Helemaal eensch.quote:Op zondag 31 december 2006 09:50 schreef PeRi het volgende:
Zo laatste dagje is meteen de heerlijkste dag van allemaal om te luisteren..
There must be some kind of way out of herequote:Op zondag 31 december 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Helemaal eensch.
Gewekt met Wat een goeie wekker, Jimi Hendrix![]()
![]()
Jaja, ik zal in beide handen drank dragen zodat ik recht blijf staanquote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Denken we allemaal aan onze balansdagen?.
Ik heb die van 2006 achter de rug.quote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
En terecht, één van die vetbollen per dag is ruim voldoende vor 5 balansdagenquote:Op zondag 31 december 2006 10:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet vandaag nog oliebollen scoren omdat de moed mij in de schoenen zinkt als ik het zelf moet gaan bakken. Een bepaald soort onbekende luiheid
quote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben oliebollen besteld.. Gaat van de carnavals-vereniging uit en ze komen dat thuis brengen lekker warm ook nogquote:Op zondag 31 december 2006 10:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet vandaag nog oliebollen scoren omdat de moed mij in de schoenen zinkt als ik het zelf moet gaan bakken. Een bepaald soort onbekende luiheid
Uuhh, het is tien uur 's ochtend, hoeveel denk je er vandaag in te nemen ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en ik ga nu lekker wat oliebollen tot me nemen. Twan is even een paar uurtjes weg, dus lekker even rustig/ongestoord luisteren.
Je hebt geen extra zwaar vuurwerk gekocht ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef PeRi het volgende:
Ik doe niet aan oliebolen, geef mij maar appelbeginets en champagne en ik overleef vandaag vannacht wel..
Jawel. Pijlen en knallertsquote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt geen extra zwaar vuurwerk gekocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |