Laat ze eerst maar eens een bioscoop versie maken, dit is niet om aan te zien en zonde van hun TV tijd.quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef demins het volgende:
Brian wil met zijn allen naar de "volledige en ongecensureerde" versie kijken van de executie van Saddam. Hij heeft het filmpje gedownload... en desnoods, ze mogen geen tv kijken op de pc, vraagt hij er 10 minuten tv-tijd voor, dan gaat dat maar van het totaal af...![]()
![]()
![]()
Dus? Als iedereen het daar mee eens isquote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef demins het volgende:
Brian wil met zijn allen naar de "volledige en ongecensureerde" versie kijken van de executie van Saddam. Hij heeft het filmpje gedownload... en desnoods, ze mogen geen tv kijken op de pc, vraagt hij er 10 minuten tv-tijd voor, dan gaat dat maar van het totaal af...![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mag ik deze cap (met jou naam) in het Benji-topic plaatsen?
Past helemaal in zijn profiel, dat hij zo graag wil zien hoe iemand opgehangen wordt..quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Dan mogen ze van mij, hoor! Maar ik vind het idee om 'met zijn allen' daar naar te gaan kijken zelf niet écht van goede smaak getuigen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus? Als iedereen het daar mee eens is![]()
Dat ook. Maar dat het voor hem een soort amusementsprogramma is, dat iederéén móet zien! Dat hij dolgraag met allen wil delen... It beats me!quote:Op zondag 31 december 2006 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Past helemaal in zijn profiel, dat hij zo graag wil zien hoe iemand opgehangen wordt..
Ik heb al gehoord dat er niet veel te zien is. Best wel tragisch trouwens dat iedereen die dat filmpje aanklikt gewoon naar een echte moord zit te kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat er niet veel te zien is. Best wel tragisch trouwens dat iedereen die dat filmpje aanklikt gewoon naar een echte moord zit te kijken.
Het is zelf zeer vermoeiend! Bart.NL wanen zichzelf als de 2 redacteuren van DGK. Bijna al hun gesprekken gaan over het programma, over wat wel kan en niet, hoe het ontvangen zal worden door de kijkers, hoe lang het nog zal duren, blablabla. En zeker Bart stelt zich daarbij op als een vreselijke moraalridder, terwijl hij irl ook geen lieverdje is.quote:Op zondag 31 december 2006 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik wel héél ver gaan.
Heb net de COS vanaf 2 uur vannacht, toen ik ging slapen, doorgenomen. Tenenkrommend zeg, hoe B&NL weer bezig schijnen te zijn geweest over het "niveau" van het programma. Behalve een kleingeestige moraal, geeft het ook een stuitende zelfingenomenheid weer. Vooral Bart, die zich onaantastbaar waant, zie ik héél graag door het stof gaan. Maar ja... ik vrees dat hij ook onaantastbaar ís, voorlopig.
Je kikkert me weer helemaal op!quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Day het volgende:
Zelf vraag ik me af hoeveel beveiliging de redactie voor vandaag heeft ingehuurd.![]()
Als die ruzies en roddels onderling, alle drank die waarschijnlijk ruimschoots zal vloeien en daarbij al die familieleden die het maar al te graag voor hun dierbaren willen opnemen. Kan nog leuk worden!
Miljonairs die met plastic bestek een snack prikken, want echte messen kunnen ze beter ff 24 uur het huis uit doen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Zelf vraag ik me af hoeveel beveiliging de redactie voor vandaag heeft ingehuurd.![]()
Als die ruzies en roddels onderling, alle drank die waarschijnlijk ruimschoots zal vloeien en daarbij al die familieleden die het maar al te graag voor hun dierbaren willen opnemen. Kan nog leuk worden!
Het zou zo een scenario van .NL kunnen zijn!quote:
Vertel dat maar aan de 100-duizenden slachtoffers van Sadam.....quote:Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat er niet veel te zien is. Best wel tragisch trouwens dat iedereen die dat filmpje aanklikt gewoon naar een echte moord zit te kijken.
Ja, die 3 mannen zwemmen buiten, en Huub hoort absoluut niet bij dat machogroepje.quote:Op zondag 31 december 2006 14:48 schreef anisubs het volgende:
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc586/th_72994_huub_122_586lo.JPG]afbeelding][/URL]
Huub
Na gisteravond twijfel ik nog meer of het geen mietje is......kon zijn pikkie niet eens omhoog krijgen.....quote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, die 3 mannen zwemmen buiten, en Huub hoort absoluut niet bij dat machogroepje.![]()
Dat is niet waar, het lukte prima: zeker de eerste keer.quote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na gisteravond twijfel ik nog meer of het geen mietje is......kon zijn pikkie niet eens omhoog krijgen.....![]()
Dan heb jij het een en ander gemist dus.quote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na gisteravond twijfel ik nog meer of het geen mietje is......kon zijn pikkie niet eens omhoog krijgen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |