De achternaam is dus Benz. Niemand gehoord van een ontwerper met de achternaam Benz?quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef Berkery het volgende:
Kleiner-Benz? Als voornaam gok ik Horst![]()
Ik ken uberhaupt geen Duitse meubelontwerpers.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De achternaam is dus Benz. Niemand gehoord van een ontwerper met de achternaam Benz?![]()
Voornaam likt er een beetje op. Berk je krijgt er eentje van me.quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef Berkery het volgende:
Kleiner-Benz? Als voornaam gok ik Horst![]()
Had je die geweten?quote:Op zondag 31 december 2006 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm
Nou is Wiki niet echt maatgevend lijkt me. Zoek eens bij Marktplaats op Rolf Benz, dan zul je zien dat hij bekend is bij hele volksstammen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Puzzelaar het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rolf_Benz zelfs wiki weet niet wie die man is
So true..so truequote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gill Bates.
Ik had iemand anders in gedachten, maar de vraag is wat vaag, dus toch maar puntjequote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Babbage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |