quote:Op zondag 31 december 2006 00:16 schreef BrandX het volgende:
zo lang mogelijk stappen, nieuwjaar inluiden, feesten enz enz enz
Owja, hoiquote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Tel hier af, tel hier af naar het nieuwe jaar. Een nieuw jaar vol met Onzin.
Maar sluit hier ook het oude jaar af.
Heb je nog vragen, opmerkingen of verzoekjes? Spui het hier!
Vraag hier je favoriete user wat hij of zij de komende 24 uur gaat doen ! Ala 24 style![]()
00:00 - 03:00
Op FOK! rondhangen en in het ONZ subforum surveilleren![]()
03:00 - 12:00
Slapen en voorbereiden op de avond![]()
12:00 - 14:00
Oliebollen bakken en apfelflaps![]()
Voor de rest staat het nog niet vast![]()
![]()
Je vraagt eromquote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef BeeDee het volgende:
Ik verwacht nog een bepaald iemand die Maikuuul gaat promoten...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Ghege...in deze volgorde of gewoon gemixt...quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
Wat ik ga doen de komende 23 uur is geheim, maar copulatie en alcoholinname zijn er zeker bij!
quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
Wat ik ga doen de komende 23 uur is geheim, maar copulatie en alcoholinname zijn er zeker bij!
Jij?quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
Je eindigt met "vuurwerk"quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
ofquote:Op zondag 31 december 2006 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je eindigt met "vuurwerk"![]()
![]()
![]()
nee, vandaar ook in de voornoemde volgordequote:Op zondag 31 december 2006 01:20 schreef withxhonor het volgende:
[..]
of![]()
![]()
![]()
![]()
door te een te grote alcoholinname
of er is door de te grote alcoholinname geen copulatie meer mogelijk
Ah ! Mijn vraag ook gelijk beantwoord..quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, vandaar ook in de voornoemde volgorde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |