Mhoah...zolang ze maar een andere Jood trouwde vond ik het al lang best.quote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef SunChaser het volgende:
En ze ging er vandoor met Ralph Inbar. Was zeker frustrerend?
Paul zat er niet voor zichzelf, dat maakt verschil. En om nou zelf je hoogtepunten te presenteren?quote:Op zondag 31 december 2006 10:00 schreef haaahaha het volgende:
Ik vond het een flauwe aflevering. Vooral paul de leeuw vond ik erg niet-leuk. Ik zou het leuker hebben gevonden als Sonja zelf had gepresenteerd. Het verliep nu veel te rommelig. Vooral aan het eind, bij het eindwoord nam paul de leeuw Sonja alle wind uit de zeilen. Nu kwam er een op commando 'vroeg naar bed, gezond weer op' uit. Zonde.
Dat zal hij niet doen ook. Sonja was niet slecht door de jaren heen maar ze sprak toch maar een beperkt publiek aan. v. Nieuwkerk is wat dat betreft veel neutraler en naar mijn mening ook veel beter qua presentatie. Sonja bedankt en het ga je goed (maar op tv is het mooi geweest).quote:Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik vond Sonja gisteravond gewoon nog steeds zo leuk, zo anders dan veel van die opgedirkte juffen en meneren van tegenwoordig.
Matthijs van Nieuwkerk mag haar veters nog niet eens strikken.
waar denk je dat de komst van Janmaat in de kamer destijds vandaan kwam?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef pberends het volgende:
Die allochtonen. In 1993 al een probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |