Ik kijk nuquote:Op zondag 31 december 2006 05:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Welke mensen Tong? Jij toch niet?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 31 december 2006 11:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht even: 'hij ook al?'
Houd http://www.uitzendinggemist.nl/ in de gaten, daar kun je het binnenkort wel terugzien.
http://variatee.vara.nl/variatee/main.jspquote:Op zondag 31 december 2006 12:03 schreef Spijgbak het volgende:
Ja, anders misschien wel op vara.nl. Of is dat hetzelfde? Nou goed.
Binnen een week is-ie uit.quote:Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik neem aan dat ie op DVD verschijnt?
Gelukkig is daar nog altijd de grandioze Tong.quote:Op zondag 31 december 2006 06:14 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk. Maar het is wel slecht met Nederland als dit alle prijzen heeft gewonnen.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig is daar nog altijd de grandioze Tong.
quote:
Je bent al weer lekker bezig met inlikken he.quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig is daar nog altijd de grandioze Tong.
Ik was serieus met mijn post!quote:
Inlikken? Bij wie?quote:Op zondag 31 december 2006 14:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent al weer lekker bezig met inlikken he.
Volgens mij snap ik het heel erg goed.quote:Op zondag 31 december 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was serieus met mijn post!Gelukkig hebben we Tong nog! Nu nog zover weten te krijgen dat 'ie op het podium gaat staan!
[..]
Inlikken? Bij wie?Volgens mij snap je het niet helemaal...
Blijkbaar niet. Anders zou je zoiets niet zeggen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik het heel erg goed.
Alsof je zelf niet weet dat je er alles, maar dan ook álles, aan doet om weer lekker terug in de kont van Danny te kruipen. Maargoed, stront gaat maar 1 richting op he.quote:Op zondag 31 december 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Anders zou je zoiets niet zeggen.
Maar blijf vooral de meute volgen, hoor.![]()
Dus omdat ik iets over Tong zei, ben ik me aan het inlikken bij Danny.quote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet weet dat je er alles, maar dan ook álles, aan doet om weer lekker terug in de kont van Danny te kruipen. Maargoed, stront gaat maar 1 richting op he.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet weet dat je er alles, maar dan ook álles, aan doet om weer lekker terug in de kont van Danny te kruipen. Maargoed, stront gaat maar 1 richting op he.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus omdat ik iets over Tong zei, ben ik me aan het inlikken bij Danny.
Nee, dat klinkt héél logisch.![]()
![]()
![]()
Snap je zelf wel wat je zegt? Praat geen poep, gast. Ik hoef niks van Danny, dus tief nu gewoon op uit dit topic met je onzinpraat.
Meid!quote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat hij was opgenomen in het ziekenhuis of zoiets![]()
Och?quote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat hij was opgenomen in het ziekenhuis of zoiets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |