1. X6: spetterde vanaf de eerste seconde weer van t scherm af.. er zaten een paar mindere stukjes tussen maar over t algemeen klonk t weer erg fijn, harmonietje en meerstemmigheid waren weer érg goed.
2. Dorine: ja, da's toch een beetje een sympathie-stem.. ze moet nog steeds wat minder introvert worden, maar zang vond ik weer prima in orde verder.
3. Anja: Muziek stond (bij zoals zo veel) in t begin harder dan microfoon naar mijn idee, ze komt meer tot r recht met ballads, maar ging uiteindelijk toch wel fijn.
4. Ruben: als ik nog één keer Ruben-time hoor sla ik m'n tv stuk, maar hij zong t wel feilloos. Kan m overigens verder echt niet uitstaan, maar z'n optreden was netjes.
5. Sharon: komt beter tot haar recht met n ballad, al zóú ze uptempo soul-achtige disco-nummers als dit toch ook wel aan moeten kunnen. Ze deed t oké, maar vind r af-en-toe wat kortademig klinken bij de niet-uithaal-stukjes.
6. Nigel: heb niets met m, maar vond m vanavond erg oké zingen vanavond.
7. Hearts: zang heb ik wel eens beter gehoord en de act was écht té blij dit keer.. maar weet qua zang wel dat ze t kunnen, en houd een zwak voor mark (off-stage dan)
8.Melanie: belachelijke nummerkeuze, en zang was weer erg mwoah.. d'r uitstraling blijft wel erg leuk
9. Groovin' Sound: vreselijke jurken, hoorde elke keer als t meerstemmig werd (midden in n regel) de toonhoogte + volume erg veranderen...
10. Christian: zang viel nog wel mee, maar ik krijg gewoon jeuk van die jongen
_____________Popjustice!_________________-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-