Klopt,quote:Op maandag 1 januari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het er enorm goedkoop en 'net niet' uitzien. Het hoeft zeker niet per se reteduur te zijn, maar een beetje meer stijl mag van mij wel bij zo'n showprogramma. Wendy wordt neem ik aan toch niet door deze zaken gekleed en geschoeid?
Dat is gewoon een schijnclubje om die zangeres in de kijker te zettenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Bij The Pussycat Dolls lijkt het tot nu toe prima te gaan. Ook een clubbie van 6 meiden.
Zolang ze met elkaar door een deur kunnen, zal het wel goedkomen.
Dat wilde ik net zeggen.. De eerste vond ik ook wel aardig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Silver87 het volgende:
Op die laatste na, waren de solo-stukjes niet bepaald denderend..
Wie weet niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schijnclubje om die zangeres in de kijker te zetten. Van die andere meiden horen we nooit weer wat straks
.
Met het verschil dat PCD een bij elkaar geraapt groepje meiden is die er toevallig wel aardig uitzien (maar daarover valt te discussiëren). X6 is een vriendinnenclubje dat elkaar al jaren kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Bij The Pussycat Dolls lijkt het tot nu toe prima te gaan. Ook een clubbie van 6 meiden.
Maar hun kunnen bijna zowat alles wat een goede show nodig heeft. Ik zie X6 nog niet zo dansen als hun. X6 ging Zaterdag nog niet eens gelijk. PCD en X6 kun je niet met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
vroeg ik me ook af... heb zitten googlen maar kon niks vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Mirri het volgende:
Wat is RAAK nu voor een merk dan? Nooit ergens gezien..
Maar wist je wel dat de PCD soms ook wel met zijn 7even of 8en en soms ook wel met zijn 5en optreden. Kijk maar eens de clip van Sway. PDC een een dansgroep en geen zanggroep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef Natalie het volgende:
Ik vergelijk X6 met PCD (enkel en alleen!) omdat iemand zich afvraagt of een groep van 6 in de praktijk werkt. Of het al dan niet een bijeengeraapt zootje meiden zijn, of kunnen dansen, de juiste uitstraling hebben, daar heb ik het niet over.
Ik geef een voorbeeld van een groep van 6 die werkt. Puur en simpel.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:44 schreef Natalie het volgende:
Nee
Maar dat interesseert me verder ook niet, Woelli.
(Ben geen van van PCD)
Heb niet het idee dat het gros van de mensen hier weten wie dat zijn. Behalve van naam misschienquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ze zijn wel met zijn 6en maar treden 9 van de 10 keer met 8 man. Dus slechte vergelijking.
Je kunt ze beter met de dolly dots vergelijken
Volgens mij is RAAK geen merk maar een winkel in Amsterdam en de kleding van alle kandidaten kwam ergens anders vandaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Mirri het volgende:
Wat is RAAK nu voor een merk dan? Nooit ergens gezien..
Misschien ben je de enige die niet weet dat dit aan de techniek ligtquote:Ben ik nu de enige die ziet dat ze solo totaal geen volume hebben?
Ze vielen echt door de mand hoor, behalve die ene zus die tot nu toe de solostukjes zong, met zijn zessen klinken ze net zo luid als bv Hearts met zn 3en.
Althans dit was wel heel duidelijk te horen in de zaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |