tja, de paranoia zit diepquote:
Zal Bert inmiddels al spijt hebben van z'n eigen onderhandse briefwisselingen met Leslie?quote:Op zondag 31 december 2006 05:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, de paranoia zit diepNathanael heeft hem vanavond de hele tijd proberen af te praten van het idee dat Bert heeft om het spel vanaf nu langlopender te spelen. Nathanael de katalisator, zoals we hem kort na z'n entree al vol in effect hebben meegemaakt
Hier ook trappie hoger---- zwaaiquote:Op zondag 31 december 2006 05:45 schreef tipsch het volgende:
5:44 bedtijd - toedels ~
Als hij echt Bert had geheten, had je hem dan steeds Bart genoemd?quote:Op zondag 31 december 2006 05:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal Bert inmiddels al spijt hebben van z'n eigen onderhandse briefwisselingen met Leslie?
Hmm...dat klinkt niet zo best (m..n. voor Bart dan, lijkt me nou niet echt goede reclame voor jezelf)quote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoorde Brian zeggen dat Bart en .NL in slaap zijn gevallen op kantoor![]()
Hoiquote:Op zondag 31 december 2006 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Goede morgen
Geen idee ???quote:Op zondag 31 december 2006 11:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
OT: De rest ligt allemaal nog op bed neem ik aan?
Lijkt me idd een figuur die daar op kickt ja.quote:Op zondag 31 december 2006 12:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel lachen, Brian is driftig op zoek naar die Saddam beelden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |