Natasia had blijkbaar liever een stoeipoes gehad die meteen bovenop Huub zou duiken en meteen van bil zou gaan.quote:Op zondag 31 december 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ja.
t Was gewoon meer dat die Natasia? dus zei dat er een betere chick had moeten komen. In mijn ogen deed deze t gewoon precies goed ofzo. Niet te opdringerig enzo.
Omdat Stijn niet in DGK zit.quote:Op zondag 31 december 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wordt er zo enorm moeilijk over gedaan als iemand de naam 'Stijn' noemt???
Net Nena ook weer en ze bood meteen haar excuses aan.
Nee, testimonials. Meestal worden ze even geinterviewed over hoe ze het vonden e.d.quote:Op zondag 31 december 2006 02:04 schreef arneaux het volgende:
En wat gaat er nu gebeuren? Krijgtie een soort DBK gesprek ofzo?
Hij is een medewerker, maar dat moet geheim blijven ofzo?quote:
De hoofdredacteurquote:Op zondag 31 december 2006 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Verfris me geheugen.. Wie is stijn?
Ja, doordat Nena haar arm heeft gebroken komt hij niet meer aan zijn trekkenquote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Brain ligt in zijn uppie te denken; huub krijgt pussy en ik niet
Regiseur, mental coach en script schrijver. Dit alles vanuit de snackbar.quote:Op zondag 31 december 2006 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
De "Hummie" van DGK zegmaarquote:Op zondag 31 december 2006 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Weet jij veel wat Brian allemaal al heeft uitgespookt onder de dekens met Nena.quote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Brain ligt in zijn uppie te denken; huub krijgt pussy en ik niet
Hij zal toch hopelijk nog wel af en toe aan zijn eigen lul trekken?quote:Op zondag 31 december 2006 02:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, doordat Nena haar arm heeft gebroken komt hij niet meer aan zijn trekken![]()
Volgens mij is dat grapje nu ook 1000x gemaakt
Ja, ze hebben nu de 'wij vinden dit goedkoop vermaak en willen hier niets meer mee te maken hebben' houding aangenomen.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is een medewerker, maar dat moet geheim blijven ofzo?
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Regiseur, mental coach en script schrijver. Dit alles vanuit de snackbar.
Wow!quote:
yep, alias te tuinman of de buurmanquote:Op zondag 31 december 2006 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
en "Bok" is toch een synoniem voor "De Snackbar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |