Zeker weten? Bij de engelse x-factor is t toch echt met 2...quote:
Ja best welquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze hebben wel slechte stukjes uitgekozen zeg...
Vorige edities niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Zeker weten? Bij de engelse x-factor is t toch echt met 2...
Dat zou betekenen dat ze veel fans hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!!!!! Dat dansje van Hearts!
Ze zijn mij gewoon echt veel te blij, te Tros, te Life&Cooking.![]()
zolang de juryleden mogen beslissen vrees ik het ergstequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond de liedjeskeuze overigens echt dramatisch. Ik hoop dat volgende afleveringen toch iets betere keuzes worden gemaakt.
Ik vind Idols ook leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Overall vind ik de kwaliteit wel laag vergeleken met Idols.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Wendy even een paar zakken Lays geven trouwens... veel te mager... die beentjes bij dat eindshot
Laag? Dieptepunt. Het gehele totaalbeeld dan he, maar goed ik zie t dan ook alleen maar als ik beneden ff eten ga in slaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Overall vind ik de kwaliteit wel laag vergeleken met Idols.
Ik kan die vrees wel begrijpen, ik kan me maar weinig herinneren van haar optreden. Dat heb ik bij de rest wat minder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ik vrees een beetje voor Anja vanavond.
Maar AGT is toch het leukst.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Idols ook leuker om te kijken
ja, de liedjeskeuze was idd niet best. zoiezo vond ik de keuzes deze keer slecht, maar bij Melanie was de keuze helemaal slechtquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
En wat een slechte liedkeuze van Melanie zeg! Kom op zeg, het is geen bonte avond
.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
Dat optreden van Dorine, hilarisch![]()
Die verbeten koppen die ze er bij trok
!
Maar zingen kan ze nog steeds niet, dus wmb gaat ze er morgen uit.
Vooral bij Hearts heb ik me rotgelachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef Californian_dreame... het volgende:
ehm, er belanden er maar 2 in de gevaren zone
en dat moeten Hearts en Grooving sound zijn. de ene te vrolijk en vreselijk irritant. de ander niet om aan te zien...en aanhoren was ook al niet prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |