neu dat snap ik maar ze heeft zo'n zwangerschaps buikjequote:
Een hele spuitbus in zn pisbuis? Dat lijkt me nou toch niks?!quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze daar spuitbussen voor.
Daar doet ie zelf flink aan mee. De kneus.quote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat heeft gezegd. Maar hij vindt het niveau toch zo naar beneden gaan.........de eikel
Nee Huub probeert haar nog steeds te verleiden ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef jna het volgende:
Huub denkt: Hoe je bek hoer en werk voor je geld
Dan is het goed!quote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef bosb het volgende:
natasia zegt dat het niet genant is....
echt waar?quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze daar spuitbussen voor.
Neehee, dan kun je een rubber laagje op je tollie spuiten. Duitse uitvinding geloof ik.quote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een hele spuitbus in zn pisbuis? Dat lijkt me nou toch niks?!.
Ja zeker, staat vast al te douchen, is aan het huilen of aan het internettenquote:
Ik ga niets lopen spuiten en doen. Nooit. Ook geen anticonceptiepil voor mannen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Neehee, dan kun je een rubber laagje op je tollie spuiten. Duitse uitvinding geloof ik.![]()
Dus als Wilgo ......quote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef bosb het volgende:
natasia zegt dat het niet genant is....
quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of ik 3 of 4 full screen moet zetten
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit's SOA timeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 31 december 2006 00:54 schreef petraa het volgende:
en ja hoor hij is binnennnnnnnnnnnnn zonder jas
Daar zeg je wat. Idd geen condoom.quote:Op zondag 31 december 2006 00:55 schreef moki het volgende:
Geen condoom???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |