Ow ja...quote:
Das dan wel weer een leuke tekeningquote:
De champagne voor morgenavond: een Moet voor de traditionelen, Blanc des blanc voor de avantgardisten en champagne rose voor de fijnproevers. Ik vind de blanc des blanc werkelijk vurrukkulluk.quote:
Zitten wij naar het zelfde lijstje te kijken???quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Vogel87 het volgende:
Er komen nu wel erg veel goede nummers achter elkaar
Het volgende uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wanneer komt er weer eens leuke muziek
Na Anastacia komt zowaar een fraaie van Rob de Nijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wanneer komt er weer eens leuke muziek
Mooi zo..met BAP en Yes de enige leuke nrs in dit uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Na Anastacia komt zowaar een fraaie van Rob de Nijsssssssssssssssssssssssssssss
Sorry was niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde dat er eerst Queen kwam, toen Dire Straits, daarna Scorpions en nu Elvis. Allemaal goede nummers wat mij betreft. Wat er allemaal verder in zo'n uur komt let ik verder niet echt op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zitten wij naar het zelfde lijstje te kijken???
ze staan beide in de top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaaah KLOTEBlof
maar wat was nou de overeenkomst tussen de vorige 2 nummers waar ie t over had?
niemand? scorpions en elvis?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaaah KLOTEBlof
maar wat was nou de overeenkomst tussen de vorige 2 nummers waar ie t over had?
Goed idee.... of even door de zure appel bijten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef Vogel87 het volgende:
ff de radio uitdoen dan maar
Ik vind Dansen Aan Zee wel een mooi nummer! Dat wat er net op was is minder inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat zo'n middelmatige band toch 7 keer in de top 500 staat denk ik
Nou eerder van haar uiterlijk denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef I_doubt het volgende:
Maar Anastacia, met haar schelle stem.
Daar moeten heel veel van de jongetjes hier dol enthousiast van worden![]()
![]()
nou de tekst is wel toepasselijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef I_doubt het volgende:
![]()
zo'n schelle stem doet me aan m'n oma denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef I_doubt het volgende:
![]()
en dan nemene ze de muziek op de koop toequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou eerder van haar uiterlijk denk ik
Ze moet gewoon haar mond houdenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
en dan nemene ze de muziek op de koop toe
Ik kan de flessen ff niet thuis brengen. Maar die Nectar van Moet is niet echt voor de traditionelen hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De champagne voor morgenavond: een Moet voor de traditionelen, Blanc des blanc voor de avantgardisten en champagne rose voor de fijnproevers. Ik vind de blanc des blanc werkelijk vurrukkulluk.
[afbeelding]
Moet je nagaan, dat nummer is net zo oud als dat ik ben . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef dennistd het volgende:
Neil Diamond - Beautiful noise (1976)
Ben JIJ al 30quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dat nummer is net zo oud als dat ik ben . . .![]()
Damn, jij bent oud!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dat nummer is net zo oud als dat ik ben . . .![]()
quote:
Tja het leukste deel van de top 2000 is al geweest... dat ben ik met je eens.quote:
Same for me. Toch geen boeiend uurtje in het verschiet qua muziekquote:
waar is je zonnig middelandsezeehumeur gebleven?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef peaceman het volgende:
K*t-nummer!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef djenneke het volgende:
Ik ben vast de enige die dit mooi vind
Tja ik heb de lijst doorgekeken tot morgenavond en van de hoeveelheid Katie Melua's, Marco B's en Blofs werd ik niet echt vrolijker... de slagroom is op... niets meer te ontdekken, alleen nog maar prut en kwaliteit. Helaas wat teveel gemixt naar mijn bescheiden mening. Morgenmiddag zijn er nog wel wat mooie uurtjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef I_doubt het volgende:
[..]
waar is je zonnig middelandsezeehumeur gebleven?
Dat zou door dit nummer opgewekt moeten worden?![]()
Ik vind dit ook mooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef I_doubt het volgende:
Hebben ze dit nummer gecomponeerd net voordat ze in een overweldigende roes terecht kwamen. Zo langzaaam dat ik zowat in slaap val.
En Ilze vind ik ook mooi, maar het had wel een plaatsje of 1000 lager mogen staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |