Nou zeg! Niet zo aangevallen voelen meteen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik !!
Maar dom blondje mag ook wel een keer ophouden, net als zwarte diva etc.
Dat lijkt me geen diskwalificatie voor een prostitué !quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef jna het volgende:
"Ik zag jouw staan, toen wist ik genoeg"
Met andere woorden je ziet er uit als een HOER
De club heeft haar gratis aangeboden inderdaad, met als voorwaarde dat de naam van de club genoemd werd.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doet het alleen gratis dit keer. In ruil voor reclame geloof ik.
Voel ik me echt niet, maar veel dingen die hier gezegd worden mogen niet. Maar dom blondje mag wel............. maak gewoon even een statementquote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou zeg! Niet zo aangevallen voelen meteen.![]()
Deed je het soms expres?quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik lag zei he, ipv van lach
![]()
![]()
![]()
Dom blondje is ook niet bepaald shocking toch? (ik had het woord "dom" nog niet eens vermeld)quote:Op zondag 31 december 2006 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voel ik me echt niet, maar veel dingen die hier gezegd worden mogen niet. Maar dom blondje mag wel............. maak gewoon even een statement![]()
Deminsquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Dom blondje is ook niet bepaald shocking toch? (ik had het woord "dom" nog niet eens vermeld)
Verder bedoel ik er niets mee.
oef een schorpioen die op zijn teentjes is getrapt nu.quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Gert het volgende:
Schorpioenen moet je voor uitkijken, volgens die HOER.
lekker belangrijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand rmx) draait hij nu.
Huub is een haan en moet oppassen voor konijnenquote:
idd bah bahquote:
Dat zou je moeder gezegd moeten hebben toen je weggezogen werd uit haar baarmoeder.quote:
Daarom!quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met mezelf hoor
Ik geloof dat haar hele club zit mee te kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij schaamt zij zich nu meer dan Huub. "Dus ze zien nu ook wat je met m'n voeten doet..."![]()
een ergelijke mix van giechel en kreunquote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
..quote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou je moeder gezegd moeten hebben toen je weggezogen werd uit haar baarmoeder.
Natuurlijk heb ik je gemist, euh, euh.....Patty!quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Demins![]()
![]()
heb je me gemist.
en nu weer ONtopic.
vind haar niet echt een mooie vrouw ondanks haar masker
Ik ook, hij gaat straks all the way for sure...quote:Op zondag 31 december 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte..
Dat is wel de allervetste opmerking die je tegen een hoer kunt maken. Hulde Huubquote:Op zondag 31 december 2006 00:33 schreef jna het volgende:
Ik maak je blij dat je als vrouw geboren bent![]()
![]()
![]()
O jee, hij heeft iets gezien op MTV.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik je gemist, euh, euh.....Patty!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
Zou Huub niet doorhebben dat je een hoer niet hoeft te versieren?.
Veroveringsdrang.quote:Op zondag 31 december 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
Zou Huub niet doorhebben dat je een hoer niet hoeft te versieren?.
Tuurlijk jochie, ga jij maar lekker verder met erkenning zoeken als Clubnicht DJ, maar doe dan wel ff lekker je referentie naar 038a28 verwijderenquote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
O jee, hij heeft iets gezien op MTV..
Hmm dat word niks, die word straks of misselijk of vervelend of hij valt in slaap.quote:Op zondag 31 december 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
Huub heeftt 3 wijn, 4 stevige baco's en 4 glazen champagne op, zegt ie.
quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 31 december 2006 00:36 schreef petraa het volgende:
Ze zoenen, een hoer mag toch niet zoenen ????
6 Letters. Okay, je kent blijkbaar meer dan ik dacht.quote:Op zondag 31 december 2006 00:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie, ga jij maar lekker verder met erkenning zoeken als Clubnicht DJ, maar doe dan wel ff lekker je referentie naar 038a28 verwijderen
Wat zal hij spijt hebben het moment hij niet klaarkomt.quote:Op zondag 31 december 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Wat zal hij spijt hebben het moment hij klaarkomt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |