knallen met die hap
Ik ook niet maar de jeugd welquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er zo leuk is aan dat geknal.
Het knallen was vroeger leuk, ik verdiep mij, samen met mijn vader, in het wat professionelere siervuurwerk. Daarnaast wordt er natuurlijk wel de gebruikelijke 200.000 klapper afgestoken en af en toe wat hard knalwerk tussendoor.quote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er zo leuk is aan dat geknal.
En waaróm is het dan leuk?quote:Op zondag 31 december 2006 10:45 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het knallen was vroeger leuk, ik verdiep mij, samen met mijn vader, in het wat professionelere siervuurwerk. Daarnaast wordt er natuurlijk wel de gebruikelijke 200.000 klapper afgestoken en af en toe wat hard knalwerk tussendoor.
Helaas is het geval dat we de volgende dag meestal 3 uur aan het opruimen zijn, maar ja dat hebben we ervoor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |