je praat langs ons heenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef sararaats het volgende:
hahaha
ik kan heus wel verliefd worden op meisjes die ook pot zijn
waarom denk je dat ik in Utrecht op jacht ga? juist, om potjes te zoeken
Geef haar eens sex-lesquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
je praat langs ons heen![]()
komt noooooit meer goed
aus welchem Grunde?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
je praat langs ons heen![]()
komt noooooit meer goed
maar droompje.... voor lekker heb je echt niet altijd een lul nodig toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Geef haar eens sex-les![]()
Laat haar eens bukken voor 10 mannen![]()
Laat haar eens bukken en tijdens het nemen ga je vragen hoe ze het vindt om genomen te worden door 10 mannen tegelijk![]()
Laat je Sara genomen worden door 10 mannen met 10 meter penis en tijdens dat proces laat je haar zeggen wat ze voelt.
Het verslag komt op de frontpage te staan.
Hoe onze allerbeste Sara een lange lul vindt voelen van een man![]()
Hoor je Sara praten over de lul van een man.
Wie weet vindt ze het wel lekker en bukt zich daarna constant voor iedere man die ze ziet
Een electronisch apparaat ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
maar droompje.... voor lekker heb je echt niet altijd een lul nodig toch?
ghehehe... auw!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:21 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Een electronisch apparaat ???
Of steek je je hele arm erin
Okeyquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe... auw!
nee hoor... ook niet altijd een apparaat...vingers, mond enz...
Mannen horen hier thuis, let op mijn woorden Sara.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef sararaats het volgende:
alstublieft zeg![]()
ik wil geen lul in m'n hol
mijn voorkeur gaat naar een hete tong in mn holletje
ik wil genomen worden door een vrouw op een piano
geen mannen voor mij
TENTACLEEEES !!!1 woei! sopsopquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
oke.. jullie vragen er om...
met waar je wat allemaal wel niet gaat stoppen !?!
SK, vamp en Daniel... jullie kunnne het krijgen ook
even dan anders krijg ik een ban![]()
[afbeelding]
Pass die joint even als je wiltquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie mij hier lachen... met mijn tong om een ijsje, een joint tussen mijn vingers
Als jij een ban krijgt laat ik mij ook bannenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
oke.. jullie vragen er om...
met waar je wat allemaal wel niet gaat stoppen !?!
SK, vamp en Daniel... jullie kunnne het krijgen ook
even dan anders krijg ik een ban![]()
[afbeelding]
Ik wil wel net alsof doen alsof ik een meisje benquote:
ogen dicht en zuigen kreng..quote:
Nu ook met levensechte spuitfunctie!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ogen dicht en zuigen kreng..
je doet maar of het een voorbinddildo is![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nu ook met levensechte spuitfunctie!
Squirting.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doen vrouwen tegenwoordig ook al he ?
hoe heet dat ook al weer ?![]()
Nou ja.... tegenwoordig.... t schijntopeens in te zijn...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doen vrouwen tegenwoordig ook al he ?
hoe heet dat ook al weer ?![]()
ow, absoluut !quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Normalneo het volgende:
haha sararaats..=lief
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef Normalneo het volgende:
vond je het wat vampje? ?? was speciaal voor jou
Ik rookte altijd nederwiet en top 44.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:30 schreef Daniel.J het volgende:
Ik rookte vroeger Afghani en Maroc (hash) en Snowwhite als wiet.
Kom eens langsquote:
toet toet toet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik rookte altijd nederwiet en top 44.
En niet doen alsof je alles fout deed hij jij
Met je arm naar binnen en toet toet toet
Dat was realiteit
Je ging toch als een trein naar binnen of niet somsquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Normalneo het volgende:
ik moet iets bekennen ik wordt heel snel geil..ik ben een beetje zoals sararaats, maar dan op vrouwen..ik zie iets heel speciaals in ze..iets wat alle grenzen doet doorbreken..
Ik mastrubeer op zn minst 1x per dagquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Normalneo het volgende:
ik moet iets bekennen ik wordt heel snel geil..ik ben een beetje zoals sararaats, maar dan op vrouwen..ik zie iets heel speciaals in ze..iets wat alle grenzen doet doorbreken..
Dat heeft toch iedereen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Normalneo het volgende:
ghehehe... herkenbaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:46 schreef Mirage het volgende:
masturberen en geil zijn...
ik ben ook fulltime geil, heb alleen wat minder tijd om te masturberen
nou, weet je...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Normalneo het volgende:
ik niet ik weiger Mirage..
jij hebt gekeken ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef Normalneo het volgende:
thumbs up thumbs down..echt pathetic gewoon..lijkt wel de fokking middeleeuwen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Mirage het volgende:
ga ik dit kijken ??
Het schijnen de volledige beelden van de executie van Saddam te zijn...
even twijfelen
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8387/abe6ea1c/index.html
Heb het net gezien, niks spectaculairs aan verder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Mirage het volgende:
ga ik dit kijken ??
Het schijnen de volledige beelden van de executie van Saddam te zijn...
even twijfelen
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8387/abe6ea1c/index.html
ik vind het nog steeds iets heel onwerkelijks....quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou, weet je...
het fasineert mij....
en dan niet zozeer het beeld van ene executie, maar de blik en dat wat je zou kunne aflezen aan hem en alles er omheen.
Hoe het zo heeft kunnen komen, hoe de mensen reageren... wat een oogkleppen mensen lijken te hebben.... en bovenal wat ik zelf nou precie sallemaal denk en vind.. want serieus... een hoop verklaren mij voor gek... maar ik sta niet te jubelen.... (subtiel gezegd)
Heb je geen innerlijke conflicten in jezelf zitten dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef Normalneo het volgende:
ik doe niet mee aan die warzone
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Normalneo het volgende:
ja maar die foto..die ik van je heb gemaakt staat wel online he vampjewhahwahahahah
Of de blik in de ogen van een vrouw die expres in dr onderbroekje plast.. maar nu ga ik zwaar offsubforumtopicquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef Normalneo het volgende:
weet je wat veel mooier is? Mirage?? de blik van een vrouw die echt klaarkomt!
of er net tegen aan zit...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef Normalneo het volgende:
ik denk dat vrouwen die niet klaarkomen een blokkade hebben, dat ze rustig begeleid moeten worden (als ze willen tenminste).. rustigjes bezig en spelen en haar eigen lichaam leren kennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef Normalneo het volgende:
maar engel !quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef Sight_key het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een ban op geenstijlIk wenstte ze een hart-infarct en toen moest ik weg daar
Maar zo slecht is het nieit daar
Heb jij een msn adres Mirage![]()
Zomaar dus
Even met MSN spelen als je wilt.
Ik heb je al toegevoegdquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
maar engel !
check mijn profiel
voeg me maar toe, dan zie ik je een dezer dagen vast wel online.
![]()
Die film heb ik ook maanden terug al gezien zeg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Normalneo het volgende:
weet je wat leuk is Jack Ass 2 met 1 ball tussen het boek!
Als iemand dat ooit bij mij flikt breek ik terplekke zn/haar nek in 2en.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Normalneo het volgende:
BAMMMMM boek dicht..ahhhhhaauuw
quote:Op zondag 31 december 2006 00:09 schreef Normalneo het volgende:
ohw gaan we zo beginnen
http://www.flickr.com/photos/51091378@N00/329612238/
http://www.flickr.com/photos/drinkmocha/155697659/
hihi
je verneukt het beeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:41 schreef Normalneo het volgende:
ja nu kriegen we dit.. en wat is mijn antwoord .:::::::::::::::::::::::::
wat is er mis met een hete tong in je grotje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ogen dicht en zuigen kreng..
je doet maar of het een voorbinddildo is![]()
Ik ben erg vrouwelijk in princiepe, ik zeg in princiepe omdat ik ook een andere kant heb maar goedquote:Op zondag 31 december 2006 00:17 schreef sararaats het volgende:
bij nader inzien wil ik echt geen man
een vrouw is veel zachter
Je wilt nu gewoon over je toetsenbord spuiten he, viezurd!quote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo moet zich inhouden..bij de eerdere foto's voor de laatste..
maar t hoeft toch niet altijd "zacht' tezijn?quote:Op zondag 31 december 2006 00:17 schreef sararaats het volgende:
bij nader inzien wil ik echt geen man
een vrouw is veel zachter
he=le=maal niets !!quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat is er mis met een hete tong in je grotje?
Ik drink limonade op het moment, geil hequote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo pakt cameltoe..uhm nee cola bedoel ik LOL
quote:Op zondag 31 december 2006 00:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
he=le=maal niets !!
erg lekker zelfs.
maar een warme tong (van man of vrouw) afgewisseld met een grote stevige dattegoddelijk
nopequote:Op zondag 31 december 2006 00:25 schreef Normalneo het volgende:
is het toevallig het plaatje van de c-mineur?
well....Play me like you play the pianoquote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Daniel.J het volgende:
Ik speel piano
Is goed... maar dan moetik ook toevallig in de buurt zijn!quote:Op zondag 31 december 2006 00:40 schreef Mirage het volgende:
vamperotica,
als ik weer eens een paar dagen in Raalte ben,
zullen we dan eens een kop koffie samen drinken ?
duh !quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Is goed... maar dan moetik ook toevallig in de buurt zijn!![]()
Da's nog steeds best een eindje van Tilburg af!quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
duh !
waar de denk je dat ik ga winkelen als ik in Raalte ben
In Zwolle natuurlijk !![]()
* Daniel.J plays a sexy song, wawawiewa?quote:Op zondag 31 december 2006 00:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
well....Play me like you play the piano
heerlijk is dat af en toe jaquote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb zin om mn raam open te keilen en heel hard te schreeuwen...niet naar mensen toe maar gewoon..
Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was, ik schaam me altijd om zoiets te doen, dus onderdruk ik het maar van binnen gaat het dan los, ik voel mn spieren dan massaal samentrekken en een energy vrijkomen..quote:
Te laat....quote:Op zondag 31 december 2006 01:00 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb zin om te rukken maar daar is het nu te laat voor
ik ga zo maar slapen denk ik, morgen 1 uur bij mn moeder zijn om mn haar te knippen
Nee niet te laat, ik ben er nog, je mag me wel helpen trouwensquote:
En dan al in een half uur klaar?quote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee niet te laat, ik ben er nog, je mag me wel helpen trouwens
nee hoor grapje zo ben ik niet, maar ik heb me ook nog niet gerukt en ga dat ook niet doen ik ga zo eerst ff pissen, heb net een half uur lopen email tiepen.
ff zowat mn hele leven aan iemand uitgetiept.
in grote lijnen dan.
slaap lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 01:57 schreef sararaats het volgende:
met al dat geruk![]()
ik word er poepeloerezot van
ik ga slapen![]()
![]()
Ik ben nederlands "snelst tiepende forumbitch."quote:Op zondag 31 december 2006 01:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan al in een half uur klaar?
Zo'n lang verhaal dan?quote:Op zondag 31 december 2006 02:05 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik ben nederlands "snelst tiepende forumbitch."
Mag ik bij je slapen? just say the word en ik pak mn benenwagen!quote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal dan?
Vampje gaat btw ook maar eens haar bedje opzoeken
ghehehe....Tussen mij, de kids en vriendjelief in?quote:Op zondag 31 december 2006 02:15 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mag ik bij je slapen? just say the word en ik pak mn benenwagen!
Die kunnen wel op de bankquote:Op zondag 31 december 2006 02:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe....Tussen mij, de kids en vriendjelief in?
teentjes...quote:Op zondag 31 december 2006 10:13 schreef Normalneo het volgende:
goedemorgen..ik droomde over een kamer..
* Normalneo wrijft in ogen
een bar aan het water..met een coctail en een vrouwtje
en iets over teentjes
wat een combinatie..
tssssss........quote:Op zondag 31 december 2006 10:35 schreef nokwanda het volgende:
En waar is iedereen hier nou?
Allemaal brak en zwakjes in hun warme bedjes?
WATJES
Ooowww, ja... daarom had ik er maar eentjequote:Op zondag 31 december 2006 10:38 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe....
Mogguh... Rond 2.45 lagen we dan toch in bed...Rond 3.15 werd het miniminimonster wakker en besloot dat het tijd was om zijn stembanden nog maar eens uit te proberen....En daarna ishetaltijdheerlijkslapen...Dicht tegen mama aan...Die dat ook heerlijk vind, maar niet meer slaapt. 7 uur kreeg t miniminimonster honger en vond t andere monster het "opstaantijd".... Gelukkig mocht IK vandaag "uitslapen"..... Maar als ze dan buiten oorlogje gaan spelen is die lol er ook snel af!
quote:
Maar ooooow wat mis ik die andere twee....Prima "oppas" 's morgensquote:Op zondag 31 december 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooowww, ja... daarom had ik er maar eentje![]()
gehehehehehe...Gewoon helemaal nietaan gedacht!quote:Op zondag 31 december 2006 11:05 schreef Normalneo het volgende:
je kunt ook geen engels he vampje..kamelenvoetjesmaar het was zalig vond je niet..?
Ja wat denk je, ik was er niet he..quote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef nokwanda het volgende:
nou.... dat vrijgezelle dame uithangen in de bar viel ook weer zwaar tegen, guys.
Dat is gewoon echt niet meer voor mij op deze manier.
Feestjes... okay. It's my thing. Maar uitgaan als in op zoek gaan naar een bar en daar hangen is dodelijk saai.
quote:Op zondag 31 december 2006 11:28 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ja wat denk je, ik was er niet he..
Stukje uit 'and when we fall at their sight'quote:We all know to soon and few that survived
and few that survive and few that abide.
Thy preaches make haste command our forth young
Treaty of trade, treachery heat.
Shimmering fright, sing our skin boils.
Its a bit late, already night,
washing their hands, with all their oils.
'love hates for everytime'quote:Cursed, curse it, destroy cause we deserve it.
All stand and open, shout your day's your lies.
For we have never had our eden, we cannot find dilmun,
we masked while the world cries.
Tones shatter trough our lives
bonds break when we believe.
Sides take what once was mine,
love hates for everytime.
Cursed, curse it, destroy cause we deserve it.
Pronounce your complication act and tell me you cant fake it,
hello jail, subdue me you're satan
Prizes for your rape,
i dont live here, i am fine.
Heads talk on the molly tape
love hates for everytime.
Reduxquote:Gold was your color babylon
let penetrate your new glory, let hide your story
and bleed treason dry, truth wont be in your living room
and few have found out why.
listen to your doubts, rrrrace the pitch black night
and yet in 'sight nothing has reason.
why do they have the urge to war
fear their young
fear phalanx
reduction is the hidden slang.
Yes legions have a number baby,
look its under your own skin,
its worth is called on top of heaven.
A feeling deep within,
how we want to live away
from just wich gave us life.
Battle is humanity, to ride the cattle in justice,
how we rather pay to those who make us
how we rather stick in time, existance in its tyranny.
Live with us or you will die
not one damn protest was suffice.
How we always asked and never found a single clue
that life might be to end its own trough..
Why they do have the urge to war
fear their young
fear phalanx
reduction is the hidden slang.
Ik ben oud voor mn leeftijdquote:Op zondag 31 december 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat brengt me op de vorige ouwehoer. Ik zag dat je vroeg of je niet goed genoeg was toen ik schreef: als je ietsje ouder was zou ik het misschien niet als grapje zien .
Nee..... wellicht goed genoeg maar gewoon nog jong. En ik val gewoon op ouwe kerels![]()
Heel waar. Maar ik ben met mijn 35 ook een ouwe vrouw. Niet van lichaam. Maar ik heb gemerkt dat ook fysieke ervaring in jaren anders wordt en dan heb ik het niet over seks.quote:Op zondag 31 december 2006 12:02 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik ben oud voor mn leeftijd
dat mn nummertjes 23 zeggen betekend niet dat mn geest jong is
pick me pick mequote:Op zondag 31 december 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel waar. Maar ik ben met mijn 35 ook een ouwe vrouw. Niet van lichaam. Maar ik heb gemerkt dat ook fysieke ervaring in jaren anders wordt en dan heb ik het niet over seks.
Gewoon de realistische dingen van het mens zijn.
Ik kan met mensen veel jonger dan ik prima praten en vriendschappen hebben en dan is dat totaal gelijkwaardig. Maar als het verder gaat en de relatie wordt fysiek dan merk ik dat ik toch ga voor meer jaren. En ook dan niet voor pubers in een oud lijfDan pak ik wel een puber
2006 was voor mij een heel raar jaar, onwerkelijk en inderdaad niet al te positief en dan bedoel ik niet alleen voor mezelf mara wereldwijd. Er is een hoop gebeurd in de wereld , hoop dat het volgend jaar beter gaat.quote:Op zondag 31 december 2006 11:12 schreef Sight_key het volgende:
Guten 's morgens!!!!
De laatste loodjes van 2006![]()
Weg met dat jaar, helemaal weg in de shredder om nooit meer terug te keren
Het was al bij al een klote jaar zonder echt geweldige momenten. Ik dacht in manie dat het geweldige tijden waren maar het was bedrog.
2007 laat maar komen![]()
Merken jullie niet dat het einde van het jaar eraan zit te komen? Ik voel dat er een last minder is nu. Ik merk een lichter gevoel op.
Buiten zachte temperaturenLijkt alsof de lente staat te wachten om zijn intrede te doen.
Nu even nadorst wegwerken en dan koffie
* wegrentquote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen allemaal
shedevil is in tha house !
quote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Mirage het volgende:
vamp..wat een nacht
![]()
@metro, niet wegrennen hoor !
Ach t went...Lig er alleen normaal gesproken wat eerder in... "vroeger' leefde ik echtvoornamelijk 's nachtsquote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Mirage het volgende:
vamp..wat een nacht
![]()
@metro, niet wegrennen hoor !
Ik pick helemaal niks of niemand voorlopigquote:
Heb EW achter de comp uitgerukt om samen oliebollen te gaan scorenquote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef Mirage het volgende:
en nu de vloer dweilen !
*moed in schoenen zinkt*
ik denk dat ik alles zo maar eens meesleep naar het bos ofzo
@nok... het was een prettige avond. Prettig high en later prettig stoned.
Je moet dan alleen niet meer bewegen...lijkt of de beweging doorgaat/doordraaid.
Jullie ook?quote:Op zondag 31 december 2006 13:03 schreef Mirage het volgende:
nokwanda... de trom en de klingels eraan is echt een succes...
Aiden geniet er echt van.
![]()
nou, laat ze geil kijken !quote:Op zondag 31 december 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
Hier staat trouwens echt ieder kut asootje op straat al vuurwerk af te steken. Het lijkt hier echt al 0.00 uur.
oliebollen binnen en ik blijf ook lekker binnen met de poezen en zoopnlief. Lekker rustig. Rust.... dat lijkt me wel wat voor het nieuwe jaar. Eindelijk rust.
En de eerste kerel die me ook maar een geile blik toewerpt maak ik af.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou, laat ze geil kijken !
JUIST toelaten, swing nog wat extra met dat prachtige achterwerk van je en die beweeglijke heupjes...
en zodra e binnen de 1 meter om je heen komen.... geef je die tentstok zo;n trap dat hij op slag een tweede huig in zijn keel heeft bungelen.
![]()
Ga zometeen maar eens even mijn ouwe vriend Big Mac bellen. Een van de mannen die ooit geile praatjes had om vervolgens errug respectvol te worden (hij werd vierkant uitgelachen). Sindsdien een keurige oude heer gebleken waarvan ik weet dat ie zoiets bij mij noooooooit meer probeert.quote:
same thing here.quote:Op zondag 31 december 2006 15:27 schreef vamperotica het volgende:
Ik niet... En mn kinderen ook niet
mijn ouders zijn van huis uit protestants.quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
same thing here.
Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ouders atheisten waren.
Ik zou mezelf geen atheist willen noemen maar dopen...... nooit van mijn leven op die manier
ow...Zeker.... Ik geloof...Maar waarin? Zeker niet in de god zoals ie algemeen bekend is...quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
same thing here.
Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ouders atheisten waren.
Ik zou mezelf geen atheist willen noemen maar dopen...... nooit van mijn leven op die manier
albino black sheepquote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn ouders zijn van huis uit protestants.
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een zwart schaap in de familie ben en dat waarschijnlijk altijd wel zal blijven
(nee hoor.. valt wel mee.. mijn ouders doen er verder niets aan en mijn broer en zus ook niet... enkele overige familieleden wel.. maar goed... ik ben dan ook een duivelskind)
ghehehe ja...iddquote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef nokwanda het volgende:
ik weet een ding wel..... dat ik een heleboel niet meer geloof
quote:
Gewoon zin om mensen te schoppen die het erg verdienen en op plekken waar het ook echt pijn doet.quote:Op zondag 31 december 2006 16:03 schreef Sight_key het volgende:
Een rel in jezelf
Ik ga biertje drinken nuLekker buiten brand bier uit heineken pijpje. Gisteren glas kapot laten vallen
Scherven brengen geluk
Het einde is in zicht![]()
Der Untergang
![]()
En dan niet van Nazi Duitsland maar van Rome![]()
Ik kan dus echt vaak lachen de laatste tijd
Ik lig soms in een deuk, sowieso als ik eraan denk hoe de Paus reageert als er een gigantische pratende python of cobra uit de pot kruipt en misschien wel in zijn hol kruipt.
Tot zo
Ik heb er zin in![]()
Destruction derby![]()
hahah die heb je nuquote:
niet doen... gewoon goed luisteren en alleseruit gooien!quote:Op zondag 31 december 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon zin om mensen te schoppen die het erg verdienen en op plekken waar het ook echt pijn doet.
En mezelf schoppen omdat ik niet naar mijn intuitie heb geluisterd en me er weer van heb laten overtuigen om mijn bek weer dicht te houden, voor de zoveelste keer in mijn leven.
quote:
quote:
knal hem neerquote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef vamperotica het volgende:
ow jee...Hazes...met de vlieger...
Kan ik je eindelijk een keer feliciteren.quote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef sararaats het volgende:
nooit gedacht dat ik dit zou zeggen:
IK BEN NIET VERLIEFD !!!!
en daarmee slaan we iedere vent die het waagt ook maar een fucking leugen te vertellen eniedere vrouw die erin meegaat en het verdedigd gigantisch op hun knarquote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef Mirage het volgende:
mijn kwijlend tandenkrijg monstertje kruipt al kraaiend over mijn benen
![]()
Lieve vamp, lieve nok lieve allemaal..... volgend jaar gaan we een dagje winkelen op zoek naar de juiste koekepan... een koekepan met stevige steel waar je goed grip op hebt, een goede zware bodem.....
en die slepen we voortaan mee in onze handtasjes![]()
![]()
Ze mag ook tegen mij meppenquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Mirage het volgende:
nokwanda toch
ik denk dat jij op het moment meer zal hebben aan een boxbal en een stel handschoenen
Ik denk dat ik meer zou hebben aan eerlijke en oprechte mensen die niet een ander plaatje voorspiegelen en anderen niet godsgruwelijk belazeren. Ik ben boos. Heeeel erg boos. Daar helpt geen boksbal tegen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Mirage het volgende:
nokwanda toch
ik denk dat jij op het moment meer zal hebben aan een boxbal en een stel handschoenen
Ik kan mij ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment in het oprechte WIL geloven...quote:Op zondag 31 december 2006 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer zou hebben aan eerlijke en oprechte mensen die niet een ander plaatje voorspiegelen en anderen niet godsgruwelijk belazeren. Ik ben boos. Heeeel erg boos. Daar helpt geen boksbal tegen.
Excuses wil ik. Gemeende excuses en erkenning en niet weggezet worden als dom, goedgelovig, gevaarlijk, hysterisch of weet ik veel wat.
Ik wil weten dat dat noooooit meer met iemand anders zal gebeuren.
ik ben GVD geen domme bimbo die sucker op haar voorhoofd heeft staan.
Ik ben iemand die de juiste vragen heeft gesteld maar liever geloofde in het goede dan in wat ik voelde. Luisterde liever naar woorden en mooie praatjes dan naar mijn eigen intuitie en alarmbellen.
quote:Op zondag 31 december 2006 16:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment in het oprechte WIL geloven...
niet altijd verstandig zo zie je maar weer
Zelfs niet ls er genoeg verstandelijk argumenten te geven zijn die het oprechte onderbouwen..
een man die zoveel van huis is.. zelfs elders overnacht in plaats van thuis....
en het herhalen van de droom met jou verder te willen en zelfs contact maken met je zoon...
en nogmaals het telkens herhalen van hetzelfde antwoord als je vraagt naar eerlijkheid...
Ik kan mij ook verstandelijk voorstellen dat je er in bent getuind.
het is dus niet alleen "domheid" van je hart.
Daar twijfel ik ook helemaal niet aan.quote:Op zondag 31 december 2006 16:57 schreef Sight_key het volgende:
Komt vast goed nok
Hou de moed erin en vanzelf krijg je het juiste lot in handen, nooit hoofd laten zakken want dan ga je de afgrond in. Je bent wat je geloofd
Ik zit buiten met de disco-verlichting aan
Kreeg weer die vreemde ademhaling net, maar dat is straks weg.
Gewoon de moed erin houden dan maar of niet Nok???
Hoofd en schouders recht vooruit en doorgaan en de vijand recht in de ogen aankijken voor zover je kunt spreken over vijanden.
Rage against the machine - Bullet in the head![]()
Tot straks![]()
Boos zijn is wel eens nodig om frustratie te uitten. Zolang het maar geen irritatie is. Frustratie is niets mis mee, irritatie des te meerquote:Op zondag 31 december 2006 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook helemaal niet aan.
En meestal kan ik het ook groter zien. Maar vandaag, nu, ben ik gewoon eens echt boos. Terecht boos.
Ook dat mag. ik hoef niet altijd alles voor een groter geheel te bekijken en voor het bestwil van de hele ff-ing wereld.
klopt hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 16:59 schreef Sight_key het volgende:
Maar het gaat bij jou om je ex of niet?
Of is dat teveel nieuwsgierigheid ?
In hoeverre het bewust gebeurt vraag ik me dus af.quote:Op zondag 31 december 2006 17:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt hoor.
Maar het gaat verder dan dat alleen. Ik benniet de enige die er direct of indirect door geraakt wordt. Alles, bewust of onbewust wordt erdoor aangetast.
Gewoon om de hele manier waarop mensen anderen voorliegen. Niet als grapje maar echt om bewust te schaden.
Ik begrijp dat gewoon niet.
Waarom vertrouwen bewust schaden? Iets moois afpakken. Jatten. Dat is gewoon ordinaire diefstal.
En dat mensen erbij staan te kijken en toelaten dat het verder gaat en dat alles erdoor geraakt wordt en gewoon smerig gemaakt wordt. Niet alleen voor mij maar om alles.
Ik ben de enige niet. Maar dat mensen dat doen..... daar kan ik met mijn kop gewoon echt niet bij.
Als het beeld dat je van jezelf hebt, dat wat je bent, je niet bevalt, moet je er heel wat voor doen om een reflectie te creeeren in de ogen van anderen zodat je op jezelf kunt kicken. Niet op jezelf dus, maar op de reflectie die je er zelf van gemaakt hebt door jezelf in de ogen van anderen anders neer te zetten.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef Sight_key het volgende:
Rage against the machine - know your enemy.
Even over mensen die schade aan anderen toebrengen, ik denk dat het de mensen met een gebroken ziel en hart zijn. Mensen die gebroken zijn die hechten geen waarde aan anderen, mensen met een gebroken ziel die weten niet wat heel is en weten niet wat kapot maken inhoudt.
Daarom doen ze zo, daarom brengen ze schade toe aan anderen.
Op de een of andere manier zijn ze gebroken ( wie weet vanaf het begin van hun geboorte) en daarom doen ze dat dus.
Daarom kraken ze anderen af. Iemand die heel is die zal nooit iemand anders schade toebrengen omdat zo iemand de waarde weet van heelheid.
Ze zeggen niet voor niets dat je anderen behandeld zoals je zelf bent of iets dergelijks
Behandel de ander zoals je zelf graag behandeld wilt worden, maar de mensen die anderen fout behandelen die behandelen zichzelf slecht, wie weet zijn die mensen mishandeld geweest geestelijk of lichamelijk.
Ze projecteren hun eigen schade die in hen zit op anderen en vervolgens maken ze anderen kapot.
Nogmaals omdat ze totaal geen waarde hechten aan het menselijke wezen en het bestaan in zijn algemeenheid.
Nu naar buiten weer
Als er buiten een lampje gaat branden tijdens het kijken naar het vuurwerk dat afgestoken wordt en de disco-verlichting dan schrijf ik dat binnen op
Buiten even de laatste keutel eruit persen en dan ben ik klaar bijna
quote:Op zondag 31 december 2006 17:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het beeld dat je van jezelf hebt, dat wat je bent, je niet bevalt, moet je er heel wat voor doen om een reflectie te creeeren in de ogen van anderen zodat je op jezelf kunt kicken. Niet op jezelf dus, maar op de reflectie die je er zelf van gemaakt hebt door jezelf in de ogen van anderen anders neer te zetten.
Of anderen daardoor kapot gaan maakt dan niet uit. Dat is het probleem bij narcisten.
Mensen zijn vaak erg bezig met het beeld dat ze naar buiten toe in stand te houden terwijl het van binnen bagger is.
Ze herkennen het mooie in een ander ook wel. Maar daar gewoon van genieten is niet genoeg. Het moet kapot zodat ze zelf beter lijken.
Wat verwoord jedat mooiquote:Op zondag 31 december 2006 17:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het beeld dat je van jezelf hebt, dat wat je bent, je niet bevalt, moet je er heel wat voor doen om een reflectie te creeeren in de ogen van anderen zodat je op jezelf kunt kicken. Niet op jezelf dus, maar op de reflectie die je er zelf van gemaakt hebt door jezelf in de ogen van anderen anders neer te zetten.
Of anderen daardoor kapot gaan maakt dan niet uit. Dat is het probleem bij narcisten.
Mensen zijn vaak erg bezig met het beeld dat ze naar buiten toe in stand te houden terwijl het van binnen bagger is.
Ze herkennen het mooie in een ander ook wel. Maar daar gewoon van genieten is niet genoeg. Het moet kapot zodat ze zelf beter lijken.
tijdje over nagedacht en op gekauwd.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mezelf ook maar eens goed onderzocht of ik me niet aan hetzelfde schuldig maak.
we regelen een turquoise tiara voor jequote:Op zondag 31 december 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:oorkondes accepteren zou in dit geval ook wel hypocriet zijn he.
We maken allemaal fouten en we zijn allemaal op z'n tijd weleens hypocriet. Of we willen de balken in onze eigen ogen wel eens niet zien maar wel de splinter in de ogen van de ander zien. Doet iedereen weleens. maar als je dat dan ziet, en dat kan echt alleen maar door echt eerlijk tegen jezelf te zijn, dan DOE je er iets mee. Dan maak je dat goed. Dan zorg je dat dat wat je ermee kapot hebt gemaakt zo goed mogelijk weer heel wordt. Daar werk je dan hard voor.
Nou ja.... ik kan mezelf iig wel recht in de spiegel aankijken. Ben tegen mezelf en de mensen om me heen iig wel eerlijk. Maar dat maakt me nog steeds geen oorkonde materiaal.
En als dat wel zo is dan wil ik een turqoise
quote:Op zondag 31 december 2006 19:40 schreef nokwanda het volgende:
je wil dat mijn plafond op mijn hoofd terecht komt?
quote:Op zondag 31 december 2006 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Wat? Kom je me het nieuwe jaar in masseren?![]()
Rijden er nog treinen dan?
Plus de gewenning, he. Als je altijd liegt zal het niet zo heel erg moeilijk meer zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ach, het plafond zal ongetwijfeld minder zwaar zijn dan de leugens en "geheimen" die je op je schouders hebt moeten dragen..
de eventuele anderhad het een stuk minder zwaar... zijn geheim woog niet zo veel...
zoiets ja. why?quote:hoeveel weeg je nok.... 50 kilo ?
nee. Ik ben er nog laaaang niet mee klaar.quote:Zoooooooooooo voel je je alweer wat minder opstandig ?
Ik heb ooit besloten om dat met mijn hart te doen. En helemaal of helemaal niet. Geen confrontatie meer uit de weg te gaan. Zo ook nu.quote:We hebben allemala schuld aan wat er op ons eigen pad komt.
Niet alles valt te voorzien, maar we kunne wel kiezen hoe en of we met de dingen omgaan die op ons pad verschijnen.
Ja, ik voel me verantwoordelijk ja. Voor wat ik mezelf laat gebeuren maar ook evengoed voor wat ik om me heen zie gebeuren. Ik zal niet blijven kijken en niets doen.quote:En dat lieve schat... dat doet iedereen op zijn/ haar eigen manier.
Jij op de jouwe !![]()
quote:En ondertussen kom ik je gewoon heerlijk masseren in het nieuwe jaar
Ik heb hier echt heerlijk geurende olie voor je !
quote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
1 ding heb je wel overgenomen van de mannen in je leven.....
"horen wat je graag wil horen"
Hier ookquote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef Mirage het volgende:
zoooooooo het gaat hier de hele avond al enorm te keer wat vuurwerk betreft,
maar ik geloof dat ze in het afgelopen halve uur een poging aan het wagen zijn geweest (en nog zijn trouwens) de putten en dergelijke op te blazen ?
Ik hoop dat 1 van de deksels een heel eind omhoog komt zeilen en vlak!! langs die vandalenkoppies heenzeilt. (niet raken dus)
Laat ze maar even schrikken
het vuurwerk in Antwerpen gaat niet door vanwege het slechte weerquote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef Mirage het volgende:
zoooooooo het gaat hier de hele avond al enorm te keer wat vuurwerk betreft,
maar ik geloof dat ze in het afgelopen halve uur een poging aan het wagen zijn geweest (en nog zijn trouwens) de putten en dergelijke op te blazen ?
Ik hoop dat 1 van de deksels een heel eind omhoog komt zeilen en vlak!! langs die vandalenkoppies heenzeilt. (niet raken dus)
Laat ze maar even schrikken
en particulieren ?quote:Op zondag 31 december 2006 20:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
het vuurwerk in Antwerpen gaat niet door vanwege het slechte weer
ik hoop dat er wel vuurwerk wordt afgestoken in Kalmthout
quote:Op zondag 31 december 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
hier was het de hele dag een gekkenhuis met al dat geknal. Nu is het opeens een stuk rustiger. Wedden dat die speklappen hier in de buurt allemaal achter de oliebollen zitten?
Which reminds me... oliebollen
check hubby's foon eensquote:
hmhm..., * Daniel.J ook terug is trouwens, fotos volgen morgen geloof ik, ik was net in het pak en voel me weer mezelf ik ga morgen direct beginnen met sportief wezenquote:Op zondag 31 december 2006 20:09 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Dat ieders wens in het nieuwe jaar uit mag komen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |