Je kikkert me weer helemaal op!quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Day het volgende:
Zelf vraag ik me af hoeveel beveiliging de redactie voor vandaag heeft ingehuurd.![]()
Als die ruzies en roddels onderling, alle drank die waarschijnlijk ruimschoots zal vloeien en daarbij al die familieleden die het maar al te graag voor hun dierbaren willen opnemen. Kan nog leuk worden!
Miljonairs die met plastic bestek een snack prikken, want echte messen kunnen ze beter ff 24 uur het huis uit doen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Zelf vraag ik me af hoeveel beveiliging de redactie voor vandaag heeft ingehuurd.![]()
Als die ruzies en roddels onderling, alle drank die waarschijnlijk ruimschoots zal vloeien en daarbij al die familieleden die het maar al te graag voor hun dierbaren willen opnemen. Kan nog leuk worden!
Het zou zo een scenario van .NL kunnen zijn!quote:
Vertel dat maar aan de 100-duizenden slachtoffers van Sadam.....quote:Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat er niet veel te zien is. Best wel tragisch trouwens dat iedereen die dat filmpje aanklikt gewoon naar een echte moord zit te kijken.
Ja, die 3 mannen zwemmen buiten, en Huub hoort absoluut niet bij dat machogroepje.quote:Op zondag 31 december 2006 14:48 schreef anisubs het volgende:
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc586/th_72994_huub_122_586lo.JPG]afbeelding][/URL]
Huub
Na gisteravond twijfel ik nog meer of het geen mietje is......kon zijn pikkie niet eens omhoog krijgen.....quote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, die 3 mannen zwemmen buiten, en Huub hoort absoluut niet bij dat machogroepje.![]()
Dat is niet waar, het lukte prima: zeker de eerste keer.quote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na gisteravond twijfel ik nog meer of het geen mietje is......kon zijn pikkie niet eens omhoog krijgen.....![]()
Dan heb jij het een en ander gemist dus.quote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na gisteravond twijfel ik nog meer of het geen mietje is......kon zijn pikkie niet eens omhoog krijgen.....![]()
Volgens mij is dat een emmertje water voor het vocht in de sauna.quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Loopt Brian nou voorop met een trommeltje![]()
oh, vond het al zo vreemd, maar tis net een trommel met een trommelstokquote:Op zondag 31 december 2006 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een emmertje water voor het vocht in de sauna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |