10 uur lang...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch dat Lesley morgen van 17:00 - 03:00 uur aanwezig is?
Okay, niet in staat om zinnig antwoord te geven dus.quote:
Wat snap je alweer niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Okay, niet in staat om zinnig antwoord te geven dus.
Stom van mij dat ik het uberhaupt he gedacht dat je het zou kunnen.
Jij snap het ook niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Da's ook ongeveer het enige wat je te melden hebt. Post dan 'gewoon' niet
Je snapt er helemaal niets van! gewoon dattequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik snap het prima, maar je irriteert me gewoon, dus dat!
ze?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef demins het volgende:
Ik wil de crowd niet aanwakkeren, maar waar blijven ze nou?
Dat zou niet professioneel zijn!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef bosb het volgende:
ze zal wel om 11 uur aangekomen zijn, en nu krijgt ze nog instructies, wat ze wel en niet mag zeggen, en een zender om??? Of ze ziet huub op de beelden in de snacbar en keert gelijk weer om....
Denk als ie in de gaten krijgt dat ze in de eerste instantie met Brian meegaat (dan nog zogenaamd als masseuse) hij meteen al gaat roepen dat ie ook wil!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef bosb het volgende:
lol ben echt benieuwd hoe huub op de prostituee reageert.
Dat zou dan wel een goede grap van de redactie zijn. Voor elke heer in het huis 1quote:
Ja, en een snackbareigenaar eet ook alleen patat....quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef bosb het volgende:
ze zal wel om 11 uur aangekomen zijn, en nu krijgt ze nog instructies, wat ze wel en niet mag zeggen, en een zender om??? Of ze ziet huub op de beelden in de snacbar en keert gelijk weer om....
Ow ja!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een goede grap van de redactie zijn. Voor elke heer in het huis 1![]()
Ben blij dat je zo blij bent met jezelf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niets van! gewoon datte![]()
truste, en een fijn uiteinde alvast!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo blij bent met jezelf.![]()
De rest veel plezier nog vanavond, hoop dat het wordt wat jullie hopen. Ik ga er niet op wachten![]()
Huub's Harem, gaan we nog jaloers op worden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow ja!
Geweldig!
Huub, en z'n bitches!
Ga nog niet slapen hoor, maar hier hou ik het voor gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
truste, en een fijn uiteinde alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |