je praat langs ons heenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef sararaats het volgende:
hahaha
ik kan heus wel verliefd worden op meisjes die ook pot zijn
waarom denk je dat ik in Utrecht op jacht ga? juist, om potjes te zoeken
Geef haar eens sex-lesquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
je praat langs ons heen![]()
komt noooooit meer goed
aus welchem Grunde?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
je praat langs ons heen![]()
komt noooooit meer goed
maar droompje.... voor lekker heb je echt niet altijd een lul nodig toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Geef haar eens sex-les![]()
Laat haar eens bukken voor 10 mannen![]()
Laat haar eens bukken en tijdens het nemen ga je vragen hoe ze het vindt om genomen te worden door 10 mannen tegelijk![]()
Laat je Sara genomen worden door 10 mannen met 10 meter penis en tijdens dat proces laat je haar zeggen wat ze voelt.
Het verslag komt op de frontpage te staan.
Hoe onze allerbeste Sara een lange lul vindt voelen van een man![]()
Hoor je Sara praten over de lul van een man.
Wie weet vindt ze het wel lekker en bukt zich daarna constant voor iedere man die ze ziet
Een electronisch apparaat ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
maar droompje.... voor lekker heb je echt niet altijd een lul nodig toch?
ghehehe... auw!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:21 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Een electronisch apparaat ???
Of steek je je hele arm erin
Okeyquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe... auw!
nee hoor... ook niet altijd een apparaat...vingers, mond enz...
Mannen horen hier thuis, let op mijn woorden Sara.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef sararaats het volgende:
alstublieft zeg![]()
ik wil geen lul in m'n hol
mijn voorkeur gaat naar een hete tong in mn holletje
ik wil genomen worden door een vrouw op een piano
geen mannen voor mij
TENTACLEEEES !!!1 woei! sopsopquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
oke.. jullie vragen er om...
met waar je wat allemaal wel niet gaat stoppen !?!
SK, vamp en Daniel... jullie kunnne het krijgen ook
even dan anders krijg ik een ban![]()
[afbeelding]
Pass die joint even als je wiltquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie mij hier lachen... met mijn tong om een ijsje, een joint tussen mijn vingers
Als jij een ban krijgt laat ik mij ook bannenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
oke.. jullie vragen er om...
met waar je wat allemaal wel niet gaat stoppen !?!
SK, vamp en Daniel... jullie kunnne het krijgen ook
even dan anders krijg ik een ban![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |