Sanne vind ik anders ook wel een mooi meisjequote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef p-etr-a het volgende:
Het is jammer dat de helft er niet leuk uitziet. Loïs en de zussen vind ik wel iets moois hebben, de rest echt niet.
Ja, maar wat is Xsix? Ik krijg meteen een sneaker op mijn netvlies.quote:Op zondag 31 december 2006 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
In het Engels kan het toch ook, de X van X Factor, de 6 van zes meisjes. Maar die buitenlandse doorbraak lukt toch niet, alleen danceplaten doen het goed in het buitenland.
Sanne is toch ook een van de zussen?quote:Op zondag 31 december 2006 19:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sanne vind ik anders ook wel een mooi meisje
De rest vind ik knapper dan de overige vrouwelijke deelnemers
Yep.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Sanne is toch ook een van de zussen?
waar komt hun kleding vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:43 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij moest dat, want dit zijn foto voor de kleding.
Staat op de site waar hun kleding vandaan komt
Danielle van groovin sound is wel liefquote:Op zondag 31 december 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Tja, als je hen vergelijkt met GS.... dan is dit ibnderdaad wel kwaliteit.
Ik vind die Ryanne alleen zo'n eng mens.
Oh dan had ik het verkeer begrepen..er stond "Lois en de zussen"quote:Op maandag 1 januari 2007 19:01 schreef sbientje het volgende:
roos en sanne zijn z ussen, maar van elkaar en niet van Loïs!
Sjeesus. Een beetje meer class is toch niet teveel gevraagd. Wat een M&S mode.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:55 schreef Woelli het volgende:
De gehele set van RAAK.
De sieraden zijn van: Versteegh bijoux.
De schoenen zijn van Axi schoen
Volgens mij komt de kleding van elke act daar vandaanquote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Een beetje meer class is toch niet teveel gevraagd. Wat een M&S mode.
Wat is RAAK. Want ik vind die kleding wel leukquote:Op maandag 1 januari 2007 12:55 schreef Woelli het volgende:
De gehele set van RAAK.
De sieraden zijn van: Versteegh bijoux.
De schoenen zijn van Axi schoen
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactorquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij komt de kleding van elke act daar vandaan![]()
Bij de AXI hebben ze best leuke schoenen.... en het hoeft toch niet altijd duur te zijn wat je op tv draagt?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactor.
Axi, kom op zeg! Voor een kookprogramma ga je toch ook niet bij de Lidl je inkopen doen?
Moeten we even bij Life&cooking kijkenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactor.
Axi, kom op zeg! Voor een kookprogramma ga je toch ook niet bij de Lidl je inkopen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |