abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 december 2006 @ 01:53:13 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44879646
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar wel erg bekend.
Ja lekker amsterdams praten die Danny de Munck.
Ciske de Rat
  Redactie Frontpage zondag 31 december 2006 @ 01:54:22 #77
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44879669
Ik geloof er niks van dat ze stopt. Ze moet mooie portretten gaan maken van BN'er.

Wat had Job Cohen trouwens een lelijke bril. Dacht eerst dat t een typetje was van Martin van Waardenberg.
  zondag 31 december 2006 @ 01:58:33 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44879757
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef SunChaser het volgende:

En ze ging er vandoor met Ralph Inbar. Was zeker frustrerend?
Mhoah...zolang ze maar een andere Jood trouwde vond ik het al lang best.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44882818
Ik vond het een flauwe aflevering. Vooral paul de leeuw vond ik erg niet-leuk. Ik zou het leuker hebben gevonden als Sonja zelf had gepresenteerd. Het verliep nu veel te rommelig. Vooral aan het eind, bij het eindwoord nam paul de leeuw Sonja alle wind uit de zeilen. Nu kwam er een op commando 'vroeg naar bed, gezond weer op' uit. Zonde.
pi_44882910
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:00 schreef haaahaha het volgende:
Ik vond het een flauwe aflevering. Vooral paul de leeuw vond ik erg niet-leuk. Ik zou het leuker hebben gevonden als Sonja zelf had gepresenteerd. Het verliep nu veel te rommelig. Vooral aan het eind, bij het eindwoord nam paul de leeuw Sonja alle wind uit de zeilen. Nu kwam er een op commando 'vroeg naar bed, gezond weer op' uit. Zonde.
Paul zat er niet voor zichzelf, dat maakt verschil. En om nou zelf je hoogtepunten te presenteren? Wat ik wel een puntje vond dat het niet spontaan was, ze wist wel degelijk wat er komen ging, dat kon je aan alles merken. En inderdaad, dat 'vroeg naar bed, gezond weer op' was zeer voorspelbaar. Maar toch, een grande dame die tv-historie op haar naam heeft staan, dat is lang niet iedereen gegeven.
pi_44883116
Ik vond paul gewoon niet leuk, ook al zat hij er niet voor zichzelf. Te rommelig, te flauwe grappen. De laatste aflevering is op veel manieren in te vullen, deze vond ik in ieder geval niet leuk.
pi_44883682
Sonja, bedankt!
Je hebt jarenlang spraakmakende televisie gemaakt. Men hield van je of 'haatte' je, maar je was dé smaakmaker en de koningin van de talkshow!
Sonja,
pi_44889368
Ik vond Sonja gisteravond gewoon nog steeds zo leuk, zo anders dan veel van die opgedirkte juffen en meneren van tegenwoordig.

Matthijs van Nieuwkerk mag haar veters nog niet eens strikken.
  zondag 31 december 2006 @ 14:12:11 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44889564
Whaah!!! Heb ik Danny de Munk gemist? . Lieten ze een interview van haar met hem zien ofzo? ik wil het nog eens zien, wordt het nog herhaald? .

-edit- Ja dus, ik ga nu uitzendinggemist kijken. Danny .
Niet meer actief op Fok!
pi_44892242
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik vond Sonja gisteravond gewoon nog steeds zo leuk, zo anders dan veel van die opgedirkte juffen en meneren van tegenwoordig.

Matthijs van Nieuwkerk mag haar veters nog niet eens strikken.
Dat zal hij niet doen ook. Sonja was niet slecht door de jaren heen maar ze sprak toch maar een beperkt publiek aan. v. Nieuwkerk is wat dat betreft veel neutraler en naar mijn mening ook veel beter qua presentatie. Sonja bedankt en het ga je goed (maar op tv is het mooi geweest).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:22:25 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44936433
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef pberends het volgende:
Die allochtonen . In 1993 al een probleem.
waar denk je dat de komst van Janmaat in de kamer destijds vandaan kwam?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:33:03 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44936602
overigens vond ik het wel dramatisch dat het nog even een politiek schouwspel moets worden toen vermeld moest qworden dat het zoooo eng was met die wilders in de kamer...

dan weet je toch weer gelijk dat je naar de vara kijkt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')