Maar hebben ze ook aan je psychiater meebetaald ??quote:Op zondag 31 december 2006 00:38 schreef D.Rose het volgende:
die heb ik ooit nog live gezien
Gratis uiteraard![]()
Daarom kun je Bruce wel leuk en/of lekker vinden!quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Norrage het volgende:
JAJAJA bijna BRuce(ohnee ik ben geen meisje)
![]()
Clouseau netquote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef ittybizzy het volgende:
Komt er al bijna wat leuke muziek uit de jaren '90?![]()
Nee, ik was daarvoor al niet meer normaalquote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook aan je psychiater meebetaald ??![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom kun je Bruce wel leuk en/of lekker vinden!![]()
Goedzo! Laat het er maar uit!quote:
Nee...Ik volgens mijquote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeee, ontwaakt Fok! ofzo?
Tnx!quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef NanKing het volgende:
OP is aangepast.
Ik ook...wat gezelligquote:
Kennelijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeee, ontwaakt Fok! ofzo?
dóhquote:
Doe je dan ook lekker mee ??quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef NanKing het volgende:
OP is aangepast.
Lekker bij weg dromenquote:Op zondag 31 december 2006 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Louis Armstong - Wonderful world, mooi gestegen
Ouderdom gaat toch parten spelen ??quote:
Vinnik ook..je bent toch geen watje?quote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef Norrage het volgende:
ooh...Is Bruce er over 8 nummers weer?
Dan moet ik wakker blijven
Komt Tom Waits ook nog?quote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef Gizmo112 het volgende:
heerlijk whiskeystem heeft die kerel, mooi doorrookt ook.
En Rowen Hezequote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef Norrage het volgende:
GADVERDAMME....JAMES BLUNT OVER EEN UUR....Dan ben ik er dus niet meer hoor
Eerder een kind die erg vroeg wakker is.....quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ouderdom gaat toch parten spelen ??![]()
Welterusten dan maar
euh, cohen... wiegel?quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is Cohen toch mooiNet als Waits en uuh..nu vergeet ik de andere die ik wilde noemen...Helpen jullie?
Marco Borsato?quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is Cohen toch mooiNet als Waits en uuh..nu vergeet ik de andere die ik wilde noemen...Helpen jullie?
Geef eens een hint, hoe ziet/zag deze persoon eruit?quote:Op zondag 31 december 2006 00:55 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen idee meer...ik heb drie van dat soort emotionele artiesten uit die tijd ergens liggen...Waits, Cohen en...en.....ik weet het niet meer
Help!
Britse korthaar =quote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef ittybizzy het volgende:
is het een brit met korthaar?
Joe cocker?quote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef Norrage het volgende:
Ook zo iemand met zo'n rauwe stem en zo en van die ingetogen nummers...Amerikaans denk ik....
Niet Cat Stevens...maar....ik weet het niet meer....ook niet Neil Young (alhoewel die wel in dat straatje vallen...) maar.....ik weet het niet meer....
Ik ga hier dus niet goed van slapen he!
Belinda Meuldijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Diep in mn hart verlang ik vaaaaaak....naar dat kind terrug....
Kinderen willen groooooooooooot zijn...nou, dat gaan vluggggg
Zo waar dit nummer![]()
Dat is al bijna net zo erg als Ali.Bquote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef Norrage het volgende:
GADVERDAMME....JAMES BLUNT OVER EEN UUR....Dan ben ik er dus niet meer hoor
Die ezelmuts waar hij ooit mee getrouwd was toch?quote:
With a little help from my friends, zal er toch er wel instaan?quote:Op zondag 31 december 2006 00:58 schreef Norrage het volgende:
JOE COCKER! DAT IS HEM! DANK DANK!
Waarom kwam ik daar nou niet op
Eens kijken of die sowieso in de top 2000 staat....
quote:Op zondag 31 december 2006 00:58 schreef Norrage het volgende:
JOE COCKER! DAT IS HEM! DANK DANK!
Waarom kwam ik daar nou niet op
Eens kijken of die sowieso in de top 2000 staat....
Ja. Ik geloof dat ze nog steeds teksten voor hem schrijft. Wel mooi iddquote:Op zondag 31 december 2006 00:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ezelmuts waar hij ooit mee getrouwd was toch?![]()
Watjequote:Op zondag 31 december 2006 01:01 schreef Norrage het volgende:
Hij staat zelfs 7 keer in de top 2000!
Over 2 uur krijgen we zelfs You Are Beautiful....Maar dat ga ik echt niet meer redden.
Waar heb ik gezegd dat ie zijn eigen nummers schrijft?quote:Op zondag 31 december 2006 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar die schrijft z'n eigen nummers niet, hoor. En is een Brit.
Ik dacht dat je het over een singer/songwriter had n.a.v. Cohen en Waits, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 december 2006 01:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ie zijn eigen nummers schrijft?
En ik wist niet over wie ik het had dus had geen idee dat ik het over Cocker aan het hebben was
Ik las Femkequote:
Niet zozeer...maar ik moet zeggen dat ik wel verwacht had dat Cocker zijn nummers schreef...Een deel tenminste....Vind hem goed maar ken nauwelijks feiten over hemquote:Op zondag 31 december 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een singer/songwriter had n.a.v. Cohen en Waits, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Idd...tijd om wat drinken te pakken...Herman is niet mijn dingquote:
Hij was ooit loodgieter. Weet je dat ook weerquote:Op zondag 31 december 2006 01:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zozeer...maar ik moet zeggen dat ik wel verwacht had dat Cocker zijn nummers schreef...Een deel tenminste....Vind hem goed maar ken nauwelijks feiten over hem
Dat hij Brits is wist ik nog net
Ah, je houdt van depriquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 01:08 schreef ittybizzy het volgende:
Als je hem nu op sky zet heb je het idee dat je naar hardcore FM luistert![]()
![]()
![]()
![]()
Velden van goudquote:Op zondag 31 december 2006 01:09 schreef ittybizzy het volgende:
briefje in een flesje?
Het is van hem en Eva Cassidy heeft het gecoverd.quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Norrage het volgende:
Heeft hij dit nummer nou gecovered of is het van hem gecovered? Dat heb ik dus nog nooit weten te achterhalen....
Een Elvisquote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef djenneke het volgende:
Lekker nummer van Sting, en daarna Elvis, DE Elvis (vind ik dan)
Dacht meer versies te kennen maar die van Eva ken ik inderdaadquote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is van hem en Eva Cassidy heeft het gecoverd.
Dat was Charles Aznavourquote:Op zondag 31 december 2006 01:14 schreef Gizmo112 het volgende:
Hee, deze is al eens eerder voorbij gekomen.
Dat nummer mag alleen bij het WK gezongen worden!!!!quote:
En zo blijf je luisteren en plof je morgen kapot je mandje in net na twaalf uurquote:
In de clipquote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Norrage het volgende:
Waar is Courtney?
Morgenvroeg een doopfestijn, wat lullig om in de kerk te zitten met een draagbare radioquote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
En zo blijf je luisteren en plof je morgen kapot je mandje in net na twaalf uur![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef djenneke het volgende:
Zo'n beetje de eerste man waar ik op geilde![]()
Ik snap het nog steeds van toen hoorquote:Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk heb je inmiddels meer smaak gekregen![]()
Nopes, kheb hier een excel bestand zodat ik snel de nummers op positie, artiest, titel, jaar, decennia en zelfs speelduur kan zienquote:Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Maar staat er misschien drie keer in![]()
Dat wordt een lange, lange nacht!quote:Op zondag 31 december 2006 01:20 schreef Norrage het volgende:
Oh kut..had ik dat maar niet gezegd...Born to Run om 5.00![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nopes, kheb hier een excel bestand zodat ik snel de nummers op positie, artiest, titel, jaar, decennia en zelfs speelduur kan zien![]()
Op deze heb ik nog gestemdquote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef djenneke het volgende:
Ook mooi dit he?
Geen zin in Queen!quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ga 5.00 niet meer redden en heb geen zin in Queen en James Blunt...
Dus welterusten iedereen!
De wind gaat hier ook liggen, geloof ik. Maar ik zat rond tienen op de weg en toen was 't wel even heavy.quote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat wordt een lange, lange nacht!![]()
En dat weeralarm valt hier best mee heur....
Vaak zin maar niet in We Are The Champions....Die ken ik nou welquote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen zin in Queen!![]()
Cultuurbarbaar...ga maar gauw slapen!![]()
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vaak zin maar niet in We Are The Champions....Die ken ik nou wel![]()
Die kent iedereen toch wel uit zijn hoofdquote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef Norrage het volgende:
WAAROM DEDEN JULLIE GEEN LYRICS BIJ BRUCE??????????? :E Stomme Nationalist!
Het schijnt zo'n nummer te zijn waarvan je het deuntje wel kent als je um hoort...quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwd![]()
Wel een leuk liedje.quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef djenneke het volgende:
Adamo ga ik niet doen hoor. Die vind ik stom.
quote:Op zondag 31 december 2006 01:25 schreef Norrage het volgende:
Maar goed...De meligheid bereikt mij nu, en dan gaat het niet goed.
DUs trusten!
Afkappen en Queen...quote:
Dat is wel prettig jaquote:Op zondag 31 december 2006 01:25 schreef ittybizzy het volgende:
Heb hier een radio zdat ik alle nummers precies op het juiste moment kan beluisteren, ook erg handig!
quote:Op zondag 31 december 2006 01:27 schreef ittybizzy het volgende:
queen afkappen is een goed idee...
misschien nog beter, draai queen maar tijdens het nieuws![]()
![]()
Idd, sla het nieuws maar over en draai Queenquote:Op zondag 31 december 2006 01:27 schreef ittybizzy het volgende:
queen afkappen is een goed idee...
misschien nog beter, draai queen maar tijdens het nieuws![]()
![]()
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwd![]()
Spijker ze aan het plafondquote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Queen even de buren wakker maken door de boxen hoog te zetten.
Zet je ze een plankje hoger dan ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Queen even de buren wakker maken door de boxen hoog te zetten.
Komt me idd vaag bekend voor....was vorig jaar 2 keer bij een concert met ene Paul Rodgers ofzo, wel een leuk nummer was datquote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Owwwwww, dit nummer, ja die ken ik wel![]()
Idd, Paul Rodgers, de zanger van Queenquote:Op zondag 31 december 2006 01:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt me idd vaag bekend voor....was vorig jaar 2 keer bij een concert met ene Paul Rodgers ofzo, wel een leuk nummer was dat![]()
Euhm...brian mee ofzo? Of Roger Teelor...ook wel es wat van gehoordquote:Op zondag 31 december 2006 01:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, Paul Rodgers, de zanger van Queen![]()
Maar wie zingt nu, een invaller voor Rodgers ofzo?
Ik ben daar nog niet over uit. Terustenquote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ga 5.00 niet meer redden en heb geen zin in Queen en James Blunt...
Dus welterusten iedereen!
Maar John Deacon zingt het bestequote:Op zondag 31 december 2006 01:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...brian mee ofzo? Of Roger Teelor...ook wel es wat van gehoord
Jah...wat een superstem...quote:
Bij mij is het juist andersom...quote:Op zondag 31 december 2006 01:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is een bekende liedje.
Jethro Tull, die naam zegt me niks![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:35 schreef djenneke het volgende:
herman, ga eens weg
Ja vreemd is dat, dat je de naam niet weet of de titel van de plaatquote:Op zondag 31 december 2006 01:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom...
En zometeen weer Herman![]()
Cohen hatersquote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef Gizmo112 het volgende:
En het nieuws van 1.35...oprotten kerel, wie stemt hier in godsnaam op ?
Die hebben we daarnet gehad. Dit staat dus hogerquote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Mooi liedje. Waar is het origineel?
Origineler klinkt wel beter ! jij zei het alquote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Mooi liedje. Waar is het origineel?
dan de ik t welquote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef djenneke het volgende:
ik ga de songtekst ook echt niet plaatsen
Best wel handig voor een visser, over het water kunnen lopenquote:Op zondag 31 december 2006 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej....
Jezus was een visser die het water zo vertrouwde dat hij zomaar over zee liep..
Best educatief....die Top2000![]()
Mwa, ik ben hem nu al weer vergetenquote:Op zondag 31 december 2006 01:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat had je graag zo gehouden, niet?![]()
Belachelijk. Wat een kutlijst.quote:Op zondag 31 december 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Die hebben we daarnet gehad. Dit staat dus hoger![]()
Dat is fijn.quote:Op zondag 31 december 2006 01:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Origineler klinkt wel beter ! jij zei het alMaar ik ben me tje eens.
Gewoon het excel-bestand downloaden van de site, hastikke handig!quote:Op zondag 31 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Belachelijk. Wat een kutlijst.
[..]
Dat is fijn.
Iemand een direct linkje naar de lijst voor me? Via radio2.nl doet het niet op mijn Mac.
Idd...als je meezingt met radio, dan lijkt het nog best wat...quote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Lekker meegalmen dit, en maar denken dat je dezelfde stem als zijn hebt
Dan durf ik mijn mond niet meer open te doenquote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, voor je burenquote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Ja, daar kon ik dus ook niet bij.quote:Op zondag 31 december 2006 01:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon het excel-bestand downloaden van de site, hastikke handig!![]()
http://top2000.radio2.nl/2006/page/lijst_peruur/2006-12-31%2001quote:Op zondag 31 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Iemand een direct linkje naar de lijst voor me? Via radio2.nl doet het niet op mijn Mac.
In de auto zing (of schreeuw soms) ik vaak meequote:Op zondag 31 december 2006 01:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...als je meezingt met radio, dan lijkt het nog best wat...
Moeten ze niet ineens het volume naar beneden draaien![]()
Ik ook, en dan kom ik wel eens met keelpijn thuisquote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In de auto zing (of schreeuw soms) ik vaak mee![]()
Ik ook...altijd..en keihard!quote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In de auto zing (of schreeuw soms) ik vaak mee![]()
Haha ik niet, maar ik ga er wel helemaal in op, heerlijkquote:Op zondag 31 december 2006 01:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook...altijd..en keihard!
Doe er ook wel es dansjes bij![]()
http://www.omroep.nl/radi(...)oadtop2000_20006.xlsquote:Op zondag 31 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Iemand een direct linkje naar de lijst voor me? Via radio2.nl doet het niet op mijn Mac.![]()
ZIjn er ook nummers die je wel leuk vindt?quote:Op zondag 31 december 2006 01:47 schreef ittybizzy het volgende:
dit is zeker gestemd door mensen die zeker wisten dat ze nu lagen te slapen....
Dank. Ik ben inmiddels bij.quote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
http://top2000.radio2.nl/2006/page/lijst_peruur/2006-12-31%2001
Oh! Welk nummer?quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...Peter Gabriel ook nog zo!
Wat weer een nacht!![]()
Absoluut wel, maar dit is mij te gaperig allemaal, sorryquote:Op zondag 31 december 2006 01:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ZIjn er ook nummers die je wel leuk vindt?
Solsbury hill, 261quote:
Verstandige mensen, die toch zeker wisten dat ze nooit naar de Top2000 zouden luisteren, maar er per ongeluk achter kwamen dat er op zaterdagavond om tien voor twee verder niks te doen is.quote:
Tja, dat doe je zelfquote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Verstandige mensen, die toch zeker wisten dat ze nooit naar de Top2000 zouden luisteren, maar er per ongeluk achter kwamen dat er op zaterdagavond om tien voor twee verder niks te doen is.![]()
maar wel gezelligquote:Op zondag 31 december 2006 01:51 schreef golfer het volgende:
Niet een van de beste nummers van Crosby, Still, Nash and Young vind ik.
Er is de hele week al niks te doen, behalve de Top 2000quote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Verstandige mensen, die toch zeker wisten dat ze nooit naar de Top2000 zouden luisteren, maar er per ongeluk achter kwamen dat er op zaterdagavond om tien voor twee verder niks te doen is.
Iets te lieflijk vinnik het...quote:
Ik ga de discussie over de Top2000 hier niet aan. Dat is offtopic.quote:
De Dijk daarna...vlak die niet weg!quote:Op zondag 31 december 2006 01:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow nee, James Blunt hierna, een van de irritantste stemmen die je kan vinden![]()
Dat is de moeite van het opblijven altijd wel waard.quote:Op zondag 31 december 2006 01:52 schreef broer het volgende:
Zodadelijk De Dijk
een echte pure ZEIKstemquote:Op zondag 31 december 2006 01:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow nee, James Blunt hierna, een van de irritantste stemmen die je kan vinden![]()
Maar 1 echte remedie:quote:
Wel waar. 3FM heeft twee hele leuke weken achter de rug.quote:Op zondag 31 december 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Er is de hele week al niks te doen, behalve de Top 2000![]()
Eensch.quote:
Ik had dan meteen om de scheidingspapier gevraagdquote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen schijnen dit op hun bruiloft te willen draaien![]()
Dan was ik nu nooit getrouwdquote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Op mijn begrafenis misschien, om nog wat mensen te irriteren als ik er dan toch niet meer benquote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
De bedenkers van het zinnetje: "Bloedend hart. Heb ik dat nou?"quote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
Dat is de moeite van het opblijven altijd wel waard.
De Dijk.![]()
Dan ben ik het ookquote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef djenneke het volgende:
Ik heb er echt niets mee, met de dijk. Ben ik nu een barbaar?
Dan komt er geen kip . . .quote:Op zondag 31 december 2006 01:55 schreef djenneke het volgende:
Op mijn begrafenis misschien, om nog wat mensen te irriteren als ik er dan toch niet meer ben![]()
Wij hebben Huub laten draaien tijdens het tekenen van de huwelijksaktequote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk, welke?quote:Op zondag 31 december 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben Huub laten draaien tijdens het tekenen van de huwelijksaktie
Niet dit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |