Aangepast.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:52 schreef Harmen1984 het volgende:
WIDM 2007 #8: Zonder Menno, en zonder geld
Moet deel 8 zijn...
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:13 schreef Svensational het volgende:
Spoiler in de TT, erg vervelend, niet iedereen kijkt direct als het op TV is.
Volgens mij hebben we elk deel nog de naam van de afvaller uit de TT moeten halenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Dank daarvoor, nu maar hopen dat het eens een topic zónder kan straks...
Misschien voortaan zelf de topics openen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elk deel nog de naam van de afvaller uit de TT moeten halen![]()
Misschien voortaan zorgen dat je er bovenop zit, je weet dat dat soort dingen gebeuren, je bent niet voor niets mod, een beetje inzet lijkt me toch niet teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:16 schreef static het volgende:
Misschien is dat niet te doen.
Grapje, jullie doen het goed hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:35 schreef static het volgende:
Ja, je hebt gelijk, inzet doen we niet aan, stel je voor zeg.
Waarom? Wat is dat voor flauwekul?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan de titel van het Wie is de Mol topic even spoilervrij gemaakt worden?
Het is vrij irritant om spoilers in een TT te zien als je de serie nog wilt kijken. Helemaal in zo'n kort tijdsbestek.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Wat is dat voor flauwekul?
Zoals ik ook al in het topic zei:quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is vrij irritant om spoilers in een TT te zien als je de serie nog wilt kijken. Helemaal in zo'n kort tijdsbestek.
Het topic zelf mag wel spoilers bevatten, dat is wel logisch dat die even niet gelezen moet worden. Maar een titel, die verschijnt in de active topics en in de fora, die zijn moeilijker te vermijden. Om dan maar helemaal niet meer de FOK!en is wel erg veel van het goede. Waarom zou je überhaupt per se spoilers in een TT willen?
Niet iedereen kijkt direct op donderdagavond WIDM, en die wil dan dus logischerwijs niet weten wie er uit is. Die persoon zal dan zo slim zijn om het topic niet te lezen, maar op zo'n TT kun je moeilijk heen, aangezien dat in de topiclist van SHO en in de AT te lezen is.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Wat is dat voor flauwekul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |