die is inderdaad lekker van een flink aantal kilo's overbodige baggage afquote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, Marianne kan natuurlijk meteen al haar energie in X6 steken.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:50 schreef Mvnl het volgende:
[..]
die is inderdaad lekker van een flink aantal kilo's overbodige baggage af![]()
Hier ook zo, erg veel nieuws brengt het niet.quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop echt dat de uitslag-show eens goed op de schop gaat komende week. Want anders kijk ik volgende week vanaf 21.35 pas..
Hopelijk gaan ze dat hier ook doen, zou een zegen zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland (gaat ik weer) doen ze het ook in een halfuurtje. Iedereen veilig stellen, reclame, sing-off, gelijk jury stemmen. Klaar
Groovin'Soundquote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
wie is er nou uit?
Alle drie de juryleden hun wegstemden nadat zij en Christian de 2 acts waren met de minste stemmen van het publiek.quote:
Oké thanks, ik ben weer bij! (Dat krijg je als andere mensen liever zogenaamd 'grappige' programma's willen kijken ipv X-factor)quote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle drie de juryleden hun wegstemden nadat zij en Christian de 2 acts waren met de minste stemmen van het publiek.
Misschien bij DGNF leren kennen!quote:Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Hoe komt Christian aan zo'n leuke vriendin?
Een show van anderhalf uur, die slechts een kwartiertje tot een half uur echt interessant was. Mijn mening, snel omgooien dat concept.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Was het een leuke aflevering? Of valt de show op zondag een beetje tegen? 1,5 uur voor een uitslagshow is best veel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |