abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:19:18 #1
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_44869996
Nog liefhebbers hiervan?

De kenners snappen waarschijnlijk wel dat ik meer van Spunk houd dan van Never Mind the Bollocks.
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:22:14 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44870082
I fought the law and the... law won.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_44870155
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef SpecialK het volgende:
I fought the law and the... law won.
Die hebben de sex pistols nooit gespeeld toch?
The Clash wel.
ijs_beer fan!
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:30:03 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44870314
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:

[..]

Die hebben de sex pistols nooit gespeeld toch?
The Clash wel.
Dat meen je niet. Verdomde eikels die mp3's verkeerde data en filenames geven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:35:38 #5
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_44870479
Anarchy in the UK.

Een wereldnummer. Helaas kom je zoiets niet tegen in de Top 2000. Zelfs niet bij Arrow (God save the Queen wel)
Non possumus non loqui
pi_44870739
mja sid vicious heeft een stroming in beweging gebracht die ik nu te gek vind
PUNK
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:52:34 #7
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_44871004
Kijk vanavond eens op Discovery Channel. Komt de final 24 over de laatste 24 uur van Sid Vicious.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:57:31 #8
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_44871188
ik ben meer van de new york hardcore, maar punk kan ik ook wel waarderen op zijn tijd
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_44871676
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Verdomde eikels die mp3's verkeerde data en filenames geven. [afbeelding]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44872050
God save the Queen
Als ik genoeg centen heb koop ik meteen een cd.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_44875311
God save the Queen en Pretty Vacant vind ik de enige goeie nummers van de sex pistols
Thank God i'm NOT an American
pi_44879119
Kvind Problems wel een cool nummer.
  zondag 31 december 2006 @ 02:55:57 #13
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_44880781
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:43 schreef S1tH het volgende:
mja sid vicious heeft een stroming in beweging gebracht die ik nu te gek vind
PUNK
Sid Vicious he..
Volgens mij moet jij nog maar wat gaan graven wat Punk werkelijk is en nee, dat is niet een vieze heroïne junk zijn die niet eens bas gitaar kon spelen, Punk is juist niet het image of het bij elkaar gezochte boybandje als The Sex Pistols was.

Daarnaast hebben ze niet eens platen uitgebracht die NIET op grote labels waren.
Tja The Sex Pistols waren zo Punk als Jamaï.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 31 december 2006 @ 03:05:12 #14
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44880925
Ik vind alles vet! Heerlijke riffs, goede opzwepende stem van Rotten...gewoon vette shit.

En wat met Spunk? Dat is naar mijn weten geen album ofzo hoor ? Never mind the Bollocks vind ik echt retevet genieten!

She was a girl from Birmingham she just had an abortion she was a case of insanity! Her name was Polly she lived in a tree!!!!! heerlijk

Ik vind alles gewoon vet; Problems, Seventeeeen ( dat begin zo heerlijk), EMI, Liar, God Save, Anarchy, Holidays in the Sun, Pretty Vacant, No Fun, No Feelings, I Wanna Be Me het is allemaal supervet.

Ik vind Sid Vicious trouwens echt niks bijzonders. Heb verschillende Sex Pistols docu's gezien ( oa: Classic Albums over never mind the bollocks en Filth and the Fury) en daarin schilderen ze Sid maar af als een drugsverslaafde gast die niets toevoegde. Die Glenn Matlock was echt een goede bassist en heeft veel riffs aangeleverd voor Never Mind. Verder vind ik Rotten zijn energieke zang en vertoning van veel groter belang dan Sid zijn quasi nonchalante vertoning.

En Steve Jonges...pff wat een held....wat een riffs...gewoon genieten....

Cause wereeeeeee prettyyyyyyyy pretty vacant and we don't care!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44888979
quote:
Op zondag 31 december 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Sid Vicious he..
Volgens mij moet jij nog maar wat gaan graven wat Punk werkelijk is en nee, dat is niet een vieze heroïne junk zijn die niet eens bas gitaar kon spelen, Punk is juist niet het image of het bij elkaar gezochte boybandje als The Sex Pistols was.

Daarnaast hebben ze niet eens platen uitgebracht die NIET op grote labels waren.
flikker toch op ga toch weg man. punk is juist het niet kunnen spelen, het gaat om de attitude.
overigens is Sid's tweede band, Public Image Ltd. veel gaver.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_44889115
Sid's tweede band? Je bedoelt Johnny Rotten's band, Sid was al dood
Jah Wobble is basgod
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_44889367
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:59 schreef bartrid het volgende:
Sid's tweede band? Je bedoelt Johnny Rotten's band, Sid was al dood
Jah Wobble is basgod

anyway, PIL
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_44889431
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

anyway, PIL
Zeker weten
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 1 januari 2007 @ 19:04:22 #19
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_44920520
Ja, dát was pittig, in 1976...! Dat was nieuw, dat was opzienbarend!

Tegenwoordig komt het wat tammer over. Maar toch moet ik bekennen dat ik nog aardig wat mp3's van ze heb.

Ik vond het wel heel ontluisterend toen ik ontdekte (ik weet het, het lag voor de hand) dat die hele Sex Pistols eigenlijk één grote gecultiveerde marketinghype van Malcolm McLaren was...

Anno 2006 2007 vind ik The Sex Pistols vooral "wel leuk om te horen". Maar mijn echte helden uit die tijd, die wat mij betreft nu nog steeds stevig ass kicken, zijn The Clash!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_44924381
quote:
Op zondag 31 december 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Sid Vicious he..

O almachtige...

Wat betreft je 1e punt heb je gelijk. Verder moet je gewoon je mond houden, want de halve punkwereld was destijds heroinejunk. Verder is dat major label verhaal dikke bullshit, aangezien het scala aan punkbands destijds op een major zat. Check maar eens in je platenkast (als je er tenminste wat van hebt). Blitz, Sham69, Clash, Ramones, Dead Boys, Damned enz. zaten allemaal op een major. Ik gok erop dat jij die tijd niet hebt meegemaakt gezien je username, gebaseerd op een bandje die de punks 12 jaar geleden afzeken zoals jij de hedendaagse grotere poppunk en emobandjes afzeikt.

On topic dan maar: Sex Pistols, geinig boybandje met 1 geniale plaat (+ de Spunk demos).

I Fought The Law is inderdaad ook gedaan door de Clash, en ook door bv de Dead Kennedys.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_45087453
Tja, de Sex Pistols....ze waren wel het bandje dat punk de (Britse) hitparade inspeelde...dankzij de marketingmachine van Malcolm McLaren natuurlijk.
Maar er waren zo veel betere bands in die periode.
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 13:48:08 #22
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_48002765
Ik heb onlangs The great rock 'n' roll swindle op mijn DVD-recorder gezet.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:03:09 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64064079
Kut Kick
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64069352
Om toch wat nuttigs van die Kut Kick te maken:
quote:
Sex Pistols could record new album in 2009

Glen Matlock refuses to rule out sessions for punk legends

Sex Pistols' bassist Glen Matlock has said his band are considering record a new album.

The punk icon told The Quietus that while reports that they were recording new material in the summer were wide of the mark, there is a possibility the punk band could hit the studio in 2009.

"The Sex Pistols? We've done our bit this year…we'll meet again in the new year and see what we want to do," he explained.

"We were not recording a new album - I think that journalists are making it up, but you can never say never," he added.

"We all got ideas between us. It's a double-edged sword if you do it not good as the original, and if you don't do it people want to know why - but it's up to us. We are the masters of our own destiny."

NME.com
Stay on my arm, you little charmer
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 23:12:27 #25
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_64074099
Wat mij betreft mogen ze het ook laten. Wat ik op tv zag van Lowlands stemde mij niet vrolijk (ook blij dat ik daar geen kaart meer voor kon krijgen) en ook die heropname van Pretty vacant, want nu niet om over naar huis te schrijven. Ik ben erg bang dat het dan zo'n Neurotic Outsiders 2 wordt. Niet per definitie slecht, maar toch ook zeker geen Sex Pistols.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')