De achternaam is dus Benz. Niemand gehoord van een ontwerper met de achternaam Benz?quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef Berkery het volgende:
Kleiner-Benz? Als voornaam gok ik Horst![]()
Ik ken uberhaupt geen Duitse meubelontwerpers.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De achternaam is dus Benz. Niemand gehoord van een ontwerper met de achternaam Benz?![]()
Voornaam likt er een beetje op. Berk je krijgt er eentje van me.quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef Berkery het volgende:
Kleiner-Benz? Als voornaam gok ik Horst![]()
Had je die geweten?quote:Op zondag 31 december 2006 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm
Nou is Wiki niet echt maatgevend lijkt me. Zoek eens bij Marktplaats op Rolf Benz, dan zul je zien dat hij bekend is bij hele volksstammen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Puzzelaar het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rolf_Benz zelfs wiki weet niet wie die man is
So true..so truequote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gill Bates.
Ik had iemand anders in gedachten, maar de vraag is wat vaag, dus toch maar puntjequote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Babbage
Alan Turingquote:Op zondag 31 december 2006 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Wie had je in gedachten Berk?
quote:
Heuh?quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant stukje geschiedenis trouwens
Jawohl!quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sonja Barend?
Mais oui, een van de rollen waarin hij niet irritant is!quote:Op zondag 31 december 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Johnny Kraaykamp jr
Inderdaad! Dit is nieuw voor mij....quote:Op zondag 31 december 2006 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mais oui, een van de rollen waarin hij niet irritant is!
Mijn moeder heeft tot een paar jaar geleden altijd met WP gewerkt. Haar teleurstelling was dan ook groot toen ze erachter kwam dat het niet werkte op XP...quote:Op zondag 31 december 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
WP
Dan moet ze WordPerfect Office even aanschaffenquote:Op zondag 31 december 2006 00:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tot een paar jaar geleden altijd met WP gewerkt. Haar teleurstelling was dan ook groot toen ze erachter kwam dat het niet werkte op XP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |