nou de tekst is wel toepasselijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef I_doubt het volgende:
Maar Anastacia, met haar schelle stem.
Daar moeten heel veel van de jongetjes hier dol enthousiast van worden![]()
![]()
zo'n schelle stem doet me aan m'n oma denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef I_doubt het volgende:
Maar Anastacia, met haar schelle stem.
Daar moeten heel veel van de jongetjes hier dol enthousiast van worden![]()
![]()
en dan nemene ze de muziek op de koop toequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou eerder van haar uiterlijk denk ik
Ze moet gewoon haar mond houdenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
en dan nemene ze de muziek op de koop toe
Ik kan de flessen ff niet thuis brengen. Maar die Nectar van Moet is niet echt voor de traditionelen hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De champagne voor morgenavond: een Moet voor de traditionelen, Blanc des blanc voor de avantgardisten en champagne rose voor de fijnproevers. Ik vind de blanc des blanc werkelijk vurrukkulluk.
[afbeelding]
Moet je nagaan, dat nummer is net zo oud als dat ik ben . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef dennistd het volgende:
Neil Diamond - Beautiful noise (1976)
Ben JIJ al 30quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dat nummer is net zo oud als dat ik ben . . .![]()
Damn, jij bent oud!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dat nummer is net zo oud als dat ik ben . . .![]()
quote:
Tja het leukste deel van de top 2000 is al geweest... dat ben ik met je eens.quote:
Same for me. Toch geen boeiend uurtje in het verschiet qua muziekquote:
waar is je zonnig middelandsezeehumeur gebleven?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef peaceman het volgende:
K*t-nummer!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef djenneke het volgende:
Ik ben vast de enige die dit mooi vind
Tja ik heb de lijst doorgekeken tot morgenavond en van de hoeveelheid Katie Melua's, Marco B's en Blofs werd ik niet echt vrolijker... de slagroom is op... niets meer te ontdekken, alleen nog maar prut en kwaliteit. Helaas wat teveel gemixt naar mijn bescheiden mening. Morgenmiddag zijn er nog wel wat mooie uurtjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef I_doubt het volgende:
[..]
waar is je zonnig middelandsezeehumeur gebleven?
Dat zou door dit nummer opgewekt moeten worden?![]()
Ik vind dit ook mooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef I_doubt het volgende:
Hebben ze dit nummer gecomponeerd net voordat ze in een overweldigende roes terecht kwamen. Zo langzaaam dat ik zowat in slaap val.
En Ilze vind ik ook mooi, maar het had wel een plaatsje of 1000 lager mogen staan.quote:
Ik vind haar wel schattigquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Ilse niet zo bijzonder, maar het is wel een leuke plaat, maar inderdaad 1000 plaatsen te hoog.
Almelo = wereldstad ... notquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:18 schreef I_doubt het volgende:
Voor een Almelose waar niks gebeurt behalve dat het verkeerslicht op rood en groen springt is dit een uitzonderlijk iets.
Ik begreep dat de winkelstraat vrijwel leeg gelopen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Almelo = wereldstad ... not![]()
al moet ik er wel vaak zijn voor mn werk
![]()
Ja dat klopt, al is het niet echt een winkelstraat... meer een winkelcentrum in het centrum. Wij gaan altijd wel even in de pauze de stad in. Ze hebben een hele mooie H&M-winkel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik begreep dat de winkelstraat vrijwel leeg gelopen is.
Het einde van een wereldstad in spé
Zeker een van de betere nieuwere nummers in de top 2000.quote:
Na God Only Knows; mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:32 schreef Dylanesque het volgende:
1 van mn beach boy favorieten
Toch nog bedankt. Vind het altijd wel leuk om de teksten erbij te hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:33 schreef dennistd het volgende:
mensen, ik stop met songteksten posten voor vandaag
met de laptop op bed dat doen ik wat lastig
Ja dat zag ik ook !quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is ook flink gestegen zeg
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:51 schreef djenneke het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je moet piesen van dit intro?
hihiquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat een kuthoes als je kleuren doof bent zeg
Oeh, bijna jarigquote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef ThunderChild het volgende:
Mensen, nog maar 24 uur en dan is het allemaal weer voorbij . . .![]()
![]()
Alleen die versie is helemaal niks . . .quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
dankzij Rafaella en paul de leeuw gestegen
Jahquote:Op zondag 31 december 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
Bassie en Adriaan !
Vind het echt een SUPER plaat.quote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Headlong het volgende:
saaaai nummer dit...
Ik ben der weer hoor....quote:Op zondag 31 december 2006 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis een beetje rustige bedoeling gewordne hier
quote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer terug....whiiii!
En ik val er weer lekker in met de BeeGees![]()
Heej Hoi! Gezellig!quote:
Even doorbijten, moeheid ben je zo overheen met een leuk muziekje...moeten ze alleen niet net zeiknummer 1 inzettenquote:Op zondag 31 december 2006 00:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nou nog heel eventjes, ben hartstikke moe en lag net al te slapen tijdens Theo Maassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |