quote:Op zondag 31 december 2006 00:16 schreef BrandX het volgende:
zo lang mogelijk stappen, nieuwjaar inluiden, feesten enz enz enz
Owja, hoiquote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Tel hier af, tel hier af naar het nieuwe jaar. Een nieuw jaar vol met Onzin.
Maar sluit hier ook het oude jaar af.
Heb je nog vragen, opmerkingen of verzoekjes? Spui het hier!
Vraag hier je favoriete user wat hij of zij de komende 24 uur gaat doen ! Ala 24 style![]()
00:00 - 03:00
Op FOK! rondhangen en in het ONZ subforum surveilleren![]()
03:00 - 12:00
Slapen en voorbereiden op de avond![]()
12:00 - 14:00
Oliebollen bakken en apfelflaps![]()
Voor de rest staat het nog niet vast![]()
![]()
Je vraagt eromquote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef BeeDee het volgende:
Ik verwacht nog een bepaald iemand die Maikuuul gaat promoten...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Ghege...in deze volgorde of gewoon gemixt...quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
Wat ik ga doen de komende 23 uur is geheim, maar copulatie en alcoholinname zijn er zeker bij!
quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
Wat ik ga doen de komende 23 uur is geheim, maar copulatie en alcoholinname zijn er zeker bij!
Jij?quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
Je eindigt met "vuurwerk"quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
ofquote:Op zondag 31 december 2006 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je eindigt met "vuurwerk"![]()
![]()
![]()
nee, vandaar ook in de voornoemde volgordequote:Op zondag 31 december 2006 01:20 schreef withxhonor het volgende:
[..]
of![]()
![]()
![]()
![]()
door te een te grote alcoholinname
of er is door de te grote alcoholinname geen copulatie meer mogelijk
Ah ! Mijn vraag ook gelijk beantwoord..quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, vandaar ook in de voornoemde volgorde
denk je dat ik met "drankgebruik" ook het nuttigen van slechts 1 biertje bedoel?quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef withxhonor het volgende:
maar waarom na copulatie niet meer copulatie vraag ik me dan af.. mag je eens een keer wil je na 1x alweer bier.. snap dat niet zo goed.
ik doe niet meequote:Op zondag 31 december 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
om 00:00 word er gewoon door miljoenen nederlanders tegelijk alcohol gedronkenZou er geen dergelijk rocord bestaan ?:P
Geen drank ?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:11 schreef withxhonor het volgende:
[..]
nope.. wel dronken mensen uitlachen![]()
Waarom zou je rebelleren ? Je kan toch gewoon geen behoefte meer hebben aan drank en of drugs ?!quote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef withxhonor het volgende:
maar SF wat is er vreemd aan iemand die niet drinkt.. gewoon uit principe. niet uit geloofsovertuiging maar gewoon uit principe. en misschien een principe met een rebels tintje. want hoe rebeleer je meer dan niet te doen wat 99% van je leeftijdsgenoten wel doen.. namelijk drugs gebruiken
Niet vreemd ofzo hoorquote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef withxhonor het volgende:
maar SF wat is er vreemd aan iemand die niet drinkt.. gewoon uit principe. niet uit geloofsovertuiging maar gewoon uit principe. en misschien een principe met een rebels tintje. want hoe rebeleer je meer dan niet te doen wat 99% van je leeftijdsgenoten wel doen.. namelijk drugs gebruiken
je mag het mijne ook hebben..quote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga dus lekker wél even heel veel bier opdrinken![]()
ik check het de volgende dag als ik wakker word rond een uurtje of 5 welquote:Op zondag 31 december 2006 02:23 schreef HPayne het volgende:
Check morgen wie er om 12 uur precies hier gaat postten om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo.... Dan ben je Uber-Kansloos![]()
Das ook morgenquote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik check het de volgende dag als ik wakker word rond een uurtje of 5 wel![]()
Niks vreemds aan.quote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef withxhonor het volgende:
Wat is een beetje hét topic van deze nacht?quote:
mijn bed zometeenquote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is een beetje hét topic van deze nacht?
Kunnen we daar goed ouwehoeren?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kunnen we daar goed ouwehoeren?![]()
Kan je lekker vroeg aan het bierquote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben wakker door die hoertjes met die niotraten of whatever![]()
Die bollen enzo friturenquote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je lekker vroeg aan het bier![]()
Het beslag rijst bijna de pan uit hierquote:
Dit is SCquote:
Zelf bakkenquote:Op zondag 31 december 2006 17:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb goffedomme geeneens oliebollen gehaald.![]()
Dan ben je echt een übernoepquote:
eerst oliebollen bakkenquote:
Beetje hangen enzo....quote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef boem-dikkie het volgende:
olie bollen![]()
wát ga jij doen dan vanavond sufje ?
als je me ziet moet je maar ff roepenquote:Op zondag 31 december 2006 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beetje hangen enzo....overal langszio enzo
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 18:21 schreef Piovan het volgende:
00.00 - 23.59 Fokken
23.59 - 00.01 ??
00.01 - ?? Fokken
waarom zou ik dat doen als ik die riem naar de mensen toe kan gooien en hun lichaamsdelen door de lucht kan zien vliegen?quote:Op zondag 31 december 2006 18:42 schreef murp het volgende:
[..]
moet jij niet met een bom-riem door amsterdam rennen en jezelf opblazen?
oja, dat mag ookquote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen als ik die riem naar de mensen toe kan gooien en hun lichaamsdelen door de lucht kan zien vliegen?![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 18:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je me ziet moet je maar ff roepenzwart petje en zwarte jas
rest zoek je maar uit in mn FoBo ! k weet namelijk niet hoe jij eruit ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |