ik zou zeggen: dik in ordequote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: scan, mn caps zo goed ???
Seks met Nena waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Waar zou hij van dromen![]()
Dat zou kunnen idd, hij zei "met zijn drieën".quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef Kaleddis het volgende:
Aha, daarom waren de heren dus vannacht uit beeld. Iemand van achter (ws. Stijn) heeft er ook bij gezeten.
Dan begrijp ik de lockup van vannacht wel jaquote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef Kaleddis het volgende:
Aha, daarom waren de heren dus vannacht uit beeld. Iemand van achter (ws. Stijn) heeft er ook bij gezeten.
Voor de internetvolgers misschien wel: al vind ik het ook wel weer interessant om te zien hoe de redaktie ingrijpt (met name bij Huub gisteren). En wanneer wel, en wanneer niet.quote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef happyme28 het volgende:
Er wordt nu wel heel opzichtig gedaan over het contact met de redactie. Ik wil graag de illusie houden dat het nog een beetje real-life is. Bah, jammer hoor..
Geen kater dus voor Bart. Jammerquote:Op zondag 31 december 2006 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Bart lijkt nog niet helemaal fris en up2date
offtopic: Hierbij mn laatste post van dit jaar, moet zo weg dus bij deze wens ik iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en tot 2007
Dat vind ik wel héél ver gaan.quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef Kaleddis het volgende:
Wie weet is Gaby er ook nog even gezellig bij gaan liggen!quote:Op zondag 31 december 2006 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia praat Bart ff bij, over de belevenissen van Huub.
Dat hij waarschijnlijk niet is gekomen.
Natasia ook al: hebben jullie het er niet over gehad, ook niet "met bezoek".
De redaktie gooit de streams dus idd op lock, als ze ff bij de bewoners willen gaan zitten.![]()
Inderdaad arme paardjes...quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij komt de keukenploeg er al weer aan.
O nee, ze komen vuurwerk bezorgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT KAN JE DIE PAARDEN GODVERDOMME TOCH NIET AANDOEN.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Brian, het moet IN JE HOL.quote:Op zondag 31 december 2006 13:39 schreef demins het volgende:
OMG! Brian stelt geïnteresseerde domme vragen! Moet het op een vlak oppervlak staan... ?
Dat zal het zijn: hij lúst eigenlijk helemaal nog geen wijn.quote:Op zondag 31 december 2006 13:47 schreef demins het volgende:
Brian heeft de geestelijke vermogens en de belevingswereld van een 11-jarige...
En toen opeens 01... Die schok is hij nooit teboven gekomen!quote:Op zondag 31 december 2006 13:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian met een filosofische bespiegeling over de jaren 90, versus het jaar 2007.
Vroeger heeft hij nog 19 honderd zoveel op een proefwerkblaadje geschreven.
Zal het straks nog wel ontbranden... ?quote:Op zondag 31 december 2006 13:42 schreef demins het volgende:
Brian is nu al vaker klaargekomen op het vuurwerk dan Huub op Gaby...![]()
Als hij zich niet scheert valt hij door de mand...quote:Op zondag 31 december 2006 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
waarom gaat Frodo zich scheren?? hobbits hebben toch geen baardgroei
Gert denk ikquote:Op zondag 31 december 2006 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij echt Bert had geheten, had je hem dan steeds Bart genoemd?
Dat is gewoon een veil.quote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub verzorgt zijn nagels met een soort blauw blok
* kuchtquote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef demins het volgende:
Brian wil met zijn allen naar de "volledige en ongecensureerde" versie kijken van de executie van Saddam. Hij heeft het filmpje gedownload... en desnoods, ze mogen geen tv kijken op de pc, vraagt hij er 10 minuten tv-tijd voor, dan gaat dat maar van het totaal af...![]()
![]()
![]()
Beetje late reactie, maar ...quote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: scan, mn caps zo goed ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |