Maar die liedjes gaan niet over desbetreffende bandsquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, de andere deelnemers zitten wel allemaal in een band waar ze een liedje van zingen
Ze zijn alleen nog maar kritisch over elkaar, de mannelijke juryleden althans.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt gek van die jury... waar is dat kritische van Idols gebleven
clownesk zou hij het zelf willen noemenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eens, hij gaat er te ver in nu.... Beetje plagen en vilein zijn okay, maar dit begint een sketch te worden.
oja, dan mag het natuurlijk niet meerquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die liedjes gaan niet over desbetreffende bands![]()
Hij is weer terug...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon goed, dom nummer. X6 erg goed, kanshebber. Melanie zakte door het ijs, mede door de verschrikkelijke keuze voor S Club 7 en Richy was oke, maar kan beter.
Hij had wel lef inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, op een klein minpuntje na deed Richy het echt super. En hij had tenminste veel dynamiek erin, hij had net zo goed voor een veilige weg kunnen kiezen en de hoge stukjes lager kunnen doen, maar hij deed het en nog goed ook
.
Dat klinkt gewoon raar, over mensen zingen waar je niet echt mee in een band/groep zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, dan mag het natuurlijk niet meer
P'cies.. in mijn ogen is t net zoiets als dat Dorine 'de Wereld van K3' zou zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die liedjes gaan niet over desbetreffende bands![]()
Maakt niet uit, ik hoor het graag!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is weer terug...
Sorry, geheel offtopic maar echt
1,2,3, zie jij wat ik zie, je gelooft je ogen vast niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef Mvnl het volgende:
[..]
P'cies.. in mijn ogen is t net zoiets als dat Dorine 'de Wereld van K3' zou zingen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |