Done!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef marky het volgende:
Kunnen er niet wat Topics over mo en tijn en de andere BBers worden samengevoed het loopt nu allemaal een beetje doorelkaar.
Tja, dit is ook een opmerking...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ik heb geen vragen en/of opmerkingen.
Alvast bedankt.
Waarmee?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef static het volgende:
Huh? Daar was ik gisteren mee bezig.
Oops, dat heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef static het volgende:
In het ANTM topic werden foto's geplaatst van afleveringen die nog moesten komen, heb verzocht om daar linkjes van te maken omdat ze niet in spoiler-tags werken. Of lullen we nu langselkaar?
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef static het volgende:
In het ANTM topic werden foto's geplaatst van afleveringen die nog moesten komen, heb verzocht om daar linkjes van te maken omdat ze niet in spoiler-tags werken. Of lullen we nu langselkaar?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik mis er nog eentje.
Kan iemand die mengen met mijn 'eigen' plaatje?
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Eens.......je kunt er niets m.b.t. de eliminatie van de deelneemsters uit afleiden, dus ik zie 't probleem ook niet zo
Dames, zoeken jullie het lekker uit; maakt mij geen bal uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Alleen is het altijd zo geweest dat de foto's van de volgende afleveringen gewoon in het topic komen te staan, persoonlijk zie ik niet in waarom daar nu zo omslachtig over moet worden gedaan met linkjes en zo.
Je kunt niets concreets aan die foto's aflezen, alleen een beetje speculeren en dat maakt het juist leuk. Vind ik dan.
Dan zijn we klaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Dames, zoeken jullie het lekker uit; maakt mij geen bal uit.
Snelle besluitvorming (in mijn voordeel). Daar houd ik van!quote:
Hij staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |