Wat is voor jou jeugd?quote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Ik zal mijn achterkleinkinderen eens vragenquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Geestelijk gezien tel ik dus nog meequote:
Kut ik ben oud...quote:
Dat ging over She van Charlesquote:Op zondag 31 december 2006 10:43 schreef PeRi het volgende:
Over welk numer gaat het nou?
*jeugd is.
Ah, nou ik vind het een prachtig nummer, vreselijk emotioneel en het is echt nog lekkere muziek ook.quote:
Kun je nagaan, als je wat op hebt, rode libanon destijdsquote:Op zondag 31 december 2006 10:48 schreef I_doubt het volgende:
Dit vind ik een heerlijk stemmetje, een heerlijk liedje (en dat zonder bier en wijn en champagne)
Ow dan ben ik geen jeugd meerquote:
Gewoon blijven ontkennen, werkt voor mij ookquote:Op zondag 31 december 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan ben ik geen jeugd meer![]()
maar ik voel me nog geen 30, dus eigenlijk wel..
je bent net zo jong als je je voelt, het is maar een classificatie. Als 54-jarige op een jongerenform kan ik het wetenquote:Op zondag 31 december 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan ben ik geen jeugd meer![]()
maar ik voel me nog geen 30, dus eigenlijk wel..
Ik zeg altijd dat ik me 18 voelquote:Op zondag 31 december 2006 10:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gewoon blijven ontkennen, werkt voor mij ook
Bedoel jij niet andersom?quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
Cockney Rebel doet me aan Bright Eyes denken.
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit is ook mooi![]()
ik ben veel te laat geboren
I_doubt ik ben geen 40+ maar 30+
Als in een artiest van nu hè, ik weet ook wel dat Cockney Rebel er eerder was.quote:
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taartquote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...![]()
Oliebol toch ? Of zit ze nou weer aan de taart ???quote:Op zondag 31 december 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taart
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??quote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oliebol toch ? Of zit ze nou weer aan de taart ???
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |