Er zit een gaatje waar je een paperclip in kan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:46 schreef Nitrane het volgende:
mijn cd rom gaat niet meer open. als ik op het knopje druk is er een zoemend geluid te horen maar het klepje blijft gesloten. nu zit de cd vast in de cd rom. heb al met mijn sleutel tussen het klepje gewrikt maar het lukt niet, hoe kan ik hem open maken?
Als dat niet lukt,quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Er zit een gaatje waar je een paperclip in kan doen.
je moet hem dan stukje bij beetje opendrukken (bij elke keer indrukken maakt het tandwieltje een slag).quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef NanKing het volgende:
Als je goed kijkt zie je een klein gaatje aan de voorkant van je cdromspeler (als je een gewone hebt), als je daar een paperclip indrukt gaat ie open.
Voor je een breekijzer gebruikt kan je ook een paperklip gebruiken om in dat kleine gaatje aan de voorkant te steken, dan gaat ie ook open!quote:
Neuken is er voor jou niet bijquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Nitrane het volgende:
kan geen gat vinden.
Stom, maar hoe willen ze dat controleren?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Nitrane het volgende:
kan geen gat vinden. het is een verticaal staande pc van hp. en openen kan niet, dan vervalt de garantie.
een sticker die stuk gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef droks het volgende:
[..]
Stom, maar hoe willen ze dat controleren?
Mooi kut dan.. Schudtdttd de pc eens alsof hij je wil opeten, misscihen dat de CD wat scheef is komen liggen. ofzo.quote:
achter op de kast zit de sticker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef wimmel_1 het volgende:
Lijkt me sterk dat ze een sticker op de voorzijde van je CD rom speler geplakt hebben........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |